Kjedelig blogg uten verken fengende overskrift eller interessant innhold

Jeg har det bra. Ikke så kvalm lenger. Var nok narkosen som gjorde meg mest kvalm. Har tatt morfin to ganger i dag uten å spy, så er neppe morfinen. I morgen tidlig er min siste morfintablett. Etter det er det vanlig forte og en annen tablett som jeg ikke vet hva er. De skal jeg bruke noen uker. Har ingen smerter akkurat nå, så det er ikke tvil om at det er sterke saker jeg svelger.

 

Det slo meg i går på operasjonsbordet, før narkosen, hva alt dette måtte koste. Seks stykker som styrte rundt bare for meg. Veldig, veldig glad vi bor i Norge og betaler slikt over skatteseddelen. Hadde jeg bodd i USA uten den riktige forsikringen, så kunne dette kostet meg mange hundre tusen kroner. Vi har det veldig godt i Norge. Kanskje best i verden. Likevel klager vi fordi egenandelen hos legen øker.

 

Datter kom i dag. Hun har blitt vegetarianer så nå skal vi leve på plantekost en hel uke til ende. Greit for meg så lenge hun ikke blir veganer. Klarer ikke lage mat uten meieriprodukter og egg. Vil det ikke en gang.

 

Er så fint ute nå. Skal gå og sette meg å få litt sol. Kroppen er helt slapp og hodet ute av drift. Deilig egentlig, å bare finnes uten et eneste krav. Bare være og få lov til det.

 

Nei, dette blir bare tull. Klarer ikke konsentrere meg. Dere får ha en riktig fin fredags kveld så får vi heller komme sterkere tilbake i løpet av helgen. 🙂

 

Nydelig kveld. Sitter ute nå i bare t-skorta. Datter er hos svigermord. Håper hun kommer levende fra besøket. Lite vellykket vits, men prøvde i alle fall. Kjærest sitter inne. Gjett hva hun gjør! Jepp, du gjettet riktig.  Hun har forresten fått skikkelig vondt i bekkenet. Da vi var hos brodern i pinsa så ble hun løpt rett ned av hunden deres. Theo. Ikke av vond vilje, men han klarte ikke å styre unna. Kjærest ble slkått 180 grader rundt og hofte ble over 10 cm skjev. Ikke godt når man er gravis. Har vært å fått slått den tilbake i posisjon, men bekkenet har lønst og slik vil dt nok trolg forbli fram til oktober.

 

Fortsatt må jeg bare beklage for alle skrivefeilene. Er så tørr på øynene at jeg har måttet ta av meg linsene. Da ser man litt dålig i tillegg til resten av elendigheten.

 

Nei, vi prøver igjen: God helg!

 

(Håper denne bloggen falt i smak hos alle som surker og klager over både form og innhold på bloggen min og som mener de beste bloggene er de som blir lest av så få mennesker som mulig. Dess lavere lesertall dess høyere kvalitet. )

19 kommentarer
    1. Ja, det har du faktisk helt rett i. De bloggere med lave lesertall er kvalitet. Samme som med bøker. Bøker som har bestselger, nå lest av 16 millioner på omslaget. Som f.eks. Fifty shade…. er rett og slett noe møl. De beste bøkene finner du innerst i kroken på biblioteket. Som f.eks de store russiske klassikere, eller gjerne Nobelprisvinner Kazuo Shiguro, «Gå aldri fra meg»

    2. Du er like flink på tastaturet som med lommekniven, tror jeg 🙌 ! Enten du er mørk eller lys til sinns, eller groggy etter operasjon og smerter og smertestillende, så er det en fornøyelse å lese. Du skriver om livet slik det er, i både glanset og utlandet utgave. Fortsett !! Og god bedring 😊🌺

    3. He, he! Klage på bloggen ? En ting å si til de som klager: Finn noe annet å lese! Men det gjør de ikke, for dagen blir ikke den samme uten……🤪😂! Jeg tror bestemt at vi som liker bloggen akkurat som den er, vi er i flertall😊👍🏻. God bedring og god helg🌹.

    4. La dei syta og klaga. Trist for dei hvis dei ikkje har bedre ting å ta seg til! 🤣 Fortsett med å blogga som før, nikose meg med å lesa.

    5. Leser nå bloggen din, med eller uten overskrifter, jeg!
      Like fengende, nær sagt uansett hva det handler om 😊
      Du er rå med “pennen” med eller uten skrivefeil. Du er tilgitt siden du normalt er veldig god på å fremstille ditt budskap. (Ikke det at jeg klarer å finne feil da. Jeg leser antakelig ordene som de skal være, ikke som de står skrevet).
      Det er masse tekster uti der der kun første og siste bokstav står på riktig sted. Har du prøvd å lese sånne tekster? Kjempegøy!

      Trist å høre med Kjærest! Men det blir forhåpentligvis bra til slutt! Bare å ta det med ro og la smertere styre aktivitetsnivået 💞

      Ønsker dere begge en riktig god bedring! Er ikke farlig å være vegetarianer. Liker at Datter tar egne valg! 💞 Bare å støtte henne! 🌹🌹🌹❤️

    6. God bedring! Jeg digger å lese slike såkalt “kjedelige” innlegg. Og så lurte jeg på om du kunne lagt ut noen vegetar-oppskrifter? Jeg prøver å spise litt mindre kjøtt, men det blir ofte det samme jeg lager til middag.

    7. Ja Norge er satt frem som ett eksemple på menneskets rett til helsetjenester, både i USA og resten av verden. Ble bekymret da jeg leste om bekken løsning Vet at det er grusomt vondt. Ta godt vare på hverandre.💝

    8. Man blir litt “rar” etter operasjoner ja. Narkose er merkelige greier egentlig 😀 Man “dør” bittelitt på en måte liksom. Bortevekk, ute å være skikkelig død da. Håper du kommer deg fort 🙂

    9. Hvis du skal oppereres flere ganger, kan det lønne seg å gi beskjed at du ble kvalm av narkosen sist. Jeg spydde som en gris i timevis etter første narkose. Neste gang fikk jeg en annen type, og da våknet jeg opp proppfull av energi og sulten. 6 brødskiver gikk ned på høykant, og jeg kunne starta rundvask eller noe. Dvs hvis ikke kneet var nyopperert og jeg ble utstyrt med krykker…
      Morfin den blr jeg mannevond av. Ikke trøtt og sløv, bare sint.
      God bedring😊

    10. Riktig God bedring,både til deg å kjærest💕. Så bra at kvalmen har gitt seg. Eg leser alt du skriver,selv om eg ikke kommenterer alt bestandig😉. Rett å slett fordi eg elsker bloggen din,den eneste eg orke å bruke tid på😍. Ha ei super helg,med kjærest å datter. Godt med sol å sommer her nord😎. Ja,vi e virkelig heldig som bor i Norge,med et fantastisk helsevesen👍👏.

      1. Trøsteord til deg . Hold ut. 👍 Og til kjærest. Jeg fikk et råd fra en manuell terapeut, du skal behandle ett vondt bekken som om det er en forstuet ankel., ikke belaste og hvile mest mulig. Dette er 31 år siden, og jeg fikk rådet for sent. Mitt bekken trenger en flink kiropraktor rett som det er, -bekkenrelatert syndrom er virkelig ikke for pyser. Hold ut du også.

    11. Har samlet sammen de unga jeg fant og her er høy stemning 😂Datter har det strålende på brettspillkveld med « Lilletanta» og søskenbarnet . Jeg lover at hun kommer tilbake i samme tilstand som hun ble hentet. Vi koser oss 🤗

    12. Hehehe, føler med deg! Lest og fornøyelig ininteressert tross “kjedelig” overskrift! Masse god bedring!

    13. Kos deg ute👍 Bare å nyte, plutselig er sommeren over😉
      Godt å høre at kvalmen er borte. Ja, vi kan være glad for at vi bor her, har trukket vinnerloddet 😉
      Huffda, så kjipt å høre om Kjærest, får håpe dette blir bra igjen👍
      Ha en fin fredagskveld og good helg fra Hønefoss

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg