Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Har dratt ned må jobb. Vi har sett fire episode Prison Break før jeg dro og for å unngå å kaste bort absolutt hele dagen måtte jeg presse meg selv opp av sofaen til å dra hit ned for å forberede den maten vi skal fotografere i morgen. Har vært her en time nå, men tror du jeg har fått gjort noe annet fornuftig enn å slå på lyset på kjøkkenet? For å være helt ærlig har jeg ikke gjort det en gang! Jeg har sittet her inne i Spisesalen og lest nettaviser, mail og surfet på fb. Kastet bort tiden rett og slett!

 

Nei, jeg må ta meg sammen! Dette NAV-livet gjør noe med et menneske. Jeg må komme meg tilbake til kampmodus. Tilbake i manesjen. Er fader meg bedre å gå konkurs enn dette. Da skjer det i alle fall noe. Hadde det ikke vært for forhistorien så kunne jeg jo bare sett på dette som en påskeferie, men den har jo fader meg vart i ukevis nå.

 

Jeg spurte legen om det kunne være bivirkninger av tablettene som gjorde at jeg har lagt på meg over fem kg den siste måneden. Vet du hva han svarte? “Lite trolig. Mest sannsynlig er det bare du som beveger deg alt for lite samtidig som du eter og drikker alt for mye”

 

Takk skal du faen meg ha! Trodde du var på mitt lag. (Kanskje det var akkurat det han var.)

 

Nei, opp og hopp! Sitt ikke her og pønsk ut nye clickbaites. Gå og gjør det du kom hit for å gjøre. Lag mat! Du får sikkert smake hvis du spør pent 😉

 

Å så kommer den der jævla buttplugen under hvert eneste innlegg! Like før jeg bestiller en, men det er kanskje hensikten også 😉

33 kommentarer
    1. Ja brett opp arman, heie på dæ!

      I forhold til reklame så va det strikketøy her, trur det kommer opp aktuell reklame etter som ka du har vært å sett på… 🙂

      Forresten så like æ bloggen din 🙂 Du kalle en spade for en spade, ikke nåkka vas å jåleri altså…:) Tusen takk 🙂

    2. Hei.
      Føler med deg i NAV systemet, vært der og er der og det er lite bra.
      Ang de 5 kg? Går du på antidepressiva så ligger årsaken der. Jeg kastet de i søpla der de hører hjemme.
      Ønsker Deg uansett en fin kveld her fra DPS akutt sengepost Sanderud. Jo forresten livet mitt var bra til jeg begynte med medisiner se hvor jeg er nå.

      Vidar

    3. Synes ikke dere skal klage på hverken buttplug eller strikkereklame. Jeg får nå bare reklame fra begravelsesbyråer……
      75 er da vel ingen alder?

    4. Ååå…kjenner meg så godt igjen i det du skriver; har vært hjemme leeenge, men har ikke fått gjort NOE fornuftig. Skjønner ikke hvor tiden blir av.. men ser på midjen at noe har skjedd 😳

    5. Nav livet er slitsomt,men tror nok ikke du er den eneste som går på nav i disse tider 🙂 Jeg veide 118kg på det meste,så jeg slår deg i vekt.Har tatt av det meste nå da

    6. De aller fleste kjente mennesker mener det er en ære å bli parodiert. Derfor vil jeg anbefale bloggen “kjærringtanker”. Rett og slett en fornøyelig blogg 😉

        1. No skal jeg ikke påstå at kjerringtanger har samme nivå som Nytt på Nytt, eller talkshow i Amerika. De driver en intelligent form for Tra…. skittkast… og tramping på andre mennesker som du kaller det. Jeg vil si avsløring på en humoristisk måte, Vet om en som hater disse talkshowene… han er president i Amerika. Skal heller ikke sammenligne deg med han, på samme måte som Nytt på Nytt gjengen med kjærringtanker.. Men hun tar deg på kornet, tror jeg det heter, selv om jeg ikke er sikker på hva det betyr )

          P.s Måtte forandre på teksten fordi det kom opp at jeg brukte ord som kan oppfattes som hatefulle.. derfor …. på de ordene du brukte og som jeg refererte 😉

    7. Nå kom fader meg buttplug-annonsen opp etter blogginnlegget ditt hos meg også! Og jeg har IKKE vært inne på slike sider! Så nå får du det bekreftet: det er ikke deg, det er noen andre…👍😂

    8. En stor annonse med strikkereklame og en liten under for vinduspuss/vindusvask her – har også fått de unevnelige reklamene du har omtalt i det siste, og jeg har med hånden på hjertet ikke søkt etter den slags, så tror alle må ha fått den 😉

      FHI har nylig skrevet en rapport om de negative konsekvensene som koronanedstengingen har hatt for folkehelsen til nå, og en av de tingene som ble nevnt, var at forbruket av sukkervarer hadde gått opp med 50%, he, he 😀

    9. En med buttpluggen, og rett under der, en med klatreapparater og lekeutstyr for barn, fra klatrebarna.. Såehh.. Yesda 😂😂

    10. Strikke-, slankekaffe- og sko reklame får jeg. Rart. Ikke kan jeg strikke. Hadde slankekaffe virka, hadde jeg nok gått på den. Men jeg har jo skodilla, så ett treff ble det jo! 😛

    11. Ja sånn går nu dagan.
      Det er ikke enkelt i disse dager.
      Du får ha en fin 1 påskedag.

      🐣🐣🐣

    12. Nå kom det heldigvis en Pizzabakeren reklame her. Har ikke Pizzabakeren her, men åpnet den alikevel. Bedre enn den reklamen du snakker om som Blogg.no tydeligvis har tapetsert på innleggene til ALLE. Uansett hvor lite det passer til tema, eller søkehistorikken til leseren..
      (Ja, jeg nekter å skrive ordet, da dukker den vel opp igjen)

        1. Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av ‘mafian’, mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: ‘Etiketter’). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    13. Nav livet e dritt, å når man føle sæ aldri god nok om man leve nav livet…
      Frisk nok til å jobbe og at det er jobb er nok alles mål.
      Ha en fin 1 påskedag 🐣

    14. Nå kom det strikketøy, så målgruppen for dette innlegget er tydelig en annen enn butt plug-innleggene dine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg