Jepp, jeg kødder ikke!

Mamma og jeg lå på babymatta, den med masse leker som henger dinglende over hodet mitt, og lekte og koste oss. Den en så artig den matta, for hver gang jeg slår på en av figurene så kommer det en ny sang. Jeg slår og jeg slår, for jeg har jo ikke skikkelig kontroll over verken armer eller bein, så det så det sprelles i alle retninger hele tiden, ha ha.

 

Her ser dere babymatta. På dette bildet er det Storesøster som passer på meg. Hun var hos oss for noen dager siden. Det er så koselig når hun kommer. Pappa blir så glad og det er så god stemning. Jeg liker Storesøster skikkelig godt.

 

Lang historie kort, jeg skal snart spise igjen. Sover jo stort sett når jeg ikke spiser puppemelk, så har egentlig ikke tid til å sitte her å klimpre på datamaskinen til pappa. Det er ikke så lett å skrive lange tekster når man ikke har kontroll på armene, langt mindre fingrene, så det som skjedde var:

 

Mamma og jeg lå på babymatta og lekte. Vi hadde det kjempemorsomt og flirte begge to. Etter en stund reiste hun seg opp og gikk inn på kjøkkenet i tretti sekunder, maks et minutt. Jeg lå tilbake der på rygg og tenkte, fader heller, kan ikke ligge her på rygg som en skilpadde, jeg må jo snu meg for jeg er jo superbaby for pokker!

 

Da mamma kom tilbake fra kjøkkenet begynte hun å lage rare lyder og klappe i hendene. Sa jeg var flink i alle fall tusen ganger, minst! Hun tok telefonen opp og ringte til pappa og fortalte nyheten. Egentlig så skjønner jeg ikke oppstyret. Jeg rulla jo bare rundt på magen. Er det ikke det man skal gjøre da? Hyggelig med oppmerksomhet selvfølgelig, men får da være grenser da.

 

Vi snakkes, folkens!

 

 

Vrææææl, vil ha puppemeeeeeeeeeeeeeeeeeelk nååååååååååå!

 

(PS! Jeg ble født på, selvfølgelig, kokkens dag 20. oktober)

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg