Jo, det skjedde faktisk noe da du klikka på dette bildet…

Reklame | Kokkejævel.no

Tidligere i dag la jeg ut dette bildet, (som jeg faktisk har mekka (nesten) selv),  på Facebook og ba folk klikke på det for å se hva som skjedde. Vel, etter kommentarene å dømme var det ingen som mente det skjedde noe som helst.

 

Faktum er at det skjedde masse når du klikka på bildet. For det første ble det jo litt større. For det andre bidro du til at en egentlig kjedelig og amatørmessig illustrasjon ble spredt til mange flere enn bildet kanskje fortjener.

 

Og, sist men ikke minst, for det tredje er det nå helt umulig unngå at åpningstiden på den fysiske delen av Kokkejævel.no, hele Norges gavebutikk, den som ligger i Løkkeveien 2, har åpnet

 

MANDAG-LØRDAG

10:00-16:00

 

Så jo, det skjedde noe da du klikka på bildet 😉

 

Folkens, ha en fantastisk lørdag! 😀

 

(…og sorry for at jeg er så teit…)

6 kommentarer
    1. Hei. Følger deg og leser bloggen din. Masse nyttige tips. Men bor mye på Gran Canaria så vrient å kjøpe godsakene dine.

    2. Ja det var teit og jeg klikka ikke på bildet! Gikk inn for å spørre om du kan anbefale ei steikepanne. Er skikkelig steikepannefrustrert ! Bruker nesten bare grillpanna mi nå men den funker ikke til alt. Har kjøpt to ubrukelige panner de siste årene. Kan ikke ha ei som er veldig tung. Hadde ei med teflonbelegg som varte i mange år. Det var ei billig ei men funka som bare det! Er avhengig av å bestille på nett så jeg vil ikke kjøpe ei dyr ei som jeg kanskje ikke blir fornøyd med! Please hjelp meg? 😟

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg