Kokkejævel, altså jeg, skal bli Norges STØRSTE podcast på bare et år!

Da har jeg bestemt meg! Innen 3. mai 2022 skal jeg, en tett kokk (43,5) fra Nord, uten en eneste kjendisvenn, ja knapt noen venn i det hele tatt, sende Norges mest populære podcast.

 

I likhet med bloggen, så vil jeg heller ikke i podcasten snakke dritt om andre for å trampe meg oppover lista, men det betyr slett ikke at det ikke blir masse pisspreik i programmet, for det blir det!. Dere som følger livesendingene mine på FB vet at det knapt blir tid til annet enn pisspreik og negativ omtale, men da rettet mot meg selv, ikke andre.

 

Jeg vil være en motvekt til alle der ute som er så “morsomme” på andres bekostning.

 

Liveseningene på FB ja. Inntil podcasten er oppe og går vil du hver dag klokken 16:00 kunne se eller høre meg live på FB. Det kaller jeg for “Kokkejævel jårrer mainnskit om: Så følger et eller annet tema

 

Disse livesendingene har blitt kjempepopulære, og hver dag er det ca 7000 mennesker som ser hele eller deler av programmet. Det er ufattelig artig og jeg trives som plommen i egget. Tenk, bare høre meg selv prate i en hel time til ende. Fantastisk!

 

Formen på podcasten blir nok litt annerledes, men jeg bruker livesendingene til å “finne formen”, så blir nok litt i samme gate, men som alt annet jeg gjør vil det være i en konstant utvikling.

 

Nei, skal ikke legge ned bloggen. Bloggen er liksom “moderskipet” eller “The Real slim Shady” om du vil. Ekstremt glad i å skrive til dere og kommer til å fortsette med det så lenge det er noen som vil lese 🙂

 

Når starter jeg med podcast? Vel, må aller først finne ut hvordan jeg gjør det, men satser på at første sending er på lufta i løpet av helgen allerede. 😀

 

Hva er egentlig en podcast? Det er bare et radioprogram du kan høre på når DU vil 🙂

 

 

 

Kommer du til å høre på?

 

(Se/hør dagens videopodcast HER)

 

 

21 kommentarer

Siste innlegg