Kokkejævelsåpa med kaffe!

Reklame | Kokkejævel.no

Det er en stor ÆRE for meg, i samarbeid med magiske Alveland, å kunne lansere Kokkejævelsåpa med kaffe! Jeg har jobbet på ulike kjøkken i over 25 år og jeg har aldri vært borti en såpe som fjerner alt av fett, smuss og, ikke minst, lukt, samtidig som den er mild og god mot hendene. Dag etter dag etter dag. Det er nesten som man ikke tror at det er sant, men tro meg, det er det!

 

Såpa er også et must for de gutta som in siterer på å ligge og stirre bilen under skjørtet i fritiden. Du vet de som alltid er litt svarte og tørre på fingrene fordi de ikke har en såpe som fungere, men bruker whitesprit for å få bort det verste. Vel, nå kan de heller bruke Kokkejævelsåpa med kaffe! og fingrene blir rene, myke og glatte som barnerumper.

 

Kokkejævelsåpa med kaffe! er laget og skåret for hånd eksklusivt for Kokkejævel på Dveberg i Andøy. Såpa inneholder ingen syntetiske ingredienser eller konserveringsmidler.

 

Innhold: Nykvernet kaffe fra Forvik, olivenolje, kokosolje, mandelolje, kakaosmør, sheasmør og én dråpe rosmarinekstrakt.

 

Stol på meg, denne såpa virker! 

Klikk HER for bestilling!

 

Mens vi er inne på såper fra Alveland…

Jeg har vært plaget hele livet med kløe, flass og ekstremt hodebunn. Har prøvd virkelig alt og til og med vært hos legen. Ingenting har fungert skikkelig. Jeg har prøvd mange einebærsåper, men ingen av dem har virket, helt til jeg prøvde Alveland sin helt magiske einebærsåpe. Anbefales på det aller sterkeste til alle sensitiv hodebunn!

 

Innhold: Olivenolje, kokosolje, mandelolje, sheasmør, kakaosmør, einelåg kokt på einer fra Dverberg-marka, eterisk olje av einebær og rosmarin, fargepigment og rosmarinekstrakt.

 

Vær grei med hodebunnen din eller noen i familien, og kjøp den “magiske” såpa HER

 

Hvis du ikke vil kjøpe, men heller bare lese om de ulike såpene jeg selger, så kan du heller lese, Folkens, jeg kommer med nyheter!, og gjør deg opp en mening i ro og fred for “markedskreftene”, he he 😉

 

Vi skrubbes!

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Artig med kaffesåpe. Vi har alltid brukt kaffegruten til å fjerne gjenstridigheter på hendene, alt fra brøddeig til motorolje. Gammelt kjerringråd.. 😉😘 Og hendene ble så myke og deilige av det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg