Jeg lanserer min egen kaffeserie!

Reklame | Kokkejævel.no

Dette har jeg gledet meg lenge til å lansere for dere! Kaffen som er brukt i Kokkejævelserien er nøye utvalgte bønner fra brasilianske småfarmere. Smaksmessig er kaffen akkurat slik jeg like den. Rik, rund og fyldig, men med et aldri så lite hint av syrlighet som setter smaken litt på “plass”. Dette er virkelig god kaffe!

 

Det er Jørgensens kaffebrenneri i Alta som står bak både import, brenning og pakking. Min rolle har stort sett vært kaffedrikking, men det må jo også til hvis man skal smake seg fram til verdens aller beste kaffe 😉

 

Kjøp Kokkejævelkaffen HER

 

 

Folkens, er ikke dette bare helt fantastisk artig?

 

Kjøp Kokkejævelkaffen HER

 

PS! Kaffen er kun tilgjengelig på Kokkejævel.no, men vil fra uke 25 også være tilgjengelig på Hoftepluss 🙂

 

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

Bloggkonge, kokebokforfatter og kaffebaron

 

 

18 kommentarer
    1. Fatter ikke at noen betaler SÅÅ mye for noe som helst i butikken din. Det er jo priser hinsides noe som helst – uansett eksklusivitet. Kommer nok aldri til å handle i denne butikken. Ikke noe for min pensjon

      1. Det er helt i orden, men jeg forstår ikke denne veldige trangen til å fortelle at du ikke skal handle hos meg. Går du inn på alle butikkene du ikke handler på og forteller betjeningen at du ikke kommer til å handle der?

    2. Prisen er helt innafor 👍🏻😄
      Har et kaffebrenneri i bygda jeg bor i og der ligger de på 99,- for 180 gram , noen litt dyrere .
      Denne kaffen har en helt annen smak enn de posene vi kjøper i butikk. Vi bruker den når vi koser etter en god middag og gjerne med noe godt i glasset ved siden av ☕️🍹
      Kjempe flotte gaver og gi/eller få 😄

    3. Eksklusivt gaveprodukt? Har vært ok om du har vist regnestykket for å selge kaffe til 676 kroner pr kilo, er jo vanvittig, det er 4 poser….

      1. Hva i all verden er så vanvittig med det? Hvis du vil gi en pose Friele i gave står du jo fritt til det 🙂 Jeg selger dyre sjokolader også, selv om Freia og Nidar lager digre plater mye billigere. Fritt valg hva du ønsker å gi i gave til folk 🙂

      1. Det er nå engang sånn, at om du vil ha eksklusiv kaffe innimellom så betaler en fort 600-800 kr pr kilo. Sjekk bl.a Solberg-Hansen kaffe.
        Men de har adskillig billigere kaffe på Rema1000. Så ingen grunn til å klage

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg