Jeg løy på bloggen

Tidligere i dag fortalte jeg at min svigerbestemor hadde falt og slått seg stygt og innlagt på helsesenteret for observasjon og behandling. Det sto ikke om liv, men når du er 93 år kan et hvert kraftig fall være fatalt. Les innlegget HER

 

I det nevnte innlegget fortalte jeg også at vi skulle dra og besøke henne i kveld med både Allers, og druer og sukkerfri sjokolade. Det var også planen, men jeg dro aldri, jeg gjorde ikke det. Kjærest er der i dette øyeblikk, men jeg sitter hjemme. Det har skjedd ting i dag som gjør at selv jeg har mistet det som måtte være bygd opp av energi, og siden hun, superbestemor, er i, etter forholdene, god form, valgte jeg å bli hjemme. Ingenting er brukket og hun blir nok utskrevet før helgen, kanskje allerede i morgen, men rønkenbildene er ennå ikke helt klare, så det ventes på dem. Veldig, veldig bra!

 

Datter er nede på rommet og snakker med sin mor. Har vært der en time nå. De liker å skravle. Det syns jeg er koselig. Ikke å skravle, men at Datter har en mor som tar seg av skravlingen, he he. Bare femten minutter til pussing. Kjenner jeg gleder meg. Ikke til at Datter skal legge seg altså, men til at jeg selv gjør det. Er så trøtt. Av og til blir jeg bare helt utladet. Det er over i morgen, garantert, men slik er det akkurat nå. Akkurat her.

Gleder meg til Kjærest kommer hjem! Hun har vært der nede på helsesenteret eller Alta nærsykehus eller hva det heter nå i snart tre timer. Er ikke det litt lenge? Kan hun være et annet sted? Besøke bestemor du liksom! Funnet seg en annen mann i stedet? Nei, kan jeg ikke tenke meg! Vi skulle jo til Oslo på torsdag. Tenk så flaut hvis jeg plutselig måtte reise alene. Kjedelig også, og dyrt, siden det er jeg som har betalt billettene.

 

Neida, er trygg på Kjærest. Hun kommer nok hjem. Til slutt.

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Så godt å høre at du å kan endre planer, det har e måtta gjøre mange ganger, å med dårlig samvittighet i lang tid etterpå, vet ikje helt hvorfor e sku ha dårlig samvittighet, da e har en sykdom som gjør at noen dager klarer e ikje å gjøre så mye. Du får besøke henne en annen dag😘 Ha en fin dag alle sammen🥰😘😘😘

    2. E lov å være sliten etter endt dag, på i allefall vist alt ikke har gått på skinner, best du får opp energien til helga.
      Bestemor er sikkert i de beste hender og får den pleie hun trenger, sikkert fint å ha barnebarnet der alene også.
      I morgen ny dag nye muligheter.

    3. Neimen så flott at kjøresten din bryr seg såpass at hun er hos sin bestemor i noen timer! God bedring til bestemora!
      Ellers løy du vel ikke, selv om du endret planer. Eller? 😉 Ja du skjønner vel hva jeg mener 😊😅 god natt! 🌟

    4. Av og til skjer det ting vi ikke rår over og da kan det være lurt å ta vare på seg selv.
      Dessuten løy du ikke, men skifta bare planer for kvelden…. å det e lov 😉
      Ha en særdeles finfin kveld og gjør morgendagen god.

      God bedring til svigerbestemor 🙂

    5. Vet du hva??? En plan som ikke går an å endre er en dårlig plan. Du har endra planen , ikke løyet.. ihvertfall ikke om alt.

    6. Hei.
      Det er ikke å lyve.Planer en har kan fort endres.Bra at bestemor har det bra .Kunne endt verre.Det tar sin tid å besøke noen som er syk.Godt for gamle folk å få besøk som pusker rundt dem.ikke bestandig så lett å være gammel å havne på sykehus.
      Jobber selv på sykehus.
      Lykke til og god bedring til bestemor.
      God natt.

    7. Du e bare et menneske du å 😊 Haha, nei du har neppe nåkka å frykte ang kjærest 😁 Ha en fin kveld 😊😊

    8. Nei du løy ikke på bloggen, du endret planer, clickbait overskrift igjen…..Leser bloggen din daglig men jeg misliker å bli lurt av overskrifter.

    9. Det er da ikke å lyve? Change of plans kalles det, og er absolutt helt innafor når energinivået er bortimot null. Å prøve å hente inn bortløpen energi er så utrolig viktig! Og når superbestemor etter forholdene har det bra, synes jeg du med god samvittighet kan slappe av😊

    10. Av og til skjer det ting.
      Du får huske på tilbudet dere fikk i sommer – det står fortsatt ved lag 😊
      Fint bilde, forresten 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg