Kokkejævel vs. Komsalaia, minutt for minutt for minutt!

Nå har du sjansen til å bli med meg LIVE, minutt for minutt, opp det veldige fjellmassivet midt i Alta sentrum, Komsalaia , som med sitt høyeste punkt, Komsatoppen, ruver majestetiske 208 meter over havet.
I skrivende stund har jeg to aktive prolapser i ryggen, samt over 130 kg rundt magen og ræva. Likevel har jeg klart å komme meg over den veldige dørstokken, bøyd meg helt ned til skolissene og kommet meg ut og oppover.
Bli med meg og la deg inspirere! Om ikke annet for å se hvor fantastisk heldig vi i Alta er som har dette vakre fjellmassivet midt i byen vår.
Søndag 18:00 sender jeg LIVE PÅ FACEBOOK og du kan være med meg, stille spørsmål underveis, se på utsikten, høre min sexy kolsrøst osv 😉
Klikk HER for å melde deg på arrangementet 😀
Blir du med?
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg