Kjære landsmenn (og kvinner, kvener og transpersoner)!

Reklame | Julegavebutikken Kokkejævel.no

Jeg har samlet dere alle her i dag for å fortelle at det brått, umerkelig og meget plutselig faktisk bare er 13 dager til selveste julaften. Slapp likevel av, det blir nok jul i år også, uansett hvor langt du har kommet med forberedelsene, men hvis du vil ha de lekreste småskala delikatessene fra julegavebutikken Kokkejævel.no levert i god tid før jul, så vil jeg bare gjøre oppmerksom på at dette er den siste helgen jeg kan garantere levering.

 

Som et aldri så lite plaster på såret for dere som bor langt borte og ikke har mulighet til å komme innom hver enste dag, søndager inkludert, mellom 10:00 og 18:00, har jeg derfor ekstremt gode helgetilbud på nesten absolutt alt.

Her får du et lite eksempel:

 

Tilbudene kjelder både på nett og fysisk i butikk.
Klikk HER for å se alle tilbudene 🎅
Jeg blir her som vanlig til 18:00 🙂
Velbekommen til en trygg og stressfri julegavehandel!
(PS! Vi har fortsatt litt tørka reinhjerter igjen, men det tommes fort og jeg får ikke inn mer før jul.)

 

 

 

2 kommentarer
    1. Og der var aller siste julegave i I boks (bokstavelig talt, da jeg har kjøpt 4 bokser med krydder som jeg har RIMELIG høye forventninger til…)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg