Min egen krydderserie!

Reklame | Kokkejævel.no

Det er med stor glede og en helt barnslig entusiasme jeg endelig  kan presentere starten på min helt egne krydderserie for dere!

 

Kun krydder av aller ypperste kvalitet er benyttet og blandingene er satt sammen etter en intens smaksprosess med masse prøving og feiling, men vi er trygge på at blandingene vi presenterer rett og slett holder verdensklasse. Kun det aller beste er godt nok for dere, kjære lesere!

 

For meg som kokk, og sikkert også andre som er flinke med mat, er det enkelt å “tage hva man haver, litt av ditt og litt av datt”, så blir det godt til slutt, men slik er det rett og slett ikke for veldig mange. Da er det veldig enkelt å bare kunne ta en blanding som jeg har laget og bruke den til lammelåret, reinsteika, pastaretten etc.. og maten blir garantert vellykket. Hver eneste gang!

 

FISKEKRYDDER
Like god på selve fisken som i fiskesuppa! Også en veldig god krydderblanding for kylling og svin.
Innhold: Timian, dill, gressløk, løk, sitronskall, sort pepper og selleri

Trykk HER for kjøp

 

LAKSEKRYDDER
Et krydder spesiallaget for røde fisker som laks, ørret, røye osv.
Innhold: Hvit pepper, løk, sitronpepper, sort pepper, hvitløk, persille og sitron

Trykk HER for kjøp

 

PASTA- OG PIZZAKRYDDER

Nydelig til pastaretter både med og uten fløtesaus, og selvfølgelig bankers på pizza!
Innhold: Oregano, basilikum, persille, sort pepper, timian, fennikel og løk

Klikk HER for kjøp

 

TACOKRYDDER 

Heftig tacokrydder der du kun trenger en teskje eller to pr kjøttdeig. Et skikkelig godt krydder uten den minste smak av industri!
Innhold: Tomat, rød paprika, grønn paprika, løk, hvitløk, kajennepepper, chili, jalapenos, spisskummen, stjerneanis, sort pepper og selleri.

Klikk HER for kjøp

 

GRILLKRYDDER

Godt på det meste!
Innhold: Sort pepper, chili, ingefær, paprika, sitronpepper, spisskummen og løk.

Klikk HER for kjøp

 

URTEBRØDKRYDDER

En fantastisk blanding til for eksempel focaccia, men også kjempegod på pizza og pasta.
Tips! Prøv å lag rømmedressing med dette krydderet!
Innhold: Salvie, basilikum, persille, rosmarin, sort pepper, ramsløk og oregano

Klikk HER for kjøp

 

VILTKRYDDER

En krydderblanding som framhever den gode viltsmaken, men med et tydelig urtepreg. Deilig!

Innhold: Rosmarin, grønn paprika, einebær, fennikel, hvitløk, sort pepper og timian.
TIPS! Smak til fløtesausen med denne krydderblandingen!

Klikk HER for kjøp

 

LAMMEKRYDDER

Et krydder spesiallaget for lammekjøtt, men er egentlig en god allrounder.
Tips! Prøv å lag rømmedressing med dette krydderet!
Innhold: Timian, rosmarin, hvitløk, persille, sort pepper, gressløk, chili og karry madras

Klikk HER for kjøp

 

URTESALT

Et SKIKKELIG godt bordsalt med masse smak av deilige urter som hever de aller fleste retter, bortsett fra sjokoladepudding, rullekake og tropisk aroma.
Innhold: Fransk salt, hvitløk, persille, timian, merian, gurkemeie, sennepsfrø, sort pepper og salvie

Klikk HER for kjøp

 

Spør du meg, (og det burde du 😉 ), så er ikke dette bare den perfekte gaven til den som “har alt”, men kanskje først og fremst en gave til den som er glad i den virkelig gode smaken, men som ikke nødvendigvis har fire timer ledig hver dag til å stå og smake på en saus.

 

Jeg har smakt for deg og smakene er veldig veldig, veldig gode 🙂

 

Klikk HER for både krydder og annet ekstremt bra småskalamat!

 

Vi smattes!

 

 

33 kommentarer
    1. Hva med å lage blant annet grill krydder og taco krydder og lignede uten hvitløk og løk, er veldig mange som ikke tåler løk

    2. Sitronpepper man kjøper i matbutikken inneholder mye salt. Hvordan er det i dine produkter som inneholder sitronpepper?

    3. Hei. Ønsker meg potetkrydder som ligner det man kjøper på Kreta🤩 uten salt👌🏻 U fix?😇🤣😀

    4. Rett og slett på tide. Lenge siden en Konge hadde bilde av seg selv på ett produkt. Sist var Kong Olav på en konfekteske .

    5. Harvdu baconkrydder? Greit å ha me på tura el litt på egg,salat osv. Prøvde lage d sjøl,men d klumpa sæ.av fette te bacon…æ trudde d va tørka,men nope🥺

    6. Harvdu baconkrydder? Greit å ha me på tura el litt på egg,salat osv. Prøvde lage d sjøl,men d klumpa sæ.av fette te bacon…æ trudde d va tørka,men nope🥺

    7. jøss! Her der det mye å velge i mellom:) Lykke til med krydderiet og alt. Du er virkelig flink med mat og ellers andre ting også:)

    8. Du hadde jo en fengende overskrift og et bilde som sto bra til teksten, og dro sikkert en tre-fire hundre ekstra lesere et par dager på den posten. Håper du syns det var verdt det. Spesielt saklig kritikk var det i alle fall ikke, men folk er jo forskjellig. Så mobbedronninga deres og hennes aldri hvilende våpendrager likte det i alle fall, og det må jo føles godt. Hva gode råd angår så får jeg flere titalls hver enste dag om alt mellom himmel og jord. Ofte spriker de i alle tenkelige retninger. Heldigvis er jeg en godt voksen mann som har drevet med suksess i 19 år og har etter hvert lært meg å stole på meg selv og egne vurderinger. Det betyr slett ikke at jeg ikke vurderer det som måtte komme inn av råd, men det et du mener det motsatte av meg betyr ikke at jeg tar feil. Kanskje det bare mener at du ville gjort det annerledes og begge deler er like riktig, eller like FEIL for alt vi vet.

    9. Gratulerer med krydder! Er skrivefeilen på boksen med vilje? Småskala skrives i ett ord.

      Håper salget går så det du dunderer 💪💪

    10. Jajaajaj, her sku æ kjøpe – fullstendig solgt av innsalg på lammekrydder og tacokrydder🤩 men ikke leda lenka direkte tel produktet, og nåkka va feil m betalingsløsninga🤔 Fikk bare opp feilmelding. Men kan du fikse det, så æ får kjøpt!!? 😍

    11. Uuuuu ennå merr gøy krydder t skapet mitt ein gong! Lat kokk som elske krydderblandinger å som elske knall goe smakar! Mitt krydderhus e proppfullt med såååå mye! Men eg trenge alltid merr! 🥰😁😁😁

    12. Gratulerer, dette virker genialt uten salt og sukker 👏. Hvor mye er det i hver box ca.
      Må dessverre bruke opp litt av krydderlagret mitt før jeg kjøper nytt, dette skal kjøpes.
      Go helg.

    13. Herregud så mye fristende krydderblandinger😋. Dette må jo være perfekte gaver til dem som har alt😍. Skal nok feste ut nån av disse krydderblandingene etter hvert🤔

    14. Så spennende!! Er krydderet i pappbokser? Hvordan oppbevarer man det for at smaken skal vare lengst mulig? Lager mat veldig sjeldent…..

        1. Spørs om det blir en til bursdagsgave til meg selv fra meg selv da 😊
          Einerbær gjør seg virkelig til vilt 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg