Livlege søkes!

100% stilling

Overtid må påregnes opptil flere ganger i uken

Lønn: Ja

Tiltredelse: Snarest!

 

Jeg tilbyr en rik og spennende arbeidshverdag med et bredt og variert spekter av både kjente, mindre kjente og totalt ukjente sykdommer. Omtrent daglig vil du få utfordret dine kunnskaper og jeg vil anta at du også kommer til å lære veldig mye nytt, da det som regel ikke går en helt døgn til ende uten at nye symptomer, ondter og lidelser dukker opp. Ofte i rask rekkefølge som en bakteriell mitraljøse som skyter skarpe virus.

 

Til din fordel som fagmann kan jeg røpe at de aller mest prestisjetunge og spennende sykdommene forsatt ligger ubehandlet foran oss. Det er mange medisinske godsaker som fortsatt venter, som kreft, hjerteinfarkt, hjerneslag og sikkert hundrevis av andre sykdommer som står i kø for å bryte ut, og de holder ikke en meters-regelen for å si det sånn!

 

Som du forstår blir det aldri et kjedelig øyeblikk som min livlege. Ønsker helst at du flytter inn hos meg og overvåker meg mens jeg sover og blir med meg på jobb i tilfelle jeg skulle få et illebefinnende i løpet av arbeidsdagen. Hvis det skulle være noen timer uten medisinske plager forventes det at du hjelper til i den daglige driften med eksempelvis smøring av bagetter, koking av finnbiff, milkshaking, oppvask og generell kundebehandling.

 

Jeg tror dette kan være en veldig spennende stilling for den rette personen. Tror ikke stillingen passer for folk som ønsker mye fritid eller småbarnsfamilie-leger, men for unge fremadstormende talenter som ser at man ikke trenger å jobbe på et hektisk sykehus for å få erfaring med alt som kryper og går av sykdommer. Det holder med en mann. Meg.

 

PS! Som en ekstra bonus kan det nevnes at det snart kommer en bavy i hus og sikkert masse spennende barnesykdommer, samt mange psykiske utfordringer knyttet til tap og frykt. Dette er rett og slett jobben som har ALT, bortsett fra fritid. Høres nesten ut som min egen jobb egentlig, he he 😉

 

Syns du dette høres interessant og fristende ut sender du en kortfattet søknad med bilde og CV til

[email protected]

Merk søknaden med “Livlege!

Eventuelle spørsmål kan rettes på telefon 913 80 129

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Har lært opp de fleste leger eg har vært borti de siste 10 åra, så joda…kan ta jobben eg! 😁
      Forventer jo såklart å få knakende god mat de dagene eg klarer å spise, men kan, men begge hender på hjertet, si at eg egentlig e ganske billig i kosten siden det for går 2-4 sager pr uke der eg ikkje klarer å spise.. 😜

      Skikkelig spennende jobbtilbud der altså, og eg e alltid klar for en utfordring! 😁

    2. Ha ha du er skikkelig artig i elendighta.
      Som han Oluf sa at folket i nord hadde ikke overlevd uten humoren ,og det leser jeg gjennom linjene hær.
      Fikk meg en go latter ja.
      Trur du må prioritere og ta vare på dæ sjøl .
      Og delegere arbeidet på jobben hvisst d går an,ellers stuper du.

    3. Du altså. 👍🤣🤣🤣 E ikkje lege eller sykepleier. Lærer med bred erfaring i ulike klager fikse æ. 😁😁 Ha en fin dag videre.

    4. Nok en god latterkule her🤣😂. Du e bare fantastisk å ordlegge deg😉. Den som eventuelt får jobben,får nok en spennende jobb😀😁. Lykke til🤗. Ønsker dåkker en flott tur til Kirkenes,blir jo en avveksling fra den vanlige hverdagen👌.

    5. Jeg søker på denne jobben umiddelbart,…om du har en leilighet i kjelleren din. Ønsker jo å være nært pasienten(e). Gi lyd fra deg.

    6. Holder det med en livsykepleier så kommer jeg umiddelbart! Tenker at jeg har mye å lære og bryne meg på både fysisk, psykisk, åndelig og sosialt 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg