Kvinner plages, menn DØR!

Gikk og la meg rundt klokka ti i går kveld. Lykkelig og glad, eller full av drugs som det også kalles. Sovnet umiddelbart. Våknet igjen rundt halv tolv med intense smerter. Så på klokka at den var sju og at jeg hadde forsovet meg. Vaklet opp i stua og der sitter Kjærest. Forstår at det ikke er morgen, for svært sjeldent at hun står opp før meg. Dessuten drikker hun brus. Det pleier hun ikke å gjøre på morgenen.

 

“Klokka er bare halv tolv lille venn” sier hun med sexy sykepleierstemme og åpner opp de magiske boksene med sukkertøy. Legger meg litt på sofaen, men sukkertøyene virker så pass fort at hun får meg ned i sengen hvor jeg sovner umiddelbart. Igjen.

 

Våkner igjen rundt halv to. Intense smerter igjen, men denne gangen prøver jeg å sovne igjen uten å ta noe som helst. Det virker og jeg sover rundt en time før jeg våkner igjen. Slik holder jeg på hele natten, helt fram til klokka seks. Da er det morgen og igjen “lov” med tabletter. Jeg ber ikke meg selv to ganger og sluker dem som om det skulle vært nystekt bacon. Legger meg igjen og sover en time før jeg står opp igjen. Må ned på jobb for å ta oppgjøret. Tar oppgjøret og drar hjem igjen.

 

Der blir jeg faktisk møtt av Datter som av alle ting støvsuger stua! Hva er det som skjer? Jeg går inn på kjøkkenet for å se om det var noe varseltrekant på det jeg spiste, men hadde spart de sterkeste til etter bilturen så dette skjedde virkelig. Verden er rar noen ganger.

 

Nå har jeg tatt de sterke. Det er deilig. Skal sette meg ut i solen. Etterpå skal jeg sove. Har egentlig bare lyst til å sove. Kan skje jeg bare gjør det. Vi skulle plante blomster og ordne i hagen i dag. Må få Datter til å kjøre gressklipperen. Kjærest er jo heller ikke helt god. Den blinde stør den halte har jeg tenkt mange ganger de siste par dagene.

 

Fikk forresten bare 2500 lesere på bloggen med den kjedelige overskriften, så kommer nok til å fortsette med litt saftige overskrifter en stund framover 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Støtt opp armen med pute. Opererte skuldra i midten av februar og har fortsatt mye vondt. Lykke til videre og gjør ø eksene du har fått. De er gull verdt 😊

    2. jepp, ka va det eg skreiv tidligere?? det letteste var operasjon, det tøffeste er de neste uken. BYGG OPP UNDER ARMEN med puter, for bedre å hvile armen, BÅDE dag OG natt.. God bedrings klem 🙂

      1. BTW ett lite tips når du surre rundt, stikk hånda inn i glidelåsen på forsida av jakka, eller om du har skjorte m knapper i front, som napoleon, hjelper på å avlaste skuldra og armen i fatelet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg