Joda, det gikk helt greit (Klickbait-kongen slår til igjen!)

Første åpningsdag var helt ok. Er aldri full fres dagen etter påske uansett, men så lite som 52 kunder og 7145,64 kroner tror jeg aldri vi har hatt før. For å si det slik; vi trenger om lag 12 000 kroner bare for å dekke inn lønna og råvarekosten, så kommer husleie, strøm, gass etc. på toppen av det igjen. I morgen blir det litt bedre, for da får vi inn fersk fisk. Det tror jeg folk har ventet lenge på nå.

 

Ellers er jeg i godt humør og frykter ikke framtiden i det hele tatt. Det som skjer det skjer. Har etter hvert opplevd så mye ræl i livet at det er i grunnen ingenting jeg er redd for lenger. Har allerede opplevd det verste som kan skje, flere ganger, så noen finansielle utfordringer grunnet et lite virus skremmer meg lite. Vi lever uansett i Norge, så havner ikke gå gata uansett. Ikke for det, hadde ikke gjort noe. Er så mye snø at jeg kunne bygd meg en snøhule som er mye større enn leiligheten. Ikke hadde den smeltet før sankthans heller. Trolig ikke i det hele tatt.

 

I morgen skal vi ta de siste bildene. Skal bli godt å bli ferdig. Kjenner jeg begynner å bli mettet og det er ikke bare på grunn av villsvinet. Ja, er fortsatt mett. Kraftige saker!

 

Kjenner et behov for å takke for at dere leser meg. Det gir meg mye. Selv om jeg ikke alltid klarer å svare på absolutt alle kommentarene, så gjør jeg så godt jeg kan og setter enormt stor pris på at dere engasjerer dere og bryr dere. Får dere forresten varsel når jeg har svart dere eller hvordan fungerer det? Går dere inn og sjekker om jeg har svart?

 

En riktig god kveld ønskes dere alle!

 

For ordens skyld: Dette var ingen klageblogg, men bare en oppdatering på hvordan det gikk i dag siden jeg vet mange av dere bryr dere. Omsetningen går opp utover uken. Skal holde dere oppdatert. Lover!

 

 

 

 

19 kommentarer
    1. Ska krysse fingre og tær førr at d ska gå bra😉 Bare å peise på. Husk at d e bedre å angre på d man har gjort enn d man ikke har gjort. Greit å vite at du/dåkker har gjort d dåkker kan førr å lykkes. Uansett utfall. Ska være me å heie dåkker fræm 💪👌👏👏

    2. Aldri fått svar på mine kommentarer og ingen takk på vipps for oppskrift heller 😢 Så litt skuffet. MEN synes bloggen din er bra så leser den like vel. Fikk forresten svar på Mail fra deg på to oppskrifter jeg sendte inn. Vet ikke om det var autotekst eller ikke. Men hyggelig uansett

    3. Lykke til i dag😀👍hadde vært deilig med fersk fisk… Bor i Kristiansand men var innom deg i fjord sommer😀flott butikk

    4. Se der ja, du var no ikke helt tomhendt heller da etter stengetid 😊 blir nok å ta sæ opp ja 😄 æ får varsel ja, så har kanskje nåt med instillinger på mobben å gjøre. Sove godt i natt da 😊😴

    5. Nei, får ingen varsler, så vi må nok inn for å se om du har kommentert, men det e vel etter oppskrift,for da får jo du flere klikk og noen øre extra, ikke for det er deg vel unt.
      Håpe du får en fin salgsdag i morra, kan ikke komme blir forlangt fra Trondheim.

    6. Det var jo tross alt en relativt bra start på gjenåpningen😊. Så blir det nok bare å øke for hver dag vil eg tru og håpe😉. Her får eg ikke nå varsel om du har svart på min kommentar,bruker no å ta meg tid å se innom her flere ganger for å lese alle kommentarer. Da kan det jo hende at eg ser at du har svart på min kommentar😍. Vi kan jo ikke alle sammen forvente at du skal ha tid og ork til å svare alle. Tenker på hvor heldig folk i Alta e som får tilgang på helt fersk fisk,skulle gjerne vært så nært deg vi e storforbrukere av all slags fisk😋

    7. Bor langt unna Alta. Vært der bare en gang da jeg bodde lenger øst ett år i min ungdom og flyet måtte ta et lengre opphold i Alta pgra dårlig vær.
      Men det er veldig interessant å følge deg i oppturer og nedturer. Og jeg får lyst til å reise nordover igjen og besøke butikken din. Kanskje i sommer?
      Stå på! Du har et indre driv det står respekt av 👏

    8. For det første så håper jeg at salget tar seg opp, jeg var min første tur på senteret på 5 uker i håp om at du hadde reker😊 nesten ikke folk og på en måte er jo det bra. Får prøve å komme innom i morgen for å kjøpe fisk. Du spør om vi får varsel når du svarer- nei, det får vi ikke 😊 her er det bare å følge med om det kommer svar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg