Keiserfødsel UTEN bedøvelse!

Reklame | kokkejævel.no

Siden det er helg så tenkte jeg rett og slett å gi dere en aldri så liten omvisning gjennom boka mi. Er ikke det koselig da? Starter med begynnelsen da jeg ble skåret ut av buken til mor mi uten tilstrekkelig bedøvelse. En perfekt start på en lang barndom, he he 😉

 

Boka er slett ikke noen leksikalsk oppramsing av livet mitt fram til nå, men kanskje heller et slags maleri av tekster som til sammen forteller en historie om et menneske som fortsatt står oppreist. Kanskje mot alle odds. Boken er skrevet i tårer og tenners gnissel, og trodde aldri vi kom til å bli ferdige, men vi ble det. Jeg er veldig, veldig stolt over sluttresultatet. 🙂

 

Boka kan kjøpes i alle landets bokhandlere både i butikk og på nett, MEN DU!
Den selges også på min egen nettbutikk kokkejævel.no!

Der får du boka signert BÅDE av Kjærest og meg selv, og hvis du kjøper den i gave til noen andre så skriver jeg, eller Kjærest, en personlig hilsning til den heldige. Er ikke det helt fantastisk? 😀

 

 

Matfoto:  Frikant

 

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel dått ænn o

 

 

4 kommentarer
    1. Halloen…
      Har alle vert så åpen å ærli som deg,da har verden vert god…
      Boka di gikk rett i hjerterota mi..
      Hjertegodt skrevet..🥰
      ⚘⚘⚘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg