Livsfarlig lek!

Selv om jeg etter hvert begynner å nærme meg alderen som kalles “godt voksen” så klarer jeg ikke helt å slippe barnet i meg. Kjenne adrenalinet pumpe gjennom årene. Utsette meg for små og store farer bare for å imponere Kjærest. På søndagsturen vår gjennom Altas strandpromenade, Lathari, klarte jeg ikke å motstå å leke med livet som innsats på isflakene. Kjenne på spenningen og se de stolte øynene til Kjærest som lyste “Dette, dette er min mann. Og FOR en mann!”

 

Heldigvis kom jeg fra det med livet i behold og vi kunne fortsette søndagsturen.

 

Se så søte vi er! Eller, hun er søt, jeg er barsk og tøff.

 

Jeg er veldig glad i Kjærest, men har hun ikke voldsomt store hender i forhold til resten av kroppen? De dekker jo hel låret. Er det normalt?

 

Var forresten på denne stranden jeg lagde DENNE sagnomsuste videoen for noen år siden. Se den HER

 

Ha en livsfarlig kveld videre!

 

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg