Kokkejævel (head)liner på Finnlitt 2021! :D :D :D

Reklame | Finnlitt 2021, Kokkejævel og Ark.no

Mye er sagt, sikkert også med rette, om meg og min skyhøye selvfølelse, men at jeg skulle få æren av å bli invitert som en av hovedattraksjonene på Finnmark internasjonale litteraturfestival, Finnlitt, det har jeg faktisk aldri noensinne sett for meg som noe jeg kom til å få oppleve.

 

Like fullt er det akkurat det jeg er; invitert og gasjert til å sitte på en scene foran publikum, på samfunnshuset i Kirkenes, og samtale med Anne Gerd Lehn om det temaet som engasjerer meg aller, aller mest, nemlig meg selv.

 

Ha ha, nei seriøst, dette er virkelig en stor ære for meg! Livet mitt har de vridd seg flere ganger 360 grader. Først i dødskramper, siden i mer og mer positivitet og nytt liv. For to år siden hadde jeg ikke blogg en gang. Nå er jeg en bestselgende forfatter med ny bok bare dager unna. Også den ser ut til å nå ut til et stort publikum. Mye tyder faktisk på et publikummet er veldig mye større enn den forrige boka ble til del.

 

Veldig, veldig spennende tider for en enkel gutt fra Nord, som i sin tid ble født i skyggen av et isfjell, fire mil vestafor helvete. En “late bloomer” kanskje, men likevel et menneske helt fra første åndedrag.

 

Befinner du deg i området Kirkenes i det aktuelle tidsrommet, så vil jeg absolutt anbefale deg å besøke litteraturfestivalen. Jeg har bladd gjennom programmet, og det er MYE bra der!

 

PS! Det vil selvfølgelig bli mulighet til å få personlig signert den nye boka mi, “Hva skal vi ha til middag?” når jeg først er i Kirkenes. Håper å se deg på festival!

 

Kulinarisk hilsen

Kokkejævel

(Kokebok)forfatter

 

 

 

3 kommentarer
    1. WOW!! Dette er stort!
      Når kommer du sørover? Laaaangt sørover! 🥰💪💪💪🌻🌻🌻🌞

      Ha en strålende dag! Konemor. Lillegutt og du! 🌞🌻🌻🌻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg