Med dette vil jeg ønske de aller fleste av dere en riktig god helg!

Nybutikken begynner å ta form. Det viktigste er nå på plass, nemlig meg!  Ellers kjører vi “lagerstil” og det tror jeg blir utrolig kult (og billig). Det eneste som gjenstår nå på krongledisken er hjul og topp-plater. Det tar Svigerbror seg av. Han er, motsetning til meg, dyktig med hendene og tømrerlærling. Godt med skikkelige fagfolk!

 

Boka mi har selvfølgelig fått hedersplassen. Over vasken…

 

Her blir det sofakrok der venner og besøkende kan slå seg ned for en kopp kaffe. Det blir jo ingen kassepunkt på denne butikken, så hvis lokalbefolkningen stikker innom og vil kjøpe noe godt, så må de likevel bestille via nettbutikken. Da er det greit å hvile rompa. I alle fall hvis den er stor. Det klan jeg skrive under på.

 

Her bli pakkeområdet. Skal lage pakkebenkene også av paller, men har ikke kommet så langt ennå.

 

Her blir det kjøl- og fryserom. Morten fra GK var på befaring i dag, og lagde denne skissen. Har stort sett brukt GK i alle år. De vet hva de driver med og har kompetanse i absolutt alle ledd. Som dere ser får vi plass til seks paller på kjøla og tre på frysa. Ikke verdens største, men det er det lokalet tillater og jeg tror det skal holde. Har vært på mange hoteller faktisk som har mindre kjølerom, så egentlig så breier jeg meg skikkelig, he he.

 

Og nok en gang bilde fra mitt eget kontor!!! Tenk at jeg aldri har hatt det. De siste årene har jeg laget meg en liten krok inn på lageret, men alltid har det kunnet komme noen bak meg. Trivelig, men av og til må man kunne lukke døren og fordype seg uten forstyrrelser. Skjønner godt at mange sykemelder seg i åpne kontorlandskap.

 

Jeg er ikke sykemeldt. Trekker vi vekk alt som det ikke er “lov” å snakke så ofte om, så har jeg det helt fantastisk akkurat nå. Jeg skaper noe nytt. Lager en framtid. For meg og familien min. Det føles godt.

 

Ønsker de aller fleste av dere en nydelig aften!

 

 

 

 

 

 

25 kommentarer

Siste innlegg