Men herregud da, jeg skulle jo bare selge boka mi og litt spinn-off for svarte!

Reklame | Meg og mitt

Jeg vet egentlig ikke hva som skjedde, men det begynte vel egentlig å gå “galt” da jeg la inn litt tørka reinkjøtt og et par andre delikatesseprodukter. Fire uker senere sitter jeg her med leverandørgjeld som i løpet av uka kommer til å passere 450 000 kroner. Skal selge litt for å betjene den gjelden for å si det sånn!

 

Det er mulig jeg har tatt for hardt i når jeg har bestilt varer, men jeg har bare vært nødt til å ta sjansen. Tjener ingen penger uten varer, og de varene jeg selger er dessuten svært kostbare og som regel veldig eksklusive, og da blir regningen gjerne høyere enn hvis konseptet hadde vært billigprodukter produsert i Estland.

 

Det går nok helst bra. Virker som om veldig mange ønsker å bestille eksklusiv kvalitet, gjerne fra Nord, til seg og sine til jul. Det er veldig gledelig. Tusen takk for det!

 

Ekstra hyggelig er det at jeg med denne plutselige netthandelsuksessen kan frigjøre meg totalt i neste uke fra Hoftepluss/FyFader, slik at jeg kan gi jobb til en til sammen 100% stilling på denne nedhøvlede vaktlista. Akkurat nå er absolutt alle ansatte helt fantastiske mennesker som gjør en kjempeinnsats for både bedriften og kundene. Dette er ikke bare noe jeg pliktskyldig sier, men de er virkelig det. Det er svært sjeldent jeg er fornøyd med alle ansatte og deres innsats, men denne høsten er jeg det. Godt jobba, folkens!

 

Nei, kan ikke sitte her og surre. Døgnet har fortsatt bare 24 timer og jeg må komme i gang med pakkingen. Skal i posten og sende nå klokka ti. Da er vi a jour med ALLE ordrer som har blitt bestilt inntil i går. Da innfører vi en ny forsendelsesordning, nemlig mandag og torsdag. Dvs, bestiller du på mandag blir ikke pakken sendt før torsdag og bestiller du på fredag blir pakken sendt mandag. Enkelt for alle å forholde seg til, for akkurat nå råder det fullstendige kaos. Vi har fortsatt kontroll, men det begynner å bli så mye at den kontrollen varer ikke mange dagene til.

 

Blir også deilig når vi etter hvert får spesialtilpasset emballasje. Både for sikkerheten til produktene, men også fordi det da vil gå langt raskere å pakke. Tenke deg selv at du har flere hundre lett knuselige produkter du skal pakke på en forsvarlig måte, hver eneste dag. Da ønsker du deg emballasje som er så godt som spesialtilpasset de enkelte produktene. Jeg gjør i alle fall det, lat som jeg er, hehe 😉

 

Nei,  sier jeg Vi smattes!

 

Pakk deg inn i en god dag!

 

Hva adressen til denne sagnomsuste nettbutikken er? Kokkejævel.no eller klikk bare rett og slett

HER

 

 

 

 

11 kommentarer
    1. Tips:)) Dere skulle laget ferdige «matkurver/gavepakker» med diverse godsaker i par forskjellige prisklasser perfekte for å gi bort i julegaver etc:)
      Mange har lyst å gi bort mat, men ikke vet helt hvordan å sette sammen gode produkter selv noe eg tippe du har meget god peiling på😊😊

    2. Mye godt.
      Ja Mimi i Beiarn har gode produkter.De selger i butikker her i Bodø også.
      Ha en fin kveld/natt.

    3. Anbefaler å sjekke ut produktene til Mimi, en lokal bedrift i Beiarn som selger de nydeligste sennepssauser.

    4. Jobb. Ta deg en syrenøytraliserende pille!
      Du er virkelig et gjennomført nett troll!
      Så nøye du sjekker alt har du lukket øynene hver gang noe positivt kommer og da får du ikke med deg stort. Det positive kommer veldig ofte. Tror det er få som får så mye offentlig skryt som kokkejævel ansatte.
      Stå på alle som gjør en forskjell for andre. Framsnakker. Er positiv og prøver å gjøre noe med eget liv.

    5. Jeg bestilte på søndag, men enda er intet sendt. Regningen ble pøst ut med en gang, men den betales ikke før varene er mottatt. Håper jeg er i den bunken med kunder som skal sendes i dag. God helg til dere.

    6. Så fint at det går bra, bestilte varer på søndagen, håper de kommer snart blir bekymret for røykelsksen om den blir stående på et varmt lager og blir ødelagt , posten leverer jo bare annenhver dag no, men det må kanskje hentes i post i butikk.
      Lag en fin dag til dåkker🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg