Min lørdag

Reklame | Kokkejævel

Datter kom ikke i går, (overnattet hos venninne), så Kjærest og jeg tok middagen ute i dag. Helt enkelt. Var i fjæra for å se etter selve livet, og vi fant det da vi tente bål og varmet opp et par Gilde karbonader på en stein nært bålet. Hadde et par grove hamburgerbrd også, men kunne like gjerne vært fine. Det bakestanden lurer oss med som grovt er egentlig ikke det. Det er bare farget. Er det forresten lov til å si farget bakverk?

 

Dagen startet, som vanlig, med vekkerklokke, forbannelