Lang dags ferd mot natt

I mine glansdager kunne jeg bokstavelig talt jobbe døgnet rundt. Husker en gang jeg kom tilbake etter ferie, da jeg jobbet som kjøkkensjef på salig Alfa Omega, og det var så sykt mye å gjøre at jeg jobbet 36 timer i strekk for å komme ajour. Hadde aldri klart det det i dag!

 

Det er velsignet mye å gjøre for tiden. Voldsomt mye folk. Det er selvfølgelig ubetinget positivt , men det går absurd store mengder med mat. Mat som må produseres og det er slett ikke alt vi klarer å lage i løpet av åpningstiden i ukedagene og da er de stengte søndagene utrolig gode å ha for å lage opp ting so lasagne, bidos, lapskaus, gryteretter, desserter osv., osv. For ikke å snakke om renhold og vasking! Med en gang man er ferdig med en ting dukker det opp noe nytt, og nytt, og nytt, og nytt, og nytt.

 

Kom hjem litt over halv ti. Kjærest dro hjem et kvarter tidligere. Begge var litt sliten. Så for meg en skikkelig strekk på sofaen, men neida, der satt fader meg svigermor og typen! Så hyggelig da, he he 😉

 

Neida, ville bare gi lyd fra meg før jeg gikk å la meg. Har vært en fantastisk dag og håper dere også har hatt det rimelig greit. Takk for at dere leser meg. Dere er ubetalelige! <3

 

God natt!

 

 

19 kommentarer
    1. Æ har vært syk de siste dagene (endelig gått over og 0 korona) Så æ fikk min mamma til å dra på fyfader og hente en salat for mæ. Æ dør virkelig for kyllingkarrien altså😻😻

    2. Så bra at kundene strømmer på.
      Alltid hyggelig med svigerbesøk vel 😊 Jeg gikk frisørlinja med ho for leeenge siden. Ha en super produktiv uke 😊 Æ heie på dåkker fra La Suede

    3. Jeg koser meg med å lese bloggen din ! Du er så velsignet rett frem, og så ser det ut for at du har en humor som Berger deg gjennom storm og stilla 😊🎵👍

    4. Ja det er deg vel unt at du har fått tilbake kundestrømmen, både nye å gamle kunder etter mange måneder med litt stillestand. Med mange kunder så blir det jo klirrende mynt i kassa også, så jeg ønsker deg og dine ansatte en kjempe fin dag i morgen.

      Ønsker deg/dere en riktig god natt.

      Og en god dag i morgen.

    5. Alternativet hadde jo vært mye verre🤔. Å ikke ha mye kunder. Den desserten såg bare helt fantastisk god ut😋. God natt,ha en fin start på en ny uke👍😍.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg