Kronikk i VG

Fikk mail for et par dager siden fra VG om jeg ville skrive en kronikk for dem om et tema jeg brenner for. Betalt opplegg. Ikke voldsomt, men nok til at det er en vinn-vinn situasjon for oss begge. Er jo litt stas å skrive i VG, og det er de nok utmerket godt klar over når de tilbyr betalingen, he he. Nei, det blir gøy! Kommer sikkert i løpet av neste uke.

 

Etter en liten tur på jobb nå straks skal jeg konsentrere meg om den boken. Plutselig var nesten hele uken gått og jeg har omtrent ikke fått gjort noen ting, men det er vel det de sier disse irriterende folka som får seks på alle prøver og alltid sier at de ikke tror det gikk så bra når man spør dem like etter prøven.

 

Datter drar i dag. Skal på CISV-leir her i Alta. Ikke en slik stor en, men bare en helgeleir. Det blir spennende for henne. Hun kjenner egentlig ingen der, men det er litt av opplegget. De reiser til Portugal i tre uker i sommer og akkurat det kjenner jeg at meg gruer meg litt til. Tre uker uten Datter. Ikke bra, men tror det blir artig for henne.

 

Om Kjærest fortsatt lever? Joda, hun kom seg gjennom natten. Veldig mye bedre enn i går. Suppa og søvn har virkelig gjort underverker. Det er jeg glad for, for vi skal dra på en romantisk middag med overnatting og greier i kveld. Hadde vært kjedelig for meg hvis hun var helt amøbe under et slikt opplegg. Jada, sikkert kjedelig for henne også, men det er tross alt verst for den som er frisk. Skriver mer om det i morgen.

 

Ellers må jeg bare avslutte nå. Må få Datter opp av den sengen og fraktet henne til skolen. Dere får ha en vakker valetines dag og slutt å si at det er en teit amerikansk skikk. Det er en fantastisk dag! Tenk en hel dag der vi kan gjøre noe hyggelig for og med hverandre. Hvis det er en teit er det du som er tverr og vanskelig 😉

 

Gå i kjærlighet!

10 kommentarer
    1. Lillebror har vært på to reiser med CISV som deltaker og en runde som junior leder. CISV er fantastisk, sikker på at Datter får en kjempe opplevelse. Kan nesten garantere at de tre ukene føles lengre for deg enn henne. Bare å ta kontakt hvis du har noe spørsmål

    2. Bæææææ……
      Trenger vel ikke Valentinsdag for å gjøre noe godt og hyggelig for hverandre. Det har man fa hver dag til ikke sant?

    3. Så bra at damene dine er i bedre form.
      Her blir det bakt sjokoladekake i dag, men jeg halverer nok oppskrifta, ikke bra for to å spise en hel skuffkake i helga 🤔.
      Ha en superfin Valentins dag/kveld.

    4. God Valentines❣️Hos oss faller det sammen med bursdag i huset slik at den blir feiret uansett🎉❤️Kos dere i kveld/natt🌹💞

    5. Oyyyy så flott å blir spurt av VG. 👌 Kos dokker masse på tur i lag. ♥️💙 Herlig…. for oss som e romantiske. Bære så synd at æ har ikkje nån å være romantisk i lage med lenger. Min mann gikk bort før 2 år siden. 😪 Æ tar en tur tel grava med blomster og mere lys. ♥️💙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg