Klar for siste signeringsdag!

For første gang siden jeg solgte Hoftepluss har jeg våknet av vekkerklokka på telefonen. Ferga fra Lødingen går klokka åtte og står nå, takket være vekkerklokka, nesten først i køen. I følge GPSen tar det 2:43 timer til Fauske. Det vil si at jeg er på Ark kvart på 12 Legger ut «nøyaktig» når jeg nærmer mer, så hvis dere vil møte meg må dere faktisk være der nokså nøyaktig, for jeg skal bare kjapt innom å signere de 11 bøkene de har igjen. Jeg MÅ nemlig rekke å besøke mormor før jeg stresser videre mot Bodø. Der blir det «ordentlige» signeringer på Ark Glasshuset klokka 14 og Ark City Nord klokka 16.

 

deretter skal jeg kjøre litt videre for å være et par dager sammen med min kjære sønn.

 

Oi, der kommer ferga, jeg må «legge på». Takk for at dere følger meg!

 

 

7 kommentarer
    1. Første oppskrift fra boka di er testet ut. Det ble Bali kyllinggryte. Kjempegod, mye bedre enn pose varianten. Brukte nok litt tid på forberedelse av ingredienser, men det var verdt tiden. Jeg valgte å ikke ta med chilifrø, men de kunne jeg godt ha tatt med, ble ikke svett i det hele tatt. Gleder meg til å prøve flere oppskrifter. Nyt kvelden, hilsen Frøydis Rognhov i Halden

    2. Hei!
      Har et lite spørsmål om boka!
      Oppskriftene var kjempefine, men det står ingenting om hvor mange det er til?
      Er det jeg som ikke har sett det?

    3. Lykke til med signeringsrunden i dag, nyt tiden med mormor og sønn, og god tur heim til dine fine når den tid kommer😊. Gjør dagen god🌷🌷🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg