Luke 1

Reklame | ark.no

Kjenner jeg ikke er veldig motivert for at jeg de neste 24 dagene skal ha en tulling snokende rundt her og, sikkert i aller beste mening, ødelegge alt som kommer i hans vei. I dag har han, hjertegod som han er, revet opp en pakke for å sjekke at jeg hadde pakket riktig, slik at kunden ikke skulle bli skuffet. I utgangspunktet et vennlig tanke, men likevel blir det bare feil. Det er jo så vidt jeg rekker i løpet av et døgn å pakke de ordrene som kommer inn, og det blir neppe lettere hvis jeg må pakke dem inn to ganger. Kjenner jeg blir irritert faktisk!

 

Selv om vi har pakket inn flere hundre(tusen) pakker de siste ukene, så følte likesom Kjærest for å pakke inn 24 ekstra bare til meg. Tror hun er glad i meg. Dårlig planlagt å kjøpe et lodd uten vinnerlykke, men forstår det var hektisk og vanskelig å huske på alt.

 

Siden Kjærest bruker så mye tid på emg, både i år og i fjor, så tenkte jeg at hun også fortjener få en adventskalender hun kan glede seg til hver dag. Hvor flaks er ikke det da at det plutselig dukket opp en kalender fra Tine med meierivarene. Himmelsendt! Kjærest kommer til å smelte i kjærleik.

 

Ønsker dere alle en riktig fin adventstid! Jeg skal starte dagen på Ark og signer ikke mindre enn 500 bøker som er bestilt med signatur. Tror vinduet fortsatt varer noen timer. Klikk inn HER for å sikre deg en signert utgave av boka mi. “livet mellom måltidene”

 

13 kommentarer
    1. Digger rampenissen 🤩 Akkurat vært på tur med bikkja og gikk og tenkte på om vi får se noe til rampenissen i adventstiden. Men kom fram til at du sikkert har mer enn nok annet å gjøre om dagen. Men jaggu!! Der var’n 🤩 Takk 🤗

    2. Bruk øyan så blir det kanskje mere premier. 🙈 Kos dokker masse med Rampenissen. Spent på dine spillopper i år. 👌😁😁🤣🤣

    3. Der va adventstiden berga,har vært så spent på om rampenissen kom i år og😄. Ha ei nydelig adventstid,håper dåkker har tid til å trekke pusten i mellom all pakking å styr😍

    4. Typisk mann, selv ikke på et lodd gidd de å lese bruksanvisningen😉

      Når får du inn mer villaks?
      J.E.G. M.Å. H.A. ellers blir det ikke ordentlig jul.

      God advent

    5. Hurra – du vant jo 10 kroner – kjøp deg eit nytt lodd og kanskje du vinner meir da – men det var vel tanken bak

      kos dere i advent tiden

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg