Litt bedre

Det er nesten ikke til å tro, men i dag klarte jeg faktisk å STÅ under hele opptreningsøkten! Senest i går klare jeg ikke å stå i det hele tatt og måtte sitte under hele treningen. Følte meg som en nittiåring. I dag var jeg mer som en nittenåring, he he.

 

Hvordan klarte jeg så å stå i hele 30 minutter til ende? Jo, vi snakker naturligvis om et naziregime med medikamenter, som starter allerede fra klokken fem om morgenen til ti om kvelden, men den viktigste årsaken til denne lette bedringen tror jeg rett og slett er “Naurontin”. Startet på dette medikamentet på mandag, og har økt dosen gradvis, og fra i dag tar jeg to tabletter av dette tre ganger om dagen. Legen mener jeg øker for fort og er redd for bivirkninger, men på dette stadiet bryr jeg meg ikke døyten om bivirkninger. Jeg vil bare ha smerten bort!

 

Litt bedre ja. Ikke helbredet, men litt bedre. Klokka er rundt fire og disse ordene skrives liggende fordi jeg ikke klarer å sitte. Ennå et stykke igjen altså, men jeg er overbevist om at dette går rette veien. Alt blir lettere hvis man ser at det kanskje går mot en ende. Jeg tror det. Jeg vet det.

 

Kjærest er på Biltema. Kjøper hyller til den nye uteboden. Husleia har steget med 40% og vi har fått ny utebod, større trapp og mer isolasjon i veggene for pengene. God deal det. Boder får man aldri nok av.

 

Ostesmørbrød til middag. Tar fire minutter å smøre. Et måltid selv far kan lage, ha ha.

 

Nei, dere får ha en strålende ettermiddag og kveld. Fortsatt takk for alle gode råd og egne erfaringer. Må nesten få lov til å si god bedring til mange av dere, for nå vet jeg at mange leser mine ord i morfinrus, ha ha ha.

 

 

20 kommentarer
    1. En bivirkning av Neurontin er at en får god matlyst, og da kan kiloene fort rase på. Har erfart det… 10 kg på null komma nix..
      Når du kommer opp i den dosen som du skal ha, må du ikke hoppe over noen. Også erfart..
      God bedring!

    2. Leste du var satt på Neurontin…..
      Jeg har hatt klemte nerver fra nakken i mange år, som ga store smerter i skulder og arm. Kjentes ut som en konstant tannpine i skulder og arm….
      Med Neurontin ga absolutt alt av smerter seg..
      Kunne slutte med både Paracet og paralgin.
      Så om du er litt skeptisk, så kan du vite at det har funket med andre i samme situasjon 😊

      PS : jeg ga faen i opptrapping og gikk rett på vanlig dose fra første dag 😊 funket som Hans i Grete😊

      Hilsen Kokkekollega fra sør 😊

    3. Fint at du føler deg bedre !
      Et bildet helt ferskt? Hm.
      Jeg ville venta før jeg tok øvelser ‘på skrå ‘.
      Først burde du blitt såpass bra med elementærøvelser at du kan redusere på smertestillende.
      Jeg ville fortsatt tatt ryggliggende med knebøy, og hatt som mål å ligge smertefritt (!) med begge knærne holdt mot brystet.
      Så ville jeg gått mye, gode sko, mjukt underlag, gjerne i myr 😊
      Knestående veksling mellom skyterygg og svai rygg.
      All trening i rolig tempo. Tvi – tvi.

    4. Hei. Følger deg her fra Spania og det kan høres ut som du har de samme smertene som jeg har! Hadde en operasjon i ryggen i mai i fjor og nå stråler smertene ned gjennom begge beina! Nerver som ligger i klem! Men har en fantastisk lege som gir meg 2 sprøyter hver kveld men hun er veldig motstander av kortison men nå fikk jeg endelig ei av sprøytene med kortison og for en fornøyelse! Men så langt har jeg fått 2 sprøyter hver kveld i 6 dager pluss en masse smertestillende piller og i morgen blir det MR! Da får jeg forhåpentligvis svar på hva som skal skje fremover! God bedring til deg!

    5. Så bra, vi må 🤞,håper dagene blir bedre,mye bedre etter hvert.
      Morfin e en befrielse, må ha en god dose for å klare å ligge og sitte, så vist du har fått litt plager fra meg og jeg litt fra deg så har jo det vært nesten perfekt kombinasjon, må ha krykke for å gå, vi går glede oss til september, du uten prolaps og jeg til ny hofte.
      Super ettermiddag til deg og jentene.

    6. Så godt å høre, ikke bry deg om bivirkninger, de går over når du er ferdig operert. Ostesmørbrød er godt innimellom. Ha en strålende ettermiddag og kveld, men ikke gjør for mye i dag.

    7. Dette var jo virkelig godt å høre👍. Må si at eg har virkelig synes inderlig synd på deg med alle de fæle smertene,den ene plagen verre enn den andre🤔. No må det være nok plager for lange tider. Ønsker deg av hele mitt hjerte,riktig god bedring😍. Ha en så fin ettermiddag/kveld som mulig😊.

    8. Fint at det går fremover,ha en super kveld.godt med ostesmørbrød av og til.😎🤗👏👏🌞🤠

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg