Kokkejævel gjør ting han ikke kan!

Etter å ha bodd her i snart to år og irritert meg hver eneste dag over verdens trolig styggeste gulvbelegg, så tok jeg i dag fra tapestkniven og gjorde det jeg skulle gjort for alt for lenge siden. Jeg bytta belegg!

Ut med lister og fram med gulvleggersprekk

 

Datter nummererte listene slik at det skule være lett å sette dem på riktig plass etterpå.

 

Nei, det er ikke mulig å skjule et stygt gulv med matter. Det kalles latskap, ingenting annet!

 

Tenk det det en gang satt et menneske og bladde gjennom katalogen for å velge ut det perfekte gulvbelegg. Hva som gjorde at han valgte dette, av tusenvis, er over min fatteevne.

 

Uff, det må visst skjæres til. Hadde håpet jeg bare kunne rulle det ut. Skal ikke være enkelt!

 

Jada, jeg har en trefjøl under, slapp av.

 

Der ja, bare det verste igjen. Alle de små krikene og krokene. Ble svett. Er det faktisk fortsatt.

 

Nå begynner det å ligne på noe!

 

Au, men i helvete da!

 

Ferdig! Jeg syns det ble veldig, veldig bra. I alle fall til meg å være. Er ikke utpreget handy av meg, men det er kanskje mest latskap. Jeg kan hvis jeg vil og i dag ville jeg.

 

Ha en fortsatt produktiv dag!

17 kommentarer

Siste innlegg