Luke 3. “Nei, huff a meg!”

Benyttet sjansen i morges, da jeg så den magre lille ræva hans på vei ned i kakeboksen, til å late som ingenting og bare sette på lokket. Huff, litt trist at foten stakk ut og sikkert knakk da lokket ble presset ned, men jeg så det ikke før etterpå og da var det for sent. Skulle jo ta bilde.

 

Egentlig litt teit å grave etter kaker her i huset. Ikke har vi hatt det minste grann av tid til å bake, og hvis i tilfelle vi hadde presset inn et par timer til sirupsnipper og kransekaker, så hadde de neppe rukket å bli så gamle at de havnet i en boks. Slik er livet for en kake her i huset etter at jeg begynte å spise sukker igjen. Sjansen for overlevelse er lik null. Komme null.

 

I min egen kalender i dag fikk jeg kanskje ikke til salt i grøten, men i alle fall til mye annet. Takk Kjærest 🙂

 

Les også:

Luke 3, 2019, “Hevnen er visst søt”

9 kommentarer
      1. Nei, det er de blinde,de analfabete og de immobile. Men kanskje du skulle vasket ørene? Det hjelper ikke på usaklige,totalt irrelevante innlegg du poster her inne, men hjelper deg kanskje på annet vis??

    1. Hadde vært gøy å se Kjærest sin kalender også 🙂 Tenker du har ordnet mye fint og artig til henne!
      Koselig å lage kalender til hverandre, det gjør jeg og samboeren hvert år 😀

    2. Hvis du lover å ikke røre kommer det hjemmelagde pepperkaker på døra til helga , det skal nemlig bakes her i huset😁 Syns ikke så synd på rampenissen, hadde likt å sett ansiktsuttrykket hans da han oppdaget at boksen var tom 😁

    3. Fatter ikke hvor du henter ideene dine fra angående rampenissen! Desember er reddet med en fantastisk kalender fra deg 🤩

      Ikke hørt uttrykket salt i grøten før. Har hørt salt i maten, så den var ny 😄

      Krydderet ser meget spennende ut 🤩 kunne tenkt meg en slik!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg