Klar, ferdig, kok!

Sånn, da er klokka halv tolv og jeg er endelig  klar til å sette i gang forberedelsene. Det er viktig for meg at alt jeg lager skal kunne tilberedes på en hybelkomfyr, for det skal ikke være utstyret  som gjør at du for et virkelig vellykket måltid, men smaken som den enkle  oppskriften fremmer.

 

Kjærest og Lillebror blir borte hele dagen. Først på senteret, så til bestemormor og siden til bestefar. Det kommer nemlig til å bli mat overalt i herskapshuset. Greit da med litt gulvplass, så man ikke plutselig tråkker på en unge…

 

Tusen, tusen takk, Alta, for alt det flotte serviset jeg har fått låne! Tusen takk også til alle dere jeg har måtte si nei til fordi jeg rett og slett har nok. Utrolig hyggelig og jeg gleder meg til å gi dere den nye kokeboka i betaling! 😀

 

 

Jepp, dere får ha en riktig fin lørdag, folkens, for nå skal det kokes!

 

14 kommentarer

Siste innlegg