Kokkejævel på pokemonjakt!

Det er lite folk i gatene, men det vrimler av pokemons. Mange av dem er aggressive og angriper deg når du minst venter det, men de kødder meg feil fyr! Jeg slår nemlig tilbake og jeg slår hardt! I alle fall med den ene armen.

 

Datter og Kjærest har holdt på med dette noen uker og er omtrent hver dag ute på pokemonjakt. Tenkte jeg skulle være med for å se hva dette egentlig dreide seg om. Ble overrasket over hvor mange de var. De vrimlet. De vises ikke med det blotte øye, men med en gang du tar opp mobiltelefonen er de der. Fascinerende!

 

Første karen vi møtte etter at vi hadde parkert bilen. Den er sjanseløs!

 

Denne spretten var det umulig å få tak i. Han hoppet og spratt på en slik måte at stadig tettere mann, 42, måtte gi opp.

 

Hysj, han har ikke merket meg ennå…

 

Lunsj!

 

Gjett om jeg overrasket denne skapningen. Han hadde ingen sjanse!!

 

Ville tilstander, men jeg fikk han til slutt! Eller henne, aner jo ikke hvilket kjønn de har og jeg fant det heller ikke naturlig å se ordentlig etter…

 

Hjelp! Av og til blir man overrumplet selv. Ofte er det de minste som er de sterkeste og raskeste. Kjærest og Datter kom heldigvis til unnsetning og fikk jaget vekk utysket.

 

Haha, veeeldig morsomt!

 

Noen MÅ man bare kysse. Se hvor han gleder seg 😉

 

Jeg ELSKER bakholdsangrep…

 

Bokstavelig talt!

 

Måtte hvile litt i parken og der var det en vennlig type. Jeg lot han være og fanget ikke han.

 

Jeg gir ALT!

 

Nei, var en artig tur og jeg forstår godt at de er litt hekta, men tror ikke jeg kommer til å laste ned appen. Greit at de får ha denne greia for seg selv egentlig, men nå vet jeg i alle fall hva det dreier seg om.

 

 

Lag en vakker dag, vaske hendene, hold avstand, ikke bli smittet og hvis du er smittet kan du maks smitte 0,9 andre personer. Hvis ikke banker jeg deg!

 

10 kommentarer
    1. Stilig du e en artig kar.
      Trenger noen moro i disse virus dagene.
      Med mye elendighet.
      Viktig å kom sæ ut.
      Ha en fin dag.

    2. Herlig 🙂 Jeg har plass til to pokevenner hvis de vil legge meg til 779641784356 Lilac 373 😉 Si til de at jeg er veldig flink til å sende gaver 😉

    3. Artig syssel det der da, får no kommet seg ut,å det er jo topp.
      Kos dåkker å ha en rein hender fin fredag.

    4. 😂😂😂😂😂🙈 Dette blir en artig dag for me,når e flire så tidlig om mårran. Ha en fin dag alle dåkk😘😘😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg