Kåret til Norges PENESTE kokk!

Slett ikke overraskende, for det er ikke noe tvil om at jeg er en usedvanlig pen mann, på grensen til vakker. Symmetrien i ansiktet er nærmest perfekt. Det enste som hindrer meg i å være gudommelig vakker er at øynene er en halv cm for tette og at jeg har et arr på tuppen av den ellers feilfrie nesen. Det plager meg, men har lært meg å leve med det. Vurderte en stund operasjon, men det er så ufattelig mye annet pent på meg, at de aller fleste legger ikke merke til det en gang.

 

Flott også med briller. Mange vil nok til og med si enda flottere, for det er ikke tvil om at jeg ser mer intellektuell ut når jeg bruker briller, så slik sett kler det jo intelligensen min, som ligger godt over gjennomsnittet og vel så det.

 

Akkurat skulderoperert, men like blid!

 

Til og med når jeg ror meg en liten ettermiddagstur på fjorden, uten sminke, uten lyssetting, uten Photoshop ser jeg ut som en gud fra Nord. Får faktisk litt lyst på meg selv når jeg ser dette bildet.

 

Mot min vilje trakk juryen fram dette gamle bildet. Lekkert og sexy på alle mulige måter, men fra en annen tid.

 

Dette er også fra en annen tid, men her ser vi ikke bare en pen ung mann, men en faens skulptur!

 

Jeg skal ikke vise fram flere bilder. Det kan bli litt mye av det gode. Vil heller takke juryen, Asbjørn P. Sandøy, Lillebror og (vara) ChristineEmilie, for utsøkt arbeid. Det er ikke tusenvis av vakre menn, men av de som tross alt finnes har dere trukket frem nettopp meg. Nesten som jeg skulle gjort det selv. Fantastisk arbeid!

 

Tusen, tusen takk for prisen! Betyr utrolig mye for meg. Blir nesten rørt <3

 

Ha en nydelig aften!

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg