Last men standing

En rar dag. Stengedagen. Ingen i hele verden vet hva som skjer. Selv ikke jeg som normalt både kan og vet det aller meste. Av og til kommer til og med kulinariske guder til kort. Og det føles helt greit. Jeg er så full av energi og kamplyst at jeg ikke er nervøs en gang. Så sikker er jeg på at dette kommer til å gå bra. På en eller annen måte.

Gjengen på bildet, last men standing, de siste tre av tjuetre, er også full av humør. Det er intet mindre enn imponerende! Har vært et kjempehumør denne uken, til tross for alt som skjer. Så kan man selvfølgelig si at dette bare er den andre dagen i uken, men likevel. Kjempefolk som jeg gjør ALT for skal ha en jobb når dette er over!

 

Vært stille i korridorene på Finnmarks største kjøpesenter i dag

 

Og på klesbutikkene og bokhandlene

 

Og fellesarealene

 

Stille overalt egentlig

 

Men Kjærest strikker og ser på et eller annet trash på TV. Jeg lar henne holde på. Har en blogg å skrive. Tjener jo tross alt 3 øre per klikk, så klikk i vei folkens! 😉

Nå er det kveld, men jeg er full av energi. Kamplysten er vekket i meg. Dette klarer vi!
(Må bare få summet meg litt først)

 

 

24 kommentarer
    1. Vet du. Du sender ut en slags trygghet. Et slags varsko om at nå går vi i dvale, og så blir det greit etterpå. Annerledes, men greit.
      Det synes jeg er fint 😘
      Med ønske om smittefrie og muntre uker til oss alle ✨

    2. Men bare et spm. Med de antall liker klikk og betaling for det, så kan du vel leve av bare bloggen? Og det godt!

    3. Huff, tris og se sentret så tomt, men det er over alt ,her også (tønsberg). Ønsker dere god kveld alle sammen ,og husk og ta vare på hverandre.🤗👏🌞🌹

    4. Godt å ha en fin arbeids gjeng å være stolt av, men for å ha så fine arbeidere, må det være en bra leder👍.
      Fin kveld te dæ å kjærest.

    5. Æ glede mæ over energien og kamplysta hos dæ. Nesten så det smitta litt 🤗 i denne tida er følgende motto veldig oppløftende, som ei venninne sa: enten så blir det bra eller så går det over 😊👍 leit fram boka di så du ikke forstyrre kjærest i strikking og tv- titting. God kveld 😊🙋‍♀️🌹

    6. Heier og håper!!
      Sønn e kokk og samboer til sønn servitør – i Oslo.. Begge permittert .. Så stor sympati, medfølelse og stor bekymring!!

      Håper vi kommet oss gjennom det her på en måte som sørge for at alle lande på fotan økonomisk 🙏🤞

    7. Fantastisk!! Skulle hatt med musikken også!
      Flott gjeng! Verdt å ta vare på! 🥰

      Kjærest gjør det eneste rette i disse tider! Ingen grunn til å stresse. Vi kommer garantert styrket ut i den andre enden! 😄🌞

      Ta veldig godt vare på hverandre i denne vanskelige tiden! 🥰

    8. Flotte folk som jobber for deg. Og så er du så utrolig flink å fortelle oss om hvor flinke de er. Gode ord når folk gjør ting som er bra, det er veldig viktig. Noe som du er flink til. Hold bare motet oppe, dette går bra. Kos deg med kjærest og ta godt vare på hverandre

    9. For en fantastisk arbeisdsgjeng du har🤗. Det e så bra at du har trua at dette skal gå bra😍. Det trur jammen eg og👍👌. I dag har eg forresten bakt den fantastiske supergode sjokoladekaka i langpanne,du var så snill å dele😍. Den va bare kanongod,eg e ikke den som e så glad i sjokoladekake😊 Den kan virkelig anbefales det varmeste😋. Kos deg som best du kan,i disse koronatider. Du e jo heldig som har så flott datter å kjærest å være ilag med😄

    10. Hvis du får altfor mye tid til overs må du gjerne lage en Ole Mattis Hætta minutt for minutt 😎👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg