Oppvåkningen

I natt døde en av Konemors aller beste venner og en av mine uhyre få inspirasjonsmennesker.  Helvetes jævla fittekreft! Trolig døde hen omtrent samtidig som jeg satt og skrev en blogg om hvor, buhu og stakkars meg, trøtt jeg har vært den siste uken, og at jeg har buklandet litt etter en kort, men veldig god periode.

 

(Herregud, som jeg skjemmes over meg selv!)

 

På onsdag, samme dag som jeg skal snakke med en kirurg angående en litt vond rygg, så skal en i min nærmeste familie legges under kniven for å forsøke å skjære vekk en ondartet kreftsvulst. Hvis ikke ryggvondten forsvinner, kan jeg ta tabletter og leve nokså normalt. Hvis ikke svulsten forsvinner, vel, orker ikke skrive ned ordene en gang.

 

Jeg har ikke gått rundt og syntes synd på meg den siste uka altså, men jeg har heller ikke bekjempet trøttheten, reist meg opp mot den og nektet den innpass, Jeg har snarere latt den omsvøpe meg som en deilig dyne med rent sengetøy, lukket øynene og blitt borte. Ja, jeg har vært på jobb og jeg har gått min daglige tur opp Komsalaia, men ellers kan jeg ikke skryte på meg stort.

 

 

I dag skal jeg definitivt kjøpe blomster til ChristineEmilie!

 

Med de varmeste kondolanser til familien.

 

 

 FACEBOOK          INSTAGRAM          NETTBUTIKK            PODKAST          YOUTUBE        KONEMOR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Huff det var trist.Så ho skrev om sin venninne for ei stund sia.
      Ta dæ godt av din kjære.
      Klem til dokker. 🌷🌷

    2. Din smerte er ikke mindre reell selv om det finnes utallige mennesker som har det helt for jævlig. Ditt flate batteri blir ikke mindre flatt selv om andres batteri nesten ikke kan lade.

      Jeg forstår godt hvordan du tenker og hvorfor du tenker sånn. Jeg kjenner meg såå igjen! Men ikke reduser deg selv og ditt, det klare andre fint å gjøre. Vær bittelitt snill mot deg selv! Du trenger det, Konemor, lillebror og Datter + alle andre som er glad i deg, trenger det!

      Med varme tanker til dere i ei vanskelig tid ❤️

    3. Man har jo lov å syte, sjøl om det er noen som har det verre. Det er det jo alltids, en eller annen plass. Vi blir jo helst mest berørt når det er noen nære.
      Trist når noen går bort, og har det tøft 💙
      Gode tanker til dere alle 💙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg