Spørsmål og svar

Reklame | Inneholder link til min egen nettbutikk

Hvorfor valser du egentlig rundt i sykehusklær når du ikke er pasient?

  1. Pga. at sønnen min døde i fjor sommer så er jeg under denne fødselen innskrevet som pasient for at også jeg skal bli skikkelig ivaretatt.
  2. Jeg syns det er litt artig.
  3. Det er sykt deilig! Kan legge på meg 65 kg uten at det merkes på klærne.
  4. Jeg har ingen andre klær enn kokkejævelskjorta med. Trodde jeg bare skulle være her et par dager.

 

Hvorfor tror du at det skjer i natt?

Det tror jeg hver eneste kveld. Holder motet mitt oppe.

 

Hva skjer når kjærest går tomt for garn?!

Det skjer ikke. Hun har allerede fått påfyll av bekjente er i byen, og folk står i kå for å kjøpe henne garn, så ingen grunn til panikk.

 

 Hvordan går nettbutikken?

Jo, takk som spør 🙂 Den går tålelig greit og vi bygger den sakte, men sikkert opp. Akkurat nå har vi omsatt for i underkant av 100 000 kroner, men målet er 250 innen utgangen av året.

 

Hva motiverer deg som blogger/hvor henter dere alt motet til å være så åpne og ærlige fra?

Akkurat det spørsmålet har jeg forsøkt å besvare etter beste evne i boken, men jeg har vel en voldsom formidlingstrang da og tror virkelig på at åpenhet utelukkende er av det gode, samtidig som jeg åpenbart næres av positive kommentarer og tilbakemeldinger. De gir meg på en måte en slags “revansje” fra barndommen der jeg på ingen måte var spesielt godt likt. I alle fall ikke offentlig.

 

Hvorfor ønsker dere 8 stykk fat til sausnebb? ROYAL PORCELAIN EXTREME PLATINUM FAT TIL SAUSENEBB 22.8X13.5 CM her sto det 8 stykk på antall

Enkelt å svare på! Disse sausenebb-fatene er utrolig fine og perfekte til å servere kaker på

 

Ønsker dere gaver fra leserne?

Du tenker på hvorfor vi valgte å offentliggjøre bryllupsønskelisten fra Tilbords? Det er fordi vi vet at veldig mange følgere ønsker å gi oss gaver, spesielt til bryllupet, og da har mange etterspurt ønsnkelisten.

 

Fy Fader er jo et genialt konsept, er så heldig at jeg fikk smakt på mye da jeg var i Alta for noen år siden. Har du planer om å utvide konseptet og etablere Fy Fader flere steder?

Svaret er enkelt, nei. Jeg har ingen planer om det. Når kontrakten går ut med Amfi om tre å så kommer jeg til å legge ned. Konseptet er imidlertid SKAPT for å bli en kjede og jeg er sikker på et med rett person bak roret så hadde denne personen blitt styrtrik. Ta kontakt hvis du vil kjøpe.

 

Kanskje du kunne skrevet noe om at det er TV-aksjon i kveld og hva man kan vippse til for å bidra til et plastfritt hav. Bare tenker det kanskje hjelper på siden du har så mange lesere! 

TV-aksjonen står sterkt i Norge og jeg har alltid vært en av de som har fulgt med fra morgen til kveld. I fjor ga jeg til “Nå er det hennes tur!” 10 eller 18 000 kroner, (husker ikke helt), men i år har jeg knapt fått med meg at det i det hele tatt er TV-aksjon. Beklager!
Gi en slant til et plastfritt hav HER

 

Kor har du parkert bilen?? Venter det flere tusen i parkeringskort når dåkker tre slipper ut?

Bilen er parkert på sykehusets gjesteparkering. Det koster 29,- kr pr døgn, så jeg overlever uten å måtte selge leiligeten

 

En annen blogger var så ergelig på at du brukte sykehusklær for det kostet så mye å vaske, er det mulig det var unødig bruk av sykehusets budsjett. Men får du rent tøy hver dag?

Jeg slutter aldri å unders over hva folk henger seg opp i. Hvor kommer all denne negativiteten fra? Hvordan kommer man i det hele tatt all dritten? For å besvare spørsmålet, nei, har ikke skiftet klær siden jeg kom. Verken jeg eller Kjærest har skiftet klær siden vi kom, men vi har skiftet handduk flere ganger, og sengetøy to ganger, så det er en langt større utgift for sykehuset, men ærlig talt, hva faen?

 

Har du fått dispensasjon for reklamereglene fastsatt av Forbrukertilsynet?

Forstår egentlig ikke spørsmålet. Reklamerer veldig sjeldent, annet enn for egen bedrift, men jeg føler meg rimelig sikker på at jeg merker innleggene med reklame hvis det er reklame. Omtale er for øvrig ikke nødvendigvis det samme som reklame. Også en blogger kan ha det som kalles for “redaksjonelt innhold”. Gi gjerne linker på eksempler der du mener jeg har brutt regelverket. Blir lettere å svare da.

 

Dett var dett.

 

 

 

 

 

22 kommentarer
    1. Herlighet, så mye rart folk skal blande seg inn i. Skulle vel ikke være så vanskelig å skjønne hvor du har tankene dine i disse dager. Hold ut begge to og gled dere til prinsen kommer. Gi en klem til kjærest og si at jeg synes hun strikker så mye fint <3

    2. For meg virker det som du kun ønsker fokus på deg, ikke din gravide kone, hun i denne situasjonen trenger all din omsorg, kanskje også andres

      1. Tanja må vel si han har fokus på sin kone. Men de kan jo ikke bare sitte å holde hverandre i hånda 24 timer i døgnet i flere døgn. Man må jo finne på noe og han har bloggen, tror kjærest synes det er helt ok jeg 🤔

    3. Blir helt matt,når jeg leser dette? Synst mye av det er lavmål. Jeg følger bloggen din fra et varmt tyrkia. Er like spent hver gang jeg logger inn. Ett godt råd til kjærest…prøv å vær mest mulig i bevegelse,Jeg var i samme situasjon med kr 7. Jeg reiste hjem å “”sprang” i trapper,å støvsugde,Tungt,men det gjorde susen. Ønsker dere alt godt.Og lykke til med fødselen ❤

    4. Jeg har voldsom forstoppelse nå.

      Og jeg ringte til ei på psykiatrisk dagsenter da, og spurte om hu kunne hjelpe meg da.

      Og hu sa det at jeg kunne spørre negern som bor over gangen for meg, her i den kommunale leiligheten jeg bor i, om han kunne dra ut avføringen min da.

      Og den her negern sa det at jeg ikke måtte prompe mens han dro ut skiten da.
      For da blir det noe slags luftfriksjon, sa den her negern.

      Noe sånt

      1. Og ellers så har Erik Ribsskog det bra😴ER det mulig må være andre ting som feiler deg enn forstoppelseå 🤯

        1. Jeg dro opp til Kiwi Majorstua, og spurte Kiwi-negern om han kunne hjelpe meg med den her forstoppelsen da.
          Men han var opptatt med å stable øl-flasker da.
          Så sånn var nok det.
          Jeg overhørte på Rimi Bjørndal i 2002, at jeg var forfulgt av mafian da.
          Og jeg blei innesperra på Blakstad, av lege Johnsen, fordi mafian fikk det ut til å se ut som jeg var sinnsyk da.
          Bruker Rimi-Hagen meg fortsatt som drone, lurer jeg nå.
          Og er det Rimi-Hagen er årsaken til den her forstoppelsen da, fordi han er misunnelig på at jeg er etter fine familier som Gjedde, Fog og Adeler?

    5. Følger spent med hver eneste bidige dag. Nu må det jo skje no snart?! Og ja, Hammerfest e en VELDIG fin by. Født og oppvokst der. 🙂

    6. Hei, begge to.
      I har også nokken spørsmål:
      1.Ka er det kjærest strikke no? Og ka slags farge er det på garnet?
      2. Når dokker ikkje strikker eller skriv blogg, ka gjør dokker da? Leser?
      3. Fjernstyre du butikkan dine fra sykehuset? Og er det mye mas fra dine ansatte?
      4.Kan du be om å få ei rein sykehusskjorte eller er du tvunget til å gå i den du har til lisjgutten er ute?
      Lykke til.

      1. 1. Hun strikker på en minimatros-dress. Fargen er matrosblå. Se mer på hennes instagram
        2. Vet egentlig ikke, men dagene går
        3. Ja. Nei.
        4. Når gutten er ute skal alle klær skiftes hver eneste dag

    7. Altså, det skal mye til før jeg kommenterer på ting, men altså… *finner ikke ord*.
      Men å henge seg opp i at du bruker sykehusklær FAKTISK.

      Masse lykke til 🤞😊.
      Venter spent 💘

    8. Det er sannelig mye vi undres over, skulle tro vi allevar stengt inne på et rom, å har extratid til å undres over det meste.
      Lag en fin dag for dåkker på 4×4meter og lykke til😍

    9. Hildre du så lite folk har å gjøre på… Om de syns alt er så negativt, hvorfor lese bloggen/Facebook da?
      Stå på, dine skriverier er fantastisk å lese, enter det er klickbait, morsomt eller trist. Det spesielle er at en mann åpent kan vise at menn også har følelser på alle plan. Håper det kan føre til at flere menn tør å vise sine følelser åpent og få slutt på det “en mann gråter ikke”!
      Ha en flott dag alle tre 👨‍👩‍👦

    10. helledussen hva folk kan finne på å grave i.hvem i alle dager har noe med dette å gjøre. heldigvis spør ingen om hva jeg bruker kaffekruset mitt til.:O Kos dere så mye dere kan,hold dere friske . God klem til deg og kjærest

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg