Kokkejævel som podcast!

Det er klart at en kar som meg, som aldri blir lei verken min egen stemme eller speilbilde, og kan snakke en uke til ende på både inn og utpust bare noen setter en mikrofon foran meg, takket JA da Magnus K. Jonas i Mediaveien inviterte meg til sin podcast for å snakke om det som opptar meg aller, aller mest, nemlig meg selv. 😉

 

Hør podcasten på Spotify HER

eller på Apple Podcast HER

eller SoundCloud HER

 

Eller du kan SE meg live in action HER!

 

God fordøyelse!

 

(Og nei, det er IKKE jeg som har lagt teksten til på bildet! 😉 )

10 kommentarer
    1. Selv om du er bloggkonge i Norge er du ikke unntatt markedsføringsloven. Den podcasten var en time med massiv reklame for Fy Fader og Hoftepluss. “Løp og kjøp” Ellers så går jeg konkurs. Helt ok, du er flink. Merk bloggposten med reklame. Så slipper du, først en advarsel, og så en bot på kroner 50 000 fra Forbrukertilsynet. Egentlig en dobbelfeil. Du linker til Medieveien AS som tar betalt for markedsføring i digitale medier.

        1. Ja… alt må merkes med reklame tilslutt. Og det blir for dumt. Men når man omtaler et direkte salgbart produkt, eller et firma, så kan man vel ikke hevde det ikke er reklame.

    2. Selvfølgelig måtte eg jo høre på podcasten🤗. Du mestre jo alle typer medier😉. Man blir jo nesten avhengig av å lese bloggen og følge med på alt du gjør og legger ut😊. Var kjekt å høre at skulderen din e blitt bedre👍👌

    3. Kjempe artig å høre på deg 🙂
      og takk for at du lager en super blogg må lese hverdag
      her i huset blir det og brukt salt og pepper som krydder

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg