Jegermat, Norges TØFFESTE blogg!

Husker dere Petter Kaald, han som, sammen med sin “Konemor” inviterte Kjærest og meg på villsvinaften? Nå har han opprettet blogg med masse gode oppskrifter og spennende historier fra sine mange turer i både inn og utmark. Utrolig bra blogg og noe helt annet enn den fløtepusbloggen min, he he. Dette er et grepa mannfolk av den gamle sorten, men han er skikkelig god på bunnen altså, det lover jeg.

 

Anbefaler dere virkelig til å sjekke ut Jegermat hvis dere er på jakt etter gode oppskrifter av ekte mat laget med kjærlighet for både råvarene, naturen de kommer fra og folka rundt bordet. Dette er hans aller første dag på blogg.no så hadde vært utrolig artig hvis vi sammen hadde klart å klinke han inn på topp fem.

 

Her ser dere både mannen og myten. Kaald, Petter Kaald

 

Ja, til voksne mannfolk på bloggtoppen! Ja til JEGERMAT!

18 kommentarer
    1. Måtte jo ta en titt på jegermat bloggen😉. Der blir eg å sjekke innom for å følge med. Det han laget til deg å kjærest ga vel alle som så det vann i munnen,eller kansje slevja rann😆. Spennende med 2 blogger det går an å følge med på👍👌

    2. Hmmm…kjenner jeg blir litt flau og Kokkejævel legger et stort forventningspress på meg. Men jeg har jo forsåvdt lagt opp til det sjøl! Tror jeg kanskje fyller et lite tomrom. Jeg er kanskje for den litt voksne generasjon som utøver sin hobby utenfor asfaltkanten, som sleper hjem vilt og mekker mat litt etter sitt eget hode og gjerne i lag med nesten like gamle folk :-).
      Takk Kokkejævel for inspirasjon og hjelp. Du er jo heldigvis en ærlig sjel, så jeg får nok noen kommentarer om noe faller litt utenfor.

          1. Uten politikere eller andre offentlige personer ville ikke det geniale satireprogrammet hatt livets rett 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg