Min første babyhandel!

Reklame | Metapic

Folkens, dette har jeg aldri gjort før, men dagene er lange her og vi får jo ikke lov til å forlate rommet. Da prøver jeg meg på en aldri så liten netthandel. Det er ikke ofte jeg reklamerer på denne bloggen, men når intet annet skjer enn en og annen telefon fra en journalist, så tror jeg at de fleste av dere tilgir at jeg ber dere klikke litt inn på linkene mens vi venter?

Ellers er det flott vær her i Hammerfest. Har snødd, men nå når sola kom fram har snøen smeltet og ramlet ned på asfalten i digre dunk, flere på kort tid. Først trodde jeg det var desperate pasienter som ikke orket mer isolasjon, og hoppet ut av vinduene og rett ned i asfalten, men heldigvis var det bare snø. Ja, man blir litt tussete og med tanke på at jeg i utgangspunktet ikke var helt stabil, så tror jeg ikke dette er spesielt helsebringende i lengden 😉

 

Nei, klokka er 12 og vi skal spise middag. Vet, det er jævlig tidlig!

Klikk gjerne inn på linkene så får du noe nyttig og jeg får råd til å betale fakturaen 😉

 

Vi smattes

 

 

 

Paracet stikkpille 250mg//Bodylab Caffeine (200 stk)//Himlakropp CJ9021 – 2020//Antibac hånddes 85% m/ fliptop//Dailies AquaComfort Plus//Kosmetikkoffert / Sminkekoffert – Sølvfarget

18 kommentarer
    1. I det siste, har jeg lurt på, om folk slutter bestille, masse dritt i mitt navn, hvis jeg slutter å henge ut folk, med fullt navn, på bloggen min.
      Men men.
      Bare noe jeg tenkte på.
      Så sånn er det.

    2. Altså, det er mange på “utsiden” som holder pusten og håper dere har det så bra som det går an når man er innestengt. Nå er det jo kanskje ikke mange av oss som har sittet ordentlig innestengt uten å ha valgt det selv, så mange har nok problemer med å forstå hvor slitsomt det er. Dere må bare ha tålmodighet med de som ikke forstår😁. Jeg ønsker dere all lykke opp i alt. Nå er der ikke lenge til babyen kommer👌

    3. Hei, ser rett som det er at folk skriver at de gleder seg til bilder av barnet.
      Har dere tenkt noe rundt eksponering/skjerming av den lille? Eller blir han en av bloggerbabyene?
      Masse lykke til! <3

      1. Håper inderlig ikke det. Om ikke er bloggerbarnas beskyttere på Kvinneguiden klar. Og da kan man bare glemme reklame/sponsor samarbeid med seriøse bedrifter. Utenom sin egen bedrift selvfølgelig 🙂

    4. Må si at den tålmodigheten dåkkers blir virkelig tøyd til nesten bristepunket❤💙. Har vært ute på tur idag i strålende sol fra skyfri himmel,trudde jo det kunne ha skjedd nå i løpet av dagen når eg kikka innom bloggen🤔. Men den gang ei. Tenker stadig på kor heldig dåkker va,som tross alt kom og ble innlagt før stengingen på sykehuset. Trur kjærest hadde kjeda vettet av seg om ho hadde vært isolert alle dagene helt mutters aleina😊. Nesten hele Norge venter spent lillegullet ilag med dåkker💕. Ha en fin søndag,begge to😍.

    5. Hei hei. Er på tur i h.fest for tia..på hotell. God tid. Er d evt lov å levere garn til kjærest? Om noen av de ansatte henter i hovedinng? Om babyen ikke er kommet og dere ønsker,kan jeg handle i morgen og levere. Og du kan prøve å strikke🤣🤣hadde vært gøy for oss andre😉😉

    6. Skjønna veldig din frustrasjon over deserten i går. Pærene var ikke skrelt, ikke var kjærnen fjernet.. og kanskje det viktigste, det manglet en dæsh pisket krem. Mulig det skyldes at halve staben på sykehuset er i karantene? Mulig det også er årsaken til at middagen i dag blir servert klokken 12.

      Men du, tenkte på en sak siden det er Søndag. Det er vel sånn ca bare et par timer fra Alta til Hammerfest. Kan det være en ide’ at noen kan tilbringe deg noe restemat fra din utsøkte buffe’ , så har du til en sen middag eller tidlig kvelds?

    7. Job…. Har du bare «dritt» kommentarer å komme med??? Fatter IKKE hvorfor du følger Kokkejævel når du ikke har noe fornuftig å komme med???? Misunnelig på hans sukse som blogger??👏 Tenk hvor MANGE TUSEN FOLK som digger bloggen hans😘😘😘 Kokkejævel reklame er HELT innafor for deg, du er Norges eneste blogger som ikke utnytter reklame og tjener penger på det😊 Lykke til i dag😘 Vi er mange som venter på prinsen deres💙

      1. Som den usedvanlig dyktig og kreative markedsfører bloggeren besitter overfor sine serveringsteder, skjønner jeg veldig at det er umulig å ikke benytte muligheten når du har svimlende 140 tusen lesere, til å tjene noen ekstra slanter. Det skjønner jeg veldig godt, det er et fornuftig valg. Ville uten blygsel gjort det selv 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg