Mange har nok skjønt det allerede… + de to siste vinnerne av tørka reinhjerter

TS Foto Desigin

Det er helt sykt å tenke på at for tre år siden hadde vi akkurat sveipet hverandre til høyre på Tinder. Hva har vi ikke rukket på disse tre årene? Vi har vært gjennom alt!

 

TS Foto Design

Lillebror ble fem måneder 20. mars. Stor gutt, kravler og kryper overalt. Etter en del psykiske sperrer etter at Lille Vakre døde, så tør jeg å elske ham høyere og høyere. Snart er jeg helt sikker på at han ikke dør fra oss. Han bruker fortsatt pustealarm om natta, men vi får ikke panikk lenger når det kommer falske alarmen. Vi er snart klare til å slippe taket.

 

Ja, det stemmer. Jeg ønsker ikke å bli en skikkelig gammel pappa som må bruke rullator når ungene konfirmeres, og Konemor har alltid drømt om to barn. Derfor, 12. oktober 2021. Det blir helt perfekt <3

 

Det er to dager på et år som skiller meg og min bror. Fint å vokse opp med en som er “like” gammel 🙂

 

De to siste, av fem, vinnere av tørka reinhjerter er kåret. Gratulerer! Sendes tirsdag etter påske.

Tusen takk for at dere handler så mye hos meg og Konemor! Har faktisk omsatt for 2/3 av det vi omsatte i desember i fjor. Nå var det riktignok november som var den store måneden, men desember var slett ikke ille den heller. Helt fantastisk er det. Tusen takk!

 

Hverdagsromantikk

Dette lå på spisebordet da jeg våknet i morges. Hun er så flink med disse kaffefiltrene. Hun skrev til og med brudetalen på kaffefilter. Jeg elsker deg tilbake. Vi er en fin liten familie, og snart blir vi fire. <3

 

Nei, nå må jeg jobbe videre! Har vært her, (på nettbutikken), siden klokka seks, og har planer om å gjøre meg ferdig med alt som  gjøres i dag, slik at jeg kan ta meg et par dager helt fri sammen med de fine hjemme.

 

Folkens, riktig god påske!

 

PS! Dagbladintervjuet leser du HER

 

 

 

41 kommentarer
    1. God påske til deg og konemor og skjønne lillebror. Å gratulere med ekteskap og dåpen av fine lille gutten. Følger bloggen din men ikke så ofte jeg kommenterer. Min sønn på 27 kaller jeg lillebror.💙 jeg og storesøster på 31 sier lillebror. Det artige er at han reagerer nesten ikke hvis jeg bruker navnet hannes. Men kjært barn har mange navn. Kos dere med fri dagene.💐🍀🍀💐🐰🐥🐰

    2. Gunhild du får følge med før du kritiserer , han har da ikke solgt de stedene han har ansatt en daglig leder.

        1. Trivelig.

          Forbrukertilsynet stiller imidlertid et par krav i den forbindelse:

          Når og hvordan vinneren kåres, og eventuell kjøpeplikt.

          Her er det visst både kjøpeplikt for å delta, + at det ikke kåres vinner(e)?

          Med å kåre vinnere menes at navn på disse skal offentliggjøres, som bevis på at de faktisk eksisterer.

          1. Det er jo ikke en konkurranse, jeg legger, helt vilkårlig, fem tørkede reinhjerter til noen av mine kunder som en slags takk, og som en koselig overraskelse. Hadde ikke sett for meg at til og med det skulle være negativt.

            1. Når du bruker ord som trekning og vinnere, så kan det faktisk ikke kalles annet enn konkurranse.
              (“Den som bestiller fra nettbutikken er med i trekningen av….Vinn et tørka reinhjerte”)
              Om det er negativt eller ikke er egentlig ikke relevant, om det er lovlig derimot..
              Hvorfor er det et poeng at kunder skal bli overrasket egentlig? Er det ikke mye bedre å offentliggjøre navn så folk ser at det faktisk finnes reelle vinnere? De blir jo ikke mindre glade av den grunn vil jeg tro 🙂

              1. Herrefred så mye piss du skulle få på nakken da kokken! Blir helt satt ut til tider av all netthatet!! ..og av all krenkingen!
                Man må vel snart slutte å reklamere for mat mtp alle de fattige som ikke har mat hver dag.. altså.. morsom spøk, for det kunne jo være sant – og hvis det virkelig er sant så gratulerer så mye 🥰 jeg heier på dere uansett!

              2. Arne har du hørt om GDPR personvernloven og Datatilsynet. Man skal være varsom med kundeopplysninger . Hvor står det at det skal opplyses på en blogg.

    3. For de som har opplevd noe lignende som deg og har de samme redslene som deg, ville 99% ikke evnet eller tenkt tanken på en slik 1. april spøk.
      Gratulerer så mye!😊

    4. I Dagbladintervjuet står det at du driver to spisesteder i Alta – det stemmer vel ikke helt nå lenger?
      Ellers, gratulerer med familieforøkningen!
      Går ut fra at det stemmer, selv om det er 1 april. Den aprilspøken er vel oppbrukt for mange år siden, og veldig mange blir såret av slike artigheter :/

      1. Hei! Jeg eier fortsatt Hoftepluss og FyFader, selv om min hovedoppmerksomhet er rettet mot nettbutikken og den store k(l)okeboken. 🙂 Såret, hvorfor det?

        1. Personlig bryr jeg meg ikke, utover å synes det er en tåpelig og oppbrukt spøk. Men vet mange som prøver å få barn,men ikke lykkes, blir såret over denne aprilspøken.
          Lite kreativt, og temmelig bakpå når både du og Mette Ask annonserer ny baby i dag. Åpenbart lite fantasi i bloggverdenen 🙂

          1. Nå er det jo ingen som vet om dette er en spøk, men OM det skulle være det, så ville det ikke falt meg inn i det hele tatt at noen skulle bli LEI og SÅRET over en slik spøk. La oss si at det IKKE er en spøk, det må jo være helt GRUSOMT for disse menneskene du refererer til.

    5. Håper virkelig at dette ikke er Aprilspøk,med varme tanker til alle som sliter med å få barn eller har mistet er dette den styggeste spøken som folk drar.Er det realitet så Gratulerer til Dere alle.

    6. Ja der gikk jeg rett i 1.aprilfellen 🤣🤣 Ja,ja det går fint 🤣. Sånn går det når man ikke følger med på datoen 😃

      1. Svangerskap regnes som 40 uker. Dvs., termin er 12.oktober, så plusser du på 3 mndr, og trekker fra 7 dager, vipps, unnfanget 7.januar

    7. Gratulerer så mye med nr to på vei ❤️🍼 Gleder meg på deres vegne ❤️Så kjekt at nettbutikken går så bra 😃Ønsker dere en riktig god påske 🐣🐤🐥

      1. Ja der gikk jeg rett i 1.aprilfellen 🤣🤣 Ja,ja det går fint 🤣. Sånn går det når man ikke følger med på datoen 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg