Mamma blir med meg på God Morgen Norge!

Reklame | Kokkejævel.no

På tirsdag skal jeg for 4. gang på God Morgen Norge, men denne gangen drar jeg ikke alene, jeg har nemlig med meg min mor som hedersgjest! GMN er nysgjerrig på om mora er like frodig, snodig og guddommelig vakker som sønnen. Jeg vi si hun holder seg ganske godt til å fylle 84 år til neste år. Mistenkelig godt faktisk.

 

Nei, det blir gøy. Vi skal være i underkant av 1 døgn sammen i Oslo og trekker man vekk natten så er det faktisk bare snakk om 16 timer. Det burde være overkommelig, he he.

 

Mamma bor i Molde og på Harøy, sammen med mannen sin. Vi møtes ikke alt for ofte, så er så alltid hyggelig, en halv time tre kvarter, når vi møtes 😉

 

Hvorfor TV2 ville at vi skulle møtes sammen? Det handler sikkert om denne boken som en viss kokk har skrevet. En mor er jo alltid en sentral del av en hver barndom, også denne kokkens, og det er sikkert interessant å høre hennes ord på de litt brutale fortellingene som kommer fram i boka. Blir spennende for meg også å høre hennes versjon og, ikke minst, hva hun tenker om at jeg skriver om barndommen min, altså en tidsepoke i livet mitt som hun hadde ansvaret for, i boks form.

 

Ellers er jeg fysisk ferdig på jobb, fikk en nyansatt kokk til å jobbe noen timer for meg selv om han hadde frihelg, og sitter nå nede i kjelleren og forbereder meg til personalmøtet vi skal ha i morgen. Alltid noe 🙂

 

Hvordan det går med foten? Den nye tabletten virker, men ikke uten at jeg selv gjør en innsats for det. Dvs. at jeg ikke belaster foten mer enn 3-4 timer. I går var jeg helt smertefri hvis jeg satt, noe som er bare helt utrolig etter så mange vilt vonde måneder, men smertene var tilbake hvis jeg sto eller gikk. Samme i dag, men det må presiseres at jeg har fått et helt nytt liv. Klarer faktisk å tenke på noe annet igjen, og det er en stund siden for å si det slik 😉

 

Jeg ønsker dere alle en helt fantastisk lørdag og helg! Håper dere får det godt og klarer å la all verdens plager og bekymringer vente til mandag. Blir det for tøft, så er det bare å lene seg tilbake, lukke øynene og drømme om at du kan forkle deg som Kokkejævel, om at det snart er mulig å kjøpe tørkakjøtt og reinhjerter på kokkejævel.no

 

 

 

 

26 kommentarer
    1. Tviler litt på at hun er 84 år, med tanke på at hun var hjemme hos meg for 8 år siden!(pga hennes jobb)🙈

    2. Her var det mye mellom linjene, du ordlegger deg godt, sier mye uten å si det direkte, eller angripende. Sender masse styrketanka, og et stort lykke til på tirsdag. Og ikke minst god bedring.

    3. Det bli spennende å se.
      Trur nu ikke mor di e 83 år.Ikke på det bilde iallefall?
      Bra at smertestillende virker.

      Ha en fin lørdag

    4. Æ va ikje klar over at mordi va så mye gamlar så mæ 😱🤣🤣🥰 Bli koseli å sjå ho på tirsdagen. Dæ har æ jo nettopp sett…. kos dokker i storbyen.

    5. Må no flire,før eg begynte å lese,bare såg bildet,trudde eg det var deg med blond parykk😆😄. Enig med de andre her,din mor kan umulig være over 80 år😮. Så bra at det går bedre med foten,bare å prøve ta det så mye med ro som du kan🤗. Blir koselig å se på God morgen Norge med deg og din(gamle)mor som gjest😉. Ha ei strålende fin helg😊

    6. Jau jau. 84 liksom du. 🙈🙈 Da holder ho seg usedvanlig godt. Slå nu av 20 år så kan vi snakkes.
      Godt å høre at du har fått noe som virker. En blir så sliten av å ha vondt bestandig. 🤔😑😏
      Ha ei fin helg dokker også. 👍🥰

    7. Så koselig med litt mamma kvaltetstid😊
      Godt å høre at du har fått tak i en ny kokk, blir nok godt for hele bedriften.
      Gleder meg til GMN.på tirsdag👍.
      Fin helg til deg og damene dine😍

    8. Din mamma kan umulig være over åtti!!! Hva er hemmeligheten hennes? Skal for andre gang, se på GMN (første gang var da du og kjærest var der). Ønsker dere en hyggelig og smertefri helg.

    9. Riktig god helg til deg og dine 😊 Her er det full arbeidshelg, turnus. Ferdig for dagen, og fri til i morgen kl 14.45 😀 Ryggen krangler, men kjerringa er like blid 😅
      Kjøpepizza til middag, kraftig pimpa opp 😍 Lykke til med Oslo turen sammen med din mamma 💪👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg