Kokkejævel til Vixen Awards!?

Foto: Frikant

Jeg tror jeg er så langt utenfor som det er mulig å komme og tror aldri, aldri, aldri en jury på egenhånd vil nominere meg til noe som helst i denne influencer-verdenen, teit ord forresten, jeg plutselig har havnet i, men dere, kjære kulinaster, har makt til å i alle fall gjøre meg aktuell. Dere har makt til å fortelle Norge at vi bryr oss om det som faktisk skjer i livet til de fleste menneskene i dette landet. At dette livet som vi hver dag ler og gråter oss gjennom er verdt noe. Det er godt nok. Det er livet vi faktisk ønsker oss. Det ekte livet. Det som leves bak fasaden før sminken kommer på. Livet mellom måltidene.

 

De store øyeblikkene. De vi alle lengter etter. De dypeste dalene. De vi alle frykter skal komme, og som vi alle må kjempe oss opp fra. En eller annen gang i løpet av livet.  På en eller annen måte. Noen av oss flere ganger, men vi gir oss aldri. Aldri!

 

De gode måltidene. De beste smakene, De fantastiske øyeblikkene som skapes når virkelig goder råvarer beskrives i en oppskrift som alle kan følge. Et måltid som alle kan lage. En lykke som alle kan smake.

 

Jeg trenger hjelp fra dere til å bli nominert. Tror ingen andre kommer til å nominere meg for å si det slik.

 

HER kan dere enkelt nominere meg.

Eller DER hvis dere foretrekker det. Linken er den samme, prøvde bare å være artig.

 

Hvis du mener jeg, tett mann 42, burde bli Året influencer, Årets stjerneskudd, Årets gullpenn, Årets forbilde eller Folkets favoritt er helt opp til deg. Jeg er bare glad hvis noen i det hele tatt anser meg aktuell i noe som helst. Hvis jeg er så heldig at jeg blir nominert kommer jeg sikkert til å tigge om stemmer også, men jeg er jo godt vant med tigging, så det faller meg egentlig enkelt 😉

 

Tusen takk på forhånd!

 

Del gjerne innlegget hvis du tror at noen av dine venner kunne tenke seg å se Kokkejævel som Vixen-vinner 🙂

 

 

 

 

58 kommentarer

Siste innlegg