Lesertallene er kjøpt og betalt. Alt har vært en bløff!

Kjente det gikk kaldt nedover ryggen på meg da jeg leste meldingen fra “Geir”. Var jeg virkelig avslørt? Hadde kloke hoder klart å finne ut hvordan jeg hver eneste uke har kjøpt meg over 300 000 lesere? Nær 1,5 millioner lesere i måneden eller ca 6 millioner lesere i løpet av den perioden jeg har blogget. Hvordan var det mulig? Jeg trodde jo planen min var helt vanntett og perfekt.

 

Denne “Geir” skriver:

“Hei! Hvor kjøper du så mye trafikk til bloggen din? Hører det stadig flere plasser at du kjøper deg nett-trafikk, og det er jo juks og ren svindel som du i verste fall kan saksøkes for. Tror det er en del som holder på å undersøke det nå. Vi smattes 😊 #ærlighetvarerlengst”

 

Jeg svarte dette:

“Egentlig en usmakelig påstand som faller på sin egen urimelighet, framsatt anonymt selvfølgelig. Kan man forresten kjøpe seg likes og kommenaterer på fb også, eller her inne på bloggen for den saks skyld? Hvis du ser på engasjementet i kommentarfeltet hver eneste dag, så er ikke antall lesere høyt i det hele tatt. Ønsker deg ellers alt godt 🙂”

 

Jeg har selvfølgelig ikke kjøpt en eneste leser! Visste ikke at det var mulig en gang, og er det nok heller ikke. Noen form for sikkerhetssystemer må det vel være i et stort konsern som Egmont. Også jeg da, som måtte ha hjelp fra Kjærest for å installere Skype slik at jeg kunne gjennomføre et møte med noen på andre siden av landet. Er egentlig helt vilt! Hvis det virkelig er mulig å kjøpe seg lesere så må jo dette koste en formue. Jeg minner om at jeg skriver en blogg uten annen reklame enn den Egmont plasserer der, så hvor i all verden skulle jeg hentet disse pengene fra, og, ikke minst, hvorfor?

 

Jeg forstår jo at lesertallene mine så langt har vært smått utrolige, og at det sikkert er noen som ikke forstår at en slik drittblogg kan ha så mange lesere, hver eneste dag, men derfra til å beskylde meg åpent for juks og svindel er faktisk litt over grensen. Ingen røyk uten ild kan folk tenke når de ser slike beskyldninger, og det er for alt jeg vet også hensikten med å framsette slike påstander. Hvor smålig er det egentlig mulig å være?

 

Slapp helt av, dette er ikke noe som går veldig inn på meg, eller jo det gjør faktisk det! Jeg er ingen svindler! Jeg fører ikke folk bak lyset. Hele mitt prosjekt handler om åpenhet, ærlighet og redelighet. At ikke alle liker bloggen min, eller at den har blitt så stor, så fort, er helt greit. Ingen kan bli likt av alle. Jeg liker ikke alt jeg leser av andre jeg heller, men jeg beskylder dem da for fanden ikke for juks, svindel og bedrag likevel!

 

Sånn, da var det sagt! Nå skal Kjærest og jeg spasere og hente Datter hos en venninne. Jeg lovet å hente henne, men sa aldri at jeg skulle hente henne med bil. Mulig hun kommer til å bli litt sur, kalle meg for svindler, men den får jeg i så fall, litt med rette, ta på min kappe. Godt med litt frisk luft 😉

Blir VELDIG glad for kommentarer under dette innlegget bare for å bevise at dere faktisk er ekte. At dere finnes. På ordentlig.

Ha en åpen og ærlig aften!

 

 

Vil du virkelig at en svindelanklaget blogger blir Folkets favoritt på Vixen Avards? Da trenger du i alle fall ikke stemme HER, for jeg har allerede kjøpt meg tusenvis av stemmer som gjør at jeg har kjøpt meg en rørende takketale allerede!

 

 

 

 

251 kommentarer
    1. Temmelig frekt å påstå at jeg er kjøpt og betalt, blir nesten litt sur. Bare nesten!
      Lurer på om han der Geir pleier på kjøpt seg til alt han vil ha?

    2. Selvsagt er jeg ekte leser, og jeg gjør det helt uten betaling 👌👌 stemmer på deg gjør jeg også, forde du faktisk ER så god blogger at du fortjener det!! Lykke til 🤞🤞

    3. Smålig…rart kor mye rart enkelte lire av sæ🤔 Hæv dæ over det, ikke nåkka å bry sæ om😉 Ønske dåkker en fin kveld😊🌹

    4. Gerri Hudd…
      Glemte å kommentere i går, da ble jeg ikke tellt 😥
      Leser bloggen din hver dag, FB-innleggene hver dag før du begynte å blogge.
      Kan bekrefte at jeg ikke har fått en eneste riksdaler for “jobben” og at jeg har gjort det av egen fri vilje.
      Har også tenkt å fortsette med det!

    5. En slik surmaga, anonym dr***sekk er ikke noe å bry seg om. Heldigvis skjønner vi at dette kun er et nett-troll.

      Du skriver ærlig og åpent om både familieliv og jobben din og jeg liker å lese det du skriver.
      Stå på, jeg heier på deg og har stemt på deg 😄

    6. Kommenterer sjelden på fb og blogg, men leser innleggene dine stort sett hver dag😊 Fantastisk blogg å følge ( Forøvrig den eneste jeg følger😅) Stå på, og lykke til👏🏻 Stemmer selvfølgelig hver dag, uten å være kjøpt og betalt😂

    7. For et ras av reaksjoner det ble fra oss som leser Kokkejævels kloke funderinger. Mange av kommentarene kommer fra lesere som ikke følger andre Blogger, tydeligvis har denne Bloggen truffet. Mulig at den nevnte Geir er av yngre garde, derav skepsisen for noe som er genuint og ærlig uten fiksfaks. Kan man stemme på Vixen flere ganger? Jeg har overtalt min Kjærest til å lese blogg og til å stemme. Kanskje det er juks…?

    8. Les hver dag, nån innlegg får frem tårer, nån et smil og nån til og med en god latter 😁 Takk for det!
      Ps. Du må huske på å minne oss lesere på å stemme på dæ, må nok desverre innrømme at æ har glemt ett par ganga😇
      Stå på videre😊

    9. Tror denne Geir må finne ut hvordan man kan tjene penger på blogg…..først og fremst må man skrive så det fenger 🤪
      Pleier vanligvis ikke lese blogger, men din er unntaket. Du skriver så flott både om oppturer og nedturer. Og katta 🤣🤣🤣🤣🤣

    10. Huff ka folk får seg til.Sikkert sjalu.
      Æ leser alt du skriver noen ganger fort og går inn å leser på nytt.
      Ikke bry dæ.
      God natt

    11. For en idiotisk påstand denne Geir kommer med🤬
      Sikkert en stakkar som har svært lite fornuftig å finne på i hverdagen, -annet en å sitte med misunnelse og tøffe anonyme fingre bak en skjerm. Har lyst til å kalle det patetisk.
      Kjør løpet ditt du og stå på videre. Du gir oss lesere og følgere mange gode stunder med din åpenhet og ærlighet🙂🙂❤❤

    12. Tja…ka skal man si….annet enn 🤗 ha en finfin dag 😳 i morgen og alle dager 😁 allemannalle

    13. Endelig kom jeg til bunns ha ha ha….. Jeg lar meg så absolutt ikke kjøpes hverken av den ene eller den andre. Blogginneggene dine fenger derfor har du fått så mange følgere. Enten griner man Niagarafossen, eller så ler man så man detter av stolen….eller så har det rett og slett bare vært fint å lese. Han Geir der har sikkert skrevet blogg i flere år med bare 10 lesere, for så mange venner har han…..fy Eva, nå var jeg stygg i munnen 🙂
      Skriv i vei du og rekk tunge til surfolka 🙂

    14. Jeg har vært i denne internettverden siden den startet 🙂 Bloggere har det vært flust av, men du er den eneste jeg har giddet å lest mer enn 2-3 blogger av 🙂 Stå på! Jeg har stemt på deg (forøvrig første gang jeg har stemt på noe sånt). Hilsen utflytta voksen finnmarking som liker det du skriver, men ikke er kjøpt og betalt 🙂

    15. Æ e ekte og leser alle innleggene hver dag ✌✌✌✌✌

      Geir sku sikkert bare kødde litt me dæ…eller hjelpe dæ til å få klikk🤩🤩🤩

    16. Bygdedyret er mektig og giftig. Misunnelse er en uting.
      Jeg leser bloggen din for jeg blir oppriktig fenget av det du skriver. Du skriver ekte og godt.
      Har vært innom flere blogger, men INGEN har jeg fortsatt og følge…..så den eneste bloggen jeg leser er faktisk din, og den ser jeg frem til å lese hver eneste dag.
      Fortsett ditt gode arbeide du. Du har følgerne som ikke er kjøpt og betalt.

    17. Stå på, Kokkejævel😁 Du har tilhengere fordi du skriver slik at vi leser deg med glede og interesse. 😊 Bare ta deg et dypdykk i klesskapet og pakk finskjorta, Vixen venter🏆🏆

    18. Sorry at vi ble tatt.. og akkurat like før æ sku reise til Kroatia, jaja nu kan æ vel bare glemme den turen🥺 men da får æ heller bli hjemme å nyte bloggen din som treff så mange med det du skriv. Vi e mange som kjenne oss igjen i akkurat d! ❤æ les den helt Gratis hver dag.

    19. Drøy påstand!
      Skjelde æ må skrolle gjennom SÅ mange kommentarer for å kunne si ka æ synes😁😁🤪
      Du har den første og eneste bloggen jeg leser/ følger!
      Heie vilt og hemmningslaust på dæ Asbjørn🥰

    20. Den dagen jeg må betale for å lese en blogg, blir den ikke lest av meg ihvertfall. Har det forøvrig både artig og underholdene når jeg leser denne 🙂

    21. Elsker å lese det du skriver, å e får ikje noe annet for det enn fliring og tårer, men han derre Geirtypen kan ikje værræ hælt smellgo gitt. Har nå kunna tenkt meg tørrfisk for at e leser og liker bloggen din da, men e må nok ordne det sjøl😂😂🤪 Klæm til deg,Sussebassa di og resten😘😘

    22. Ekte leser som er innom hver dag! Prøvde ribba di til jul – har aldri hatt så god ribbe! Stå på – digger bloggen din!

