Kjærest til salgs!

Reklame | Meg og mitt

Endelig har også Kjærest fått sitt eget forstykke/forkle som hun kan svinse rundt med. Raus som hun er så deler hun naturligvis rundhåndet, og selger det til andre kjærester på nettbutikken. Så er du, eller har du en kjærest, så  kjøper du det HER.

 

Ellers går det i mye av det samme her hjemme denne uken. Hele familien er innom oss hver kveld for å hjelpe oss å pakke, samt sørge for at disse hektiske førjulsukene i dette alle første året blir så gode så mulig. Når mamma og pappa kaver rundt, så er det godt med en mormor, tante, søster eller onkel. De er forresten også ekstremt gode pakkere i tillegg. Billige, for ikke å si helt gratis, er de også, så fatter ikke at jeg ikke har tenkt på det før. Her har jeg i mange år betalt ut flere titalls millioner i lønn til ansatte når jeg egentlig kunne fått familien til å jobbe for en slikk og spekepølse. Man lærer så lenge man lever!

 

Det gjør jeg imidlertid ikke så veldig mye lengre, lever altså, hvis vi ikke kommer oss inn i et egnet lokale snart. I dag kom det to paller med emballasje. Hjelp.

 

I går kveld tok vi det rolig, så var ikke så mye som skulle postes i dag. Vi har gjort det slik at vi sender på mandager og torsdager, men klart vi sender andre dager også hvis vi har mulighet.

 

Fenalår av rein. En kulinarisk opplevelse for livet! Kjøpes HER, men gjør det fort før det blir fritt. Fikk bare inn et lite parti.

 

Ellers skal vi straks ned å se på det lokalet nå. Gleder meg til å vise dere bilder! Har allerede kjøpt et kjølerom. Brukt selvfølgelig. Viktig at kostnadene holdes så lave som overhodet mulig. Dessuten er det jo supert i et miljøperspektiv at man kan bruke tingene flere ganger.

 

Jeg beklager virkelig at jeg er så opphengt i denne netthandelen for tiden, men det tar virkelig all min tid. Takk for aså mange av dere handler. Planen er at både Kjærest og jeg kan leve av dette i framtiden. Så langt ser det lovende ut i alle fall.

Vi smattes!

22 kommentarer
    1. Det er sikkert mye arbeid å lete frem gode produkter av høy kvalitet , samt administrere dette og arbeidet er vel ikke gratis. Jeg synes nettbutikken er både spennende og innholdsrik og betaler gjerne «litt ekstra» for å kunne plukke meg de varene jeg ønsker meg.

    2. Mulighet å spare penger er å bestille rett fra de som selger produktene, er nesten halve prisen. F.eks pinnekjøtt av rein var nesten 50 % billigere fra Rørosrein.
      Bare til en opplysning, samme med laks fra Krane 😀

      1. Ja, det har du visst rett i. Kunne spart en del på det, ser jeg. Eneste er hvis man skal kjøpe mange ting, for da slipper man med en felles porto.

      2. Etter å ha lest kommentarene dine under falske navn som bl. a Sommer, Sjokka osv vet jeg godt hvem du er. Ryktene går fort på en liten plass og jeg har hørt flere av de negative utsagnene du kommer med om Kokkejævel og hans krets. Skjønner ikke hvorfor du leser bloggen og følger med når det eneste du ønsker å oppnå er å gjøre livet vanskeligere for andre.

    3. Hele familien i arbeid. En familiebedrift er noe som folk kan stole på og som vil vare i lang tid.Håpe at dere finner ett rimelig lokale. God Thanksgiving i morra.

    4. Oppdatering, laksen har ikke tatt skade av sein postgang, kanskje litt vel salt ,smeltet nesten på tunga, nydelig vare😋.
      Koser meg no med en kopp molte te👍
      Tusen takk.

    5. 😂😂😂herlig å lese🙂🙂🙂man må ta i bruk hjelp, fra de man kan få fra🥰🥰🥰jeg tenker de er glade for å få hjelpe til🙂ønsker dere alt vel 🥰

    6. Anbefaler ingen å kjøpe flatbrød hvis det skal sendes. Må betale 149 kr for flatbrød fra Finnmark som kom i masse småbiter. Ikke veldig imponerende.. Ellers fornøyd med de andre varene.

    7. Så bra det går unna med varer, lekkert forstykke til kjærestene rundt om i landet.
      I dag kom endelig pakken, e nok postgangen som har vært treg, har ikke smakt på laksen enda men den så fin ut, så håper 1 1/2 ukes postgang ikke har satt spor på smaken. En stor ære til dokker for veldig god embalering av alle varene jeg fikk, takk😊. Håper det ordner seg med lokalet, så dåkker slipper å ha alt hjemme.
      Fin kveld til deg og dine gode hjelpere.

    8. Genial løsning i forhold til arbeidskraft😂 blir både trim av muskler, kondis og lattermuskler.

    9. Hei…Dokker e bare herlige og effektive menneska,stå på å kos dokker masse med familie …både små og store.Lykke til videre med alt salg,både på nett og i butikk.Gledes til mine varer kommer.
      Førjulsklem fra Kjeldebotn 😀🥰🤶☃️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg