Lokalet er i boks!

Forhandlingene er endelig avsluttet, og vi fikk halt i land en avtale som både huseier og jeg er veldig fornøyd med! Her er lokalet som jeg skal leie! 175 romslige m2 der nettbutikken sakte, men sikkert kan vokse og gro uten voksesmerter.

 

Planen er like enkel som den er genial; samle sammen landets aller beste småskalaprodukter, og selge det til folk som liker å spise- og gi bort god småskalamat til venner og familie. Være en slags motvekt mot de store kjedenes ensidige fokus på pris og masseproduksjon. Kvalitet foran kvantitet. I over 20 år har jeg vært en frontsoldat i den gode smaks tjeneste. Jeg kan smak og jeg kan nå plukke ut de beste produktene til deg, uansett hvor du bor.

 

Som dere ser på bildene har jeg fått Frikant, de samme folka som fotograferte til boka mi, til å lage førsteutkast til vinduene i nylokalet. Hva likte du best?

 

 

 

95 kommentarer

Siste innlegg