    23. Wow 🙂 måtte skrolle langt nedover for å skrive at jeg heler ikke blir betalt av deg! Jeg heler ikke har møtt deg men bare synes de blogginnleggene er så dritt bra! Ærlighet, virkelighet, sorg, glede etc etc.
      Sette meg ned på sofaen og leser hvordan din dag har vært og min dag ikke var sa verdt lell 😉 Noen er bare så sjalu på andre og prøver å ødelegge den lykke du prøver å finne tilbake. Vet du bry deg men det er ikke vert det, heler ikke skal du sove mindre om det. Men tragisk er det! Stå på!

    24. Ekte leser fra Mo i Rana 😉 Har ikke satt meg inn i dette med stemming og vixen, men må kanskje gjøre det også 😄

    25. Til “Geir”.
      Det eneste som er sterkere enn kjønnsdriften, er misunnelsen. Vi vet det, så du behøver ikke bevise det.
      Alt godt og snarlig bedring ønskes deg fra en ekte bloggleser i sør ❤️
      PS. Æ stemme på Kokkejævel kvær dag! Helt på årntli.

    26. Eneste blogg jeg leser.
      Leser alle dine innlegg. Med glede, og smått tårer.
      Og ingen betaler meg for det. Jeg skal betale for boka (nei, bøkene – for det blir også noen julegaver) når den blir utgitt 😄

    27. Hei ei ikke kjøpt og betalt leser her🙂 syns æ e heldig som kan følge deg og at du skriv det som folk flest kjenne seg igjen i ! Og så e vi så heldig og får litt matoppskrifter med på kjøpet😁

    28. Øhmm, æ kjenne litt på en liiiten aning eksistensiell krise som følge av sånne påstanda.. finnes æ ikke..? finnes ikke dokker andre som kommentere her..? Ka med Kokkejævel, Kjærest, Datter?

      Og kor e betalinga, hvis vi e kjøpte følgera og stemma..?

      hmmm.. vi smattes? 😉

    29. Kjent hersketeknikk. «Hører stadig flere plasser», og « tror flere undersøker «, Vi kjenner vel alle en «Geir». I både kvinnelig og mannlig utgave. Små, små mennesker som blir gjennomskuet uten å skjønne det selv. Stå på, vi digger deg- helt gratis

    30. Håper at du ikke lar mistenksomhet og beskyldninger påvirke skrivegleden og motivasjon du har til å dele opp- og nedturer med de som leser bloggen din! Det er et reelt valg hva man k
      vil og ønsker å lese. Ønsker deg lykke til med videre blogging!😉

    31. Avindsjuka e en førrfærdelig sjukdom . Stå på du , like å lese om dine daga og gjøremål 🇳🇴🤪

    32. Leser denne bloggen hver dag og har stemt….uten å betale🙂 E jo bra at han “Geir” er med på å holde lesertallet oppe🤪

    33. Kjøpt og betalt 😂 nei men for svarte da, hvordan skal nå det være mulig? Eller det ER jo sikkert mulig, men dumt å betale for noe man ikke tjener penger på.

    34. Leser bloggen hver dag, fin start på dagen .🤗 du e nu så god og skriv.så levende . Fortsett med det . Ha en fin kveld og fin uke. .🤗🤗😊🌻

    35. Skulle gjerne visst hvor jeg kan melde meg for å tjene penger på å lese blogg. Kanskje stakkars Geir sitter hjemme alene og ønsker at det var mulig…

    36. Sjukt irriterende å måtte scrolle så innmari langt ned for å få lagt inn en kommentar som er kjøpt og betalt😉
      #duharfåttminestemmer #gratis

    37. Er igrunn ganske fascinerende (og litt trist) hvordan tankegangen til samtlige der ute ser ut til å “fungere”.. Hvis noen som utgir seg for å være litt oppi åra ser “uforskammet bra ut” så lyver man enten på alderen, ELLER så har de operert seg. Vinner noen i et reality-show, ja så har de mest sannsynlig jukset, fått hjelp fra noen i produksjonen. Gjør noen det veldig godt i en eller annen form for idrett er de GARANTERT dopet, særlig hvis de kommer fra et annet land. Og har noen begynt å gjøre det ganske så allright i sine kokkerelinger på nettet, ja så er MINST halvparten av leserne “kjøpt og betalt”.

      Og jeg vil nå helt avslutningsvis ta og sitere han derre Louis Armstrong: What a wonderful world…

    38. Kjøpt å betalt, hårreisende pris tok jeg også. Noe må man bruke pengene på når man bor på bygda. Så drit langt t opera huset og båten går skjelden, grunnet drittvær. Det jeg lurer mest på er hva farsken han derre Geir har med ka e bruka penga på. Førti feite lapper er det fsktisk verdt å følge den freske Kokkjævelen.

    39. For en deal det hadde vært!
      Å få lese bloggen din, og i tillegg kunne fått betalt for å lese den, det hadde virkelig vært noe 😁👍
      Men det holder for meg bare å få lese bloggen din, for den er så bra 👍

    40. Hvis det e mulig å få betalt for å lese blogg, så må jeg gjerne få det altså. Her har jeg gjort gratisarbeid i månedsvis😅

    41. Bare rein misunnelse. Fortsett med blogginga di😊 Kose mæ masse med å lese den, og æ e ikke kjøpt.😊😊

    42. Digger bloggen din og innleggene på facebook. Og ja, jeg er naturligvis betalt for å skrive dette, veldig bra betalt egentlig, så nå skal jeg ut og kjøpe meg en Tesla X for det du har betalt… særlig liksom…

    43. Halloooo Geir !!! Her e eg,et ekte menneske av kjøtt og blod som elsker å følge kokkejævel her på bloggen🤗. Har aldri før noensinne giddet å lese noen blogger før eg tilfeldigvis kom over denne😄.At det går an å være så frekk å komme med et sånt innlegg og ikke minst påstander som deg,fy skam deg😱😨.No kan du se her kor mange som har tatt seg tid til å støtte kokkejævel😍. Vi fortsetter å heie på og stemme på deg kokkejævel. Du e virkelig et friskt pust i bloggverden,all lykke til med vixen🏆🏆🏆

    44. Ha ha ha den eneste uekte her må vel være Geir! Sånn e det her på berget når man stikk fram nesa, men ingenting å bruke energi på! Men e det ikke litt artig også, å se førr ei påvirkningskraft «penna» di har? Kjør på Kokkejævel👍

    45. Syns at du skal være dæ sjøl,og drit i misunnelsen som florere. Æ flire godt ilagme dæ,og litt trist bli man nu også.😥❤😀

    46. Hæv deg over sånne Geira…
      Første bloggen eg har lest i mitt liv, så sammenligningsgrunnlaget e heiller syltynt – men bra blogg 👍👍

    47. Sikkert litt sjipt for “Geir” at ikke han får like mye likes på livsstilsbloggen sin…. 😂😂😂

    48. Sikkert litt sjipt for “Geir” at ikke han får like mye likes på livsstilsbloggen sin…. 😂😂😂

    49. Gratulerer med all time high lesertall i morgen. Du skylder denne ironiske? Geir en stor takk. Du er flink.. rett og slett jækla flink 😅

    50. Jøsses😅 Tok si tid å komme ned til der æ kunne legg igjen en kommentar… sir jo litt bare det😉
      E innom å leser bloggen omtrent hver dag. Helt hærlig å ærlig blogg!
      Stakkars «Geir»!
      Ikke så mye mer å si om han!
      Stå på videre. Heier på dæ, å har selvfølgelig stemt på dæ😉

    51. Har lest bloggen din hver dag siden du startet 😊 Syns du skriver veldig mye bra, og artig med oppskrifter og tips til matlaging 👍 Man er ofte tom for ideer i en hektisk hverdag..

    52. Oi, dææææven! Er du mangemilliardær sånn plutselig! 😱😱😱 Det må du jo minst være, om du betaler oss! Ikke har æ mottatt verken peng eller mat fra deg, men jaggu læs æ bloggen likevæl! 😄 Den der «Geir» må jo bare undersøke opp og i mente, han vil ikke finne no snusk ang bloggen og oss som læs, men jammen har VI skjønt at noen virkelig er barnslige og misunnelige! Og du «Geir»: æ sir det rett ut: Ta den hersketeknikken din, og stikk den langt opp i ræva! 😡

    53. Ekte leser som ikke er kjøpt og betalt, men følger bloggen med glede 🤗 Noen klarer ikke å la andre skinne, eller så er de bare på nettet før å skape kvalm. Nei, stå på videre du 🤗

    54. Det er vel noe som heter «på seg selv kjenner man andre»… Man kan nesten begynne å lure på om denne «Geir» muligens er blogger selv, og har bittelitt problemer med at andre stiger til stjernehimmelen..? 🤔😉

    55. Sikkert en av dine mot bloggere som ikke liker seg forbigått. 😂😂😂 stemmer og stemmer. Masse lykke til Asbjørn. 👏👏👏👍😁

    56. He, he…. det er vel dette som kalles “Svartsjuka”….og slikt hever du deg over rett og slett…du er “stor” fordi du rett og slett har en blogg som treffer de aller fleste, ikke alle selvfølgelig, men bortimot…med dine daglige innspill på godt og vondt…noe som kanskje hvermansen kan assosiere seg med 🙂 Stå på, er en glede hver dag å lese din blogg 🙂

    57. 😂😂😂du veit den sjalusien e større enn kjønnsdrifta! Ikje nåkka å bry sæ m i detta telfelle!

    58. Jeg er veldig ekte og leser hvert et innlegg av deg, selv om jeg ikke så voldsomt ofte kommenterer. «Geir» tar feil, vi finnes, alle som en👍🏼😊

    59. Eg tenke som så, vess du har betalt “oss” førr likes og kommentara, så lure no eg iallefall på kor i svarte e pengan mine?? 😂
      Drit sånne som Geir full, du skriv så bra at te og m eg e begynt å lese blogg..
      Tommel opp førr bloggen din.

    60. Kan e få betalt for å lese en blogg frivillig? 😂😜 aldri hørt om 😉 men leser den uansett 👍🏼

    61. Leser bloggen din hver dag… den er like viktig som frokost,kaffe og hjertepiller 💖 🤣 .. og jeg er slettes ikke kjøpt og betalt

    62. Anbefale han “Geir” å tenke sjæl, og stå for det han sier og gjør. Å så kan de andre ta ansvar for ka dæm sprer av rykter og dritkasting. Eventuelt få seg hobby, så gidd man ikke å være så sjalu på ka andre får til.

    63. Stakkars TrolleGeir, han har det nok ikke greit, men nå fikk han i det minste litt oppmerksomhet og du fikk mye aktivitet på bloggen. Faktisk en vinn/vinn-situasjon!😅

    64. Æ læs din blogg, som den eneste, fordi du skriver og opptrer ærlig. Det e jo det som fenger, at du forteller om livets gleder og sorger, og tar opp viktige tema. I tillegg digge æ måten du skriv på – sånn e det med den saken 😃

    65. Du skriver fengende, og jeg liker å lese bloggen din. Jeg leste ikke blogger før du begynte å blogge☺. Keep up the good work🤗
      Elisabeth

    66. Hei Kokkejævel!
      Jeg en en helt enkel og ekte superfan av dine blogger!
      Aldeles ikke kjøpt og betalt. Verken for å lese bloggene eller å stemme/heie deg frem så du kan holde din “dyrt kjøpte” takketale 😁
      Bare å rette opp ryggen, heve hodet ditt for denne “Geir” rekker deg ikke en gang til skosålene!
      Ha en flott tur i frisk luft – først sammen med din vakre Kjærest – deretter med den samme vakre Kjærest og din vakre datter!
      Ha en vidunderlig kveld. 🌹🌹🌹❤️

    67. Eg trur ikkje alt eg høre, eg sei ikkje alt eg veit, å påstå at Kokkejævel bløffer, det e skikkelig MEGATEIT!
      Det ska du bære vette, Geir;
      at «Kokkejævelklanen» væks enda meir,
      og snart skal vi ut å feire,
      at Asbjørn vinn prisa, og vi blir enda fleire!

    68. Æ læs bloggen hver dag. Nån gang, når du e i det hjørnet, og kommer med flere innlegg om dagen, så e æ også innom. Nåkka må man jo gjøre 😀
      Han der Geir, e sikkert innom, han også 😛
      Æ trudde ikke det gikk an å “jukse” sæ til stemma/klikk.
      Man må jo registrere sæ med mailadresse og det som værre e, for å få sendt et innlegg. (Æ vet ikke om du får opp mailadressen til den som skriv innlegget?)
      Og æ e garantert ikke nåkka robot. Trur ikke det finnes nån robota, som kan skrive på dialekt 😀
      Så bare fortsett du, og drit i surmaga folk, som har det som levevei, å være jævlig/ekkel/teit.
      Vi støtte dæ – alle som en!!

    69. Leser bloggen din hver dag, uten betaling, med stor glede. Denne lille mannen som kaller sæ Geir e ikke noen det e verdt å bruke tid på!

    70. Har nesten ikke ord for hvor utrolig frekke enkelte kan tillate seg å være. Selvsagt er ingen “kjøpt og betalt”. Bra du hever deg over den slags idiotiske påstander. Fortsett å blogge, den eneste jeg leser daglig!😄

    71. Hei. Håper nå endelig at både du og jeg finnes, som den ekte følgerne jeg er.
      Lykke til med Vixen🙂

    72. En herlig blogg som æ gladelig leser daglig 😍 stå på videre og lykke til med vi En. Æ har også stemt 👍

    73. Leser bloggen din daglig da den er så ærlig skrevet. Stemmer på deg hver dag også. Lykke til å hev deg over slike som “Geir. Slike personer er ikke verdt å bruke energi på .

    74. Men dette stemmer jo egentlig, Geir har rett! Du “kjøper” oss jo, hver enste dag, med ORD og HISTORIER! Og vi er veldig takknemlig. Og vår takknemlighet viser vi ved å stemme vilt og uhemmet på deg! 👍🏻😊🥇

    75. Han derre Geir har for lite å bedrive tida med… Eller kanskje bare misunnelig. Stå på videre👍☺️

      1. Hahaha, den her va å steike bra at den fortjene jammen en sang😂
        Den e ærlig å redelig omdøpt og omskrevet av undertegnede personlig, her å nu. Alle kan synge me, melodien e ‘Bombadilla Life’ og går sånn:

        Sja sja sja, sja sja sja sjalusi,
        Ha ha ha, ha ha
        Sja sja sja, sja sja sja sjalusi
        Ha ha ha, ha ha🎵🎵

        -Gjentas så lenge man gidd.

        Ellers så kunne du jo invitert han dær soppen te å delta på ‘En dag i kokkejævels liv’, så han får trødd av sæg litt av magesyra han tydeligvis har for mye av me å holde følle me dæg en hel dag😎

        PS: nu e det du som må vippse mæg nåkka kronasje (event en baguett), du fikk tross alt en helt nybakt tekst hos mæg😀

        Pps: Sett nu fornavnet mitt hær te dæg, surpeis, øøh, surgeir, så kan du søke mæg opp på face å se om æg e ekte eller ikke;)

    76. Sjalusi e vel rota te mye tull. Ja æ e vel kjøpt og betalt, sikkert derfor det kommer penger inn på kontoen, nei tulla, får da være måte på🤣

    77. Har stemt på deg🎉🤩😊 Du som har «svindlet» deg inn i alle våres hjerter🥰👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Heiaheia…

    78. Sjalusi e vel rota te mye tull. Ja æ e vel kjøpt og betalt, sikkert derfor det kommer penger inn på kontoen, nei tulla, får da være måte på🤣

    79. Leser kun en blogg og det er din fordi den handler om ekte mennesker med ekte liv. Stå på og hev deg over nett-troll.

    80. E det mulig😂 æ e heilt ekte følger, ikkje kjøpt og betalt😎 selv om litt betaling hadde gjort sæ🤣😜 stå på.

    81. Aldri kommentert på noe som helst før, men bloggen din må bare leses som en “følge” av at jeg har fulgt “Kokkejævel” på Fb siden jeg var i Alta for 4-5 år siden og besøkte Hoftepluss. Bra mat – bra mann 👌❤️

    82. Aldri kommentert på noe som helst før, men bloggen din må bare leses som en “følge” av at jeg har fulgt “Kokkejævel” på Fb siden jeg var i Alta for 4-5 år siden og besøkte Hoftepluss. Bra mat – bra mann 👌❤️

    83. Æ e kjempeekte, og heller ikkje kjøpt og betalt!

      Sett utrolig stor pris på bloggen din, både innhold og ikkje minst at den e så velskrevet.
      Glede mæ over at du vil dele ditt liv med oss, både på godt og vondt. E møkkalei av glamorøse glansbilder. Kanskje det ikkje bare e æ som føle det sånn da 😊

      Stå på videre, og drit i misunnelige og smålige folk som ikkje har bedre å ta sæ til enn å klage på andre!

    84. Å ja da, vi er ekte. Ikke trenger vi vurdere om vi er bra nok heller så lenge det ikke er den ene reklamen etter den andre på alskens remedier som lover gull og grønne skoger, eller rettere sagt; et perfekt liv. Og ikke fyller du opp med det ene blogginnlegget etter det andre med diverse inngrep for at du skal bli perfekt og overlykkelig heller.
      Vi trenger litt enkelt dagligliv hvor ikke alt går etter planen. Hjelper godt at bloggeren ikke tar seg selv så høytidelig, og har en humoristisk penn (tastatur). Adventskalenderen skal bli vanskelig å følge opp neste år. Forventningen er alt på plass til en oppfølger.
      Ønsker deg masse lykke til med bloggpriser

    85. Jeg er en av mange som leser bloggen din hver dag. Har aldri lest en blogg før jeg begynte å følge deg. Gleder meg også til å lese boka som kommer. Lykke til i Oslo. Å stemme på deg i wixen Award er noe jeg heller aldri har gjort før.😊😊

    86. Hei, leser bloggen hver dag og har fulgt deg lenge! Stå på, og har selvfølgelig stemt på Vixen 🏆🏆🏆

    87. Meldte meg på et nyhetsbrev i dag og der måtte eg bekrefte etter å ha lagt inn mailadr mi at eg ikkje var en robot.
      Så JA, har sjekka i dag, tok faktisk en bildetest og måtte plukke ut bilda det va trafikklys på. Å besto me glans….😀 så JA eg er ekte, og kokkejævelbloggleser, og faktisk godt fornøyd med det 😀

      Kokkejævel, keep up the good work.

      Å til deg nettrollet …. få deg en hobby…strikking e god underholdning for kropp og sjel. 2 rette og 2 vrange… just saying

    88. Noen har dessverre stor trang til å rakke ned på og sverte andre…
      Får ikke betalt for det jeg, men leser hvert eneste blogginnlegg fra deg med stor fornøyelse (forøvrig den eneste bloggen jeg leser) ❤️

    89. Æ e da både ækte leser og ækte eter på hoftepluss når æ i på den sida av fjellet.
      Misunnelse e rota til alt vondt.

    90. Dette e den eneste bloggen æ leser.
      Han der Geir e no vel mest bare ett nettroll, som ønsker å lage bråk. Men usmakelige anklaga. Fysj!

    91. “Geir” jeg leser denne bloggen hver dag og ikke er jeg betalt for å gjøre det heller. Jeg leser bloggen fordi det er en blogg som er godt skrevet, den har gitt meg både latter og tårer.

    92. Jeg digger bloggen din fordi du er ekte og ikke full av silikon.vipper.løshår og alle andre typer reservedeler😅😅😅😁. Nettroll er surmaga.grinete kverulanter.som sikkert ikke liker sitt eget liv.og må dermed ødelegge for alle andre. Stå på du.vi ekte mennesker henger på og med deg. Har stemt på deg der det var mulig.ha en fin kveld😊

    93. Hæ? Betaler du?? Jeg har lest bloggen din i ukesvis – uten betaling! Jeg krever etterbetalt!!😂😂😂

    94. Hehe Denne Geir må ha snakka med noen som har røyka sokkene sine 🥴
      Mon tro om han spør andre bloggere om det samme 🤔

    95. Dette viser bare at du engasjerer og at misunnelsen råder. Jeg kommenterer ofte under aliaset Superkul og er så virkelig som det går ant. Hadde sikkert latt meg bestikke også men leser og gleder meg til hvert innlegg. Varm klem fra svigermor , Superkul eller Yvonne Heitmann om du vil.

    96. Aldri fulgt en blogg i hele mitt liv – før nå! 🤓
      Din, Asbjørn, har jeg derimot anbefalt til alle! Lite (les: null) silikon, klimakamp og politikk her, DET liker jeg.
      Livet – mellom måltidene… 🥰😊

    97. Misunnelse og sjalusi må være en fantastisk trigger for fantasi! 🤣
      Forresten, du skylder meg fortsatt 2,50,- og en Bugg for både lesing og kommentarer… 😝

      Ha en finfin kveld videre – alle tre! 🙂

    98. Jeg digger bloggen din fordi du er ekte og ikke full av silikon.vipper.løshår og alle andre typer reservedeler😅😅😅😁. Nettroll er surmaga.grinete kverulanter.som sikkert ikke liker sitt eget liv.og må dermed ødelegge for alle andre. Stå på du.vi ekte mennesker henger på og med deg. Har stemt på deg der det var mulig.ha en fin kveld😊

    99. Man e no her i egen høye person, eneste jukset må være hårfarge som prøver å skjule det grå 😀
      Stemme på dæ!
      Mvh mæ 😊

    100. Elsker bloggen din, selv om jeg ikke er kjøpt og betalt 😂😜🥰
      Hev deg over de som kommer med slikt oppspinn. De har det ikke bra med seg selv!
      Fortsett med det du driver med. Jeg lover å følge deg i laaaang tid.🤩😀
      Forresten, har selvfølgelig stemt på deg på Vixen 🥰Ønsker deg lykke til.

    101. Bestandig nån som MÅ skrive kommentarer som ikke har et fnugg av sannhet. Vi følger jo deg pga at vi LIKE det du skriv! Har stemt og stemt på deg, fordi du fortjener en pris som VI har stemt fram. STÅ PÅ, ASBJØRN! 👍🏻😊🌹❤️

    102. Ekte leser her, trønder til og med 😃 helt gratis og franko, ikke et øre skiftet eier. Leser bloggen helt frivillig, og tenker fortsette med det til tross for stakkars Geir.

    103. Hei Geir. Jeg er en ekte trønder på 61 år som leser innleggene til kokkejævel hver dag. Ta dæ en bolle!
      Og Asbjørn, vi heier og applauderer😊

    104. Nå når det skal sies så synes jeg at bare et fenalår er lite å sette “likes”maskineriet mitt i gang,
      heretter krever jeg 2 fenalår og gratis frakt! 🤣🤣🤣🤣🤣

    105. Kor “artig” å se ka svarsjuka kan gjøre m folk!!

      Bloggen din e så bra, og du har nok “kjøpt” oss m å bare være dæ sjøl, e ikke rart nån folk blir misunnelig da 🤣

    106. Jeg er ekte og finnes- på ordentlig 😊 Og jeg leser bloggen din- fordi du gleder, inspirerer og engasjerer. Stå på- jeg heier på deg ! Klem fra Sortland

    107. Hvis noen skriver noe negativt anonymt, så sier det mye om innholdet i tekst (og hode – beklager å måtte føye til «hode» altså, men jeg liker å kalle en spade for en spade og et hode for et hode – uavhengig av om spaden er brukbar eller ikke). Vi leser FB og blogg og koser oss med dine tekster og oppskrifter😊👍🏻! Ha en fortsatt fin dag.

    108. Herremin kor tøvat! Kose mæ hver dag når æ løs innlegga dine. Glede mæ te mange fler 🤟💪🤩

    109. Leser bloggen og stemmer og stemmer! Ikke bry deg om Janteloven, stå på! #jegerikkekjøptogbetalt 😊👏😊

    110. Ja, det er pinadø forskjellig folk får til seg til å skriv. Denne “Geir” er nok en som ikke har sluttet spritfesten på mange år, spør du meg.
      Makan 🤨🤨

    111. Takk for Vippsen 💸💸 Neida😅, dette er kanskje medaljens bakside? Du skriver mye bra – uten at eg treng peng for å lese. Rist løs og stå på! 🥳👍🏼

    112. I alle dager 😱 er enkeltpersoner gått helt av skaftet? Har forresten stemt- opptil flere ganger. Ha en fortreffelig kveld

    113. Tenker det er misunnelse som ligger bak. Klart du har mange som leser bloggen din da du faktisk skriver om livet sånn som det er, uten å unnlate noe. Folk vil ha ærlighet. Tror ikke folk flest vil lese om «Lena» som har vært på klinikken og fått påfyll med Juvaderm i leppene.

    114. Har fulgt deg i flere år. Blir jevnlig forfjamset over hvor mange som har behov for å være stygg med andre, og som åpenbart ikke har selvkontroll nok til å la være. Eller kanskje mangler de bare selvinnsikt nok til å skjønne at når de er misfornøyd med livet så må de ta ansvar selv og ikke la det gå ut over andre. Skriv videre!

    115. Djiiiises….er det mulig🤦‍♀️.
      Han “Geir” er nok bare misunnelig på deg.
      Jeg er en ekte leser, ikke kjøpt og betalt. Nå har jeg liten peiling på slike ting, men trodde ærlig talt ikke det var mulig å kjøpe til seg følgere, likerklikk eller lignende, men igjen….jeg har null peiling.
      Stå på, og jeg har i tillegg stemt på deg ved en tidligere anledning.

    116. Æ har ikke brukt å gitt så mange tilbakemeldinger her,men nu måtte æ,æ står opp halv 5 når æ skal på jobb,å d første æ må sjekke e om du har nokka nytt å fortelle oss😃syns du skriv m hjertet ,åpent og ærlig d du skriv,og en dose m humor krydre selvfølgelig innholdet,glede mæ til neste innlegg fra dæ,ha en fin kveld 👍🏻😃

    117. Kjøpt og betalt liksom. Høres ut på meg, som at denne Geir en eller annen er misunnelig på deg. Det du skriver er hverdagslig ting og det liker vi. Stå på! Heier på deg! Ha en fin kveld!

    118. Du hadde ikke hatt råd til å kjøpe meg uansett…. eller…tja…kanskje…joda, for en god gammeldags seibiff er jeg til salgs 😉

      Selv liker jeg den “mellom måltidene” biten best.

      Stå på å husk prisen min om du skulke trenge en ekstra kommentar 👍

    119. Sånn folk må man bare heve seg over. Stå på! Drit i sånne kverulanter! Fin kveld til dere 🥰

    120. Hei “Geir” og andre suppehaud. Jeg kan herved bekrefte at jeg leser bloggen til den godeste Kokkejævel hver eneste dag. Norges beste og kuleste blogger spør du meg. Åpnere og ærligere blogger skal du lete lenge etter “Geir” ditt jævla suppehaud. Mvh Tommykokk.

    121. Hallo den “Geir” burde være mer voksen enn som så å beskylde noen for juks. E ikke kjøpt og betalt for å lese. Kjempe blogg som rører mæ på godt og vondt. Ha en super kveld

    122. Denne «Geir» har nok litt for lite å gjøre, men la gå, han skal ha for forsøket😂
      Til Lags åt alle kan ingen gjera🤷‍♀️

    123. Ekte leser her og. Og leser alle blogginnlegga dine. Er kanskje ein grunn til at vi les denne bloggen i staden for dei om klær, sminke o.l.

    124. Hehe.. tenk å sende en slik mld. Og JA det sier mye om den personen som sender som at på til sender anonymt. Vi er mange som følger deg. Ikke alltid jeg skriver, men av og til som nå syns jeg det var på sin plass. Stå på videre og godt å lese at selv om du tar det litt innpå så klarer du å se videre. Klem til deg og kjærest 👍😉

    125. I Sverige har de “den svenska avundsjukan “..Jaggu tror jeg den finnes i Norge også . vil også si at jeg er 100 % ekte. 🙂 Ha en fin kveld alle sammen .Det skal jeg ha, med fotobonden og handball på TV ,innimellom litt malerjobb i heimen 🙂

    126. Misunnelse og jantelov kalles sånt – evt nettroll..

      Jeg lar meg for øvrig ikke kjøpe, og leser fordi det endelig er kommet en EKTE blogger, ispedd nordnorsk humor (og galgenhumor – det trengs innimellom det også) som har fått en som var “anti-blogg” til å lese én blogg på fast basis – nemlig din ❤️

      Klapp igjen brødskuffa, “Geir” 🤐

    127. Herregud!
      Jaja 😂😂 Du får ta sånne kommentarer for det de e👎🏻
      Storkose mæ med bloggen din, kvær dag🥰

      1. “HIV SKITEN” !!!!

        – Du selv, og alle vi som følger deg VET hva du står for…..”so keep up the good work, you rock boy”.

        Stor go’klem fra Bali.
        😍👍💕

    128. Sjalusi/misunnelse er vel den eneste riften som overgår kjønnsdrift. Fortsett som du gjør du! Jeg flirer godt med jevne mellomrom. Og det uten å få betalt for det!

    129. Ekte leser her, alt fenger, og av og til nesten for intenst… Blir ofte tårevått når æ leser bloggen…

      1. Geir kjøper vel likes sjøl da? Eller er han helt dum..
        Jeg liker ekte folk, Ekte historier og ekte levd liv. (Sjøl om liva ble tøffere enn vi trudde.) Derfor følger jeg denna bloggen. Og jeg heter ikke Lisato, men det er mitt alias fra lenge før FB. 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg