Livet etterpå

For noen uker siden ringte det en journalist fra KK og lurte på om hun kunne få lage et oppfølgingsintervju på det de gjorde i fjor. Jeg sa det var greit hvis det kunne handle om livet, ikke døden, for forrige gang var naturligvis intervjuet veldig preget av Lille Vakres bortgang.

 

I dag ble artikkelen publisert på KK og jeg syns Silje Helgesen, journalisten bak begge intervjuene, har skrevet en veldig fin tekst om livet. Livet etterpå.

Les artikkelen HER

 

Døden på sitt aller, aller mest groteske

 

Livet etterpå på sitt aller vakreste.

 

Til tross for nesten alt, eller kanskje nettopp derfor, er jeg svært bevist at jeg er en veldig heldig mann. Livet etterpå er ikke bare greit, men jeg ville likevel ikke byttet det ut med noe likevel. Da hadde jeg ikke kunnet holde Lillebror i armene mine. Han er verdt alt. Absolutt alt.

 

Alt godt!

Kokkejævel

 

 

24 kommentarer
    1. ❤️ jeg kjenner det så langt inn i sjela mi når jeg leser dette og tenker på dere! Jeg vet ikke hvordan man klarer å fortsette etter alt dette, men fy søren for en styrke du viser! Du har virkelig fått kjenne på det å få det vondeste i verden kastet på deg ikke bare en gang , men hele 3 ganger! Fy fader! Jeg vet ikke hvor du/dere henter styrke fra, men wow!❤️ dere viser at det er mulig å ta seg opp fra sorgen igjen. Jeg har selv mistet i magen i uke 20, og klarer ennå ikke fungere «normalt». Takk, tusen takk for at du deler og at dere er så åpne!
      Kan jeg spørre, hvordan går det egentlig med deg/dere etter alt?❤️
      Jeg ønsker dere virkelig absolutt alt godt!!❤️❤️

      Med hjertelig hilsen og en stor klem fra meg.

    2. Sterkt å lese. For å øyne ett lite håp- ref. setningen om par som ikke har vert sammen mer enn 10 år etter å ha opplevd å miste sitt barn. Min mor og far mistet sin førstefødte jente i krybbedød, knappe 9 mnd gammel. Dette er nå 38 år siden. Og for 15 år siden mistet de min bror.
      … De er fermdeles gift❤️

    3. Får alltid tårer i øynene av å lese om den lille dere mistet ❤️ Noen ganger gir ikke livet mening.. ønsker dere alt godt 🥰

    4. Ufattelig ka dokker har opplevd…mett aller største mareritt har vært å møste ongan mine…det har du og dine måtte takla to gang… Æ klare ikkje å finne ord som e beskrivanes nok førr den enorme styrken dokker har! Æ føle så me dokker, selv om æ ikkje veit korsn det egentlig må føles førr dokker. Takk førr at du dele Asbjørn, takk!! Æ syns dokker e sterk! ❤
      ~ alt godt tel dæ og dine ~ 🥰

    5. Når man ikke trodde virkemidlene for å få klikk kunne bli verre. Nå tror jeg du har nådd bunnen, altså.

        1. 👏👏👏Stort Asbjørn. Ikke lett, men dette viser enormt styrke. Solen i hjertet!💛
          Alt godt til dere!

      1. Hvor er hjertet ditt? Hvor er empatien din? Jeg svarer sjelden på sånne kommentarer. Men denne fikk meg til å koke over. Du kan ikke ha barn, familie, hund, katt noen ting!! du kan aldri ha følt noe annet en hat i livet ditt. Når du slenger en sånn kommentar. Håper du får hjelp!! Jeg håper virkelig du får hjelp. For det trenger du!

      2. Birgitte, bunnen er nådd for ditt vedkommende. Vennligst logg av og lev ditt eget liv uten å plage andre.

      3. Den kommentaren var vel ikke nødvendig vel? Det kan ikke være godt å ha så negative tanker. Ikke kommenter om du ikke har noe godt å si, da er det bedre å ikke skrive noe som helst mener jeg

    6. Et hjerteskjærende, nakent bilde av kjærlighet og sorg og et varmt, nært bilde av kjærlighet og glede❤
      Alt godt til dere🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg