“Kokken, Kidden og Konemor” -en livestream, et år, 24 timer i døgnet

I min nesten sykelige jakt etter oppmerksomhet, penger og berømmelse, så har jeg overtalt Konemor til et sprøtt påfunn som ingen i hele verden har gjort før, nemlig å installere kameraer og mikrofoner i alle rom i leiligheten, inkludert bad og soverom, slik at folk kan følge oss live 24 timer i døgnet.

 

Ja, det er helt vilt! Drar vi yt av huset, og det gjør vi jo, så har vi fått med oss mediestudenter fra Alta videregående skole som, på skift, filmer oss til en hver tid. Alt sendes 100% direkte helt uten sensur!

 

Jeg innrømmer at Konemor er ikke spesielt glad for dette, kanskje snarere svært tvert i mot, men jeg er helt sikker på at hun etter hvert kommer til å glemme at kameraene er der, slik at dere får et autentisk bilde av livet vårt. Hvi for eksempel Kidden (Lillebor) skal bli storebror, ja da får dere også vær med å selve skapelsesøyeblikket.

 

Dette er nybrott, i alle fall for en blogg fra Norge, men det er dette jeg vil drive med framover. 100% utlevering av meg selv og familien min. DA kan vi begynne å snakke om åpenhet i praksis!

 

Nei da, tulla selvfølgelig, men bli gjerne  med på livesendingen på FB klokka 16:00.

Tema i dag er, blant mye annet,

  • Hvor langt er man egentlig villig til å gå for oppmerksomhet?
  • Kan man bli “fanget” av egen suksess?
  • Finnes det en vei ut når man først har blitt lagt merke til?

 

FB klokka fire der altså, og jeg stiller, som vanlig, alene 😉

 

Mens dere venter, eller når som helt ellers, kan dere høre meg HER på Spotify

 

Vi høres!

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg