Lagertømming -24% rabatt på hele nettbutikken!

Reklame | Kokkejævel.no -.små skala, stor smak!

Moroa er over for i år og nettbutikken tar sitt siste skikkelige åndedrag i helga. På mandag sender jeg de siste pakkene som posten garanterer kommer fram til jul. Derfor, og fordi det er så jævlig kjedelig med varetelling, så tenkte jeg å selge ut så mye som overhodet mulig til “julerabatt”, nemlig 24%. Fortjenesten blir borte, men jeg taper ingenting. Se på det som et slags takk for at dere har gitt Kjærest og meg en slik flyvende start på resten av vårt liv.

 

Klikk HER for å tømme lagret for en billig penge. Gjør oppmerksom på at det kun er varer som er på lager som vises i nettbutikken. Utsolgte varer vises ikke. En annen ting, det er ikke 24% rabatt på boka, for det er ikke lov første året, tapt penger på det hadde jeg forresten også gjort, men vi gir dere 10% som er maks lovlig rabatt.

 

Og du, nei, ikke du, med du, ha en fantastisk dag!

 

Kokkejævel.no

-små skala, stor smak!

7 kommentarer
    1. Da får du nok solgt unna mesteparten,tenker eg🤗. Såå koselig å se den babymatta på gulvet,dette blir nok en fantastisk flott jul for dåkker alle i familien🎄🎁🎄. Sikkert litt mindre jobb og stress for deg😉. Ha ei nydelig helg med dine fine😍💕.

      1. Ja, utrolig artig at han har blitt så stor at syns det er artig med leger og lyd. 🙂 Hva meg selv angår, så trer jeg fra mandag inn i juleinnspurten på Hoftepluss. Håper det blir et vanvittig kjør helt fram til lille julaften klokka 20.

    2. Jepp, tenkte jeg – da bestiller jeg Reinsdyrpølse… Men nedtur da jeg ser at det er 10% svinefett i den. Tips: Prøv å finne noen som lager reinsdyrpølse (beste jeg vet om) uten svinemat (tåler ikke) 😉 Ha en flottanes dag der oppe i kusinebyen og gladelig jul her fra sør 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg