Kjendis over natten

Leste i Nettavisen i dag at jeg ble “kjendis over natten” da jeg nærmest umiddelbart ble toppblogger etter at jeg, torsdag 19. september 2019 kl. 17:10, postet mitt første innlegg på Blogg.no.

 

Vel, jeg føler meg på ingen måte som en kjendis. Jeg er en helt vanlig mann som går på jobb og på topptur hver eneste dag. Ja, jeg er velsignet med bokkontrakter, og håper naturligvis både på blest i media og god salg i forbindelse med boklanseringen. Det skal også sies at det blir en god del selfier med fans nå på sommeren i løpet av en arbeidsdag på Hoftepluss, men kjendis? Nei.

 

Det sagt, så er jeg jo selvfølgelig bevisst at min personlige blogg alene har like mange mange lesere som en middels stor lokalavis, og kanskje vel så det. Tror også jeg på topp 10 eller 15 i fjor over de mest leste nettsidene, og da i konkurranse med VG, NRK, Dagbladet osv., men kjendis? Nei.

 

Har jo registret at enkelte bloggere har kalt meg for F-kjendis, eller noe i den duren. Tror ikke det var spesielt hyggelig ment, men det er helt greit for meg. Så lenge dere trofaste lesere følger meg på min vandring på jorden, så er jeg mer enn nok fornøyd med det. Jeg vil jo naturligvis være såpass kjent at folk kjøper kokeboka og handler i nettbutikken, men kjendis? Nei.

 

Trives godt som enkel og jordnær bloggkonge jeg 😉

 

Nok kjendiseri! Uno Café og jeg er nå helt enige om kjøpskontrakten, og den vil bli underskrevet av alle parter enten mandag eller tirsdag. Blir veldig deilig å ha det unnagjort. Nå har jeg styrt med dette salget i over et halvt år, så greit at det kom inn en erfaren aktør som så den vanvittige muligheten som ligger i disse to konseptene mine.

 

For å si det på en annen måte, hadde ryggen min vært av et slikt kaliber at jeg klarte å holde meg oppreist uten morfin, så hadde jeg aldri solgt! Jeg mener, helt uten blygsel, at jeg driver to av Norges beste og mest unike konsepter. Jeg er stolt over det jeg har skapt!

 

Jeg er ferdig på jobb for i dag. Kom hjem til tomt hus. Kone og Lillebror er ute og farter. Jeg skal hvile litt på sofaen, kanskje faktisk også sove litt, før jeg setter magen mot Komsalaia.

 

Tusen, tusen takk for at dere følger meg oppover og nedover i dette eneste livet jeg har fått tildelt.

 

Dere betyr faktisk veldig mye for meg. Er trolig glad for at dere er der når det er noe jeg vil dele. Jeg bryr meg. Om dere. Helt på ordentlig.

 

Ha en en legendarisk lørdagskveld! 😀

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

K-kjendis

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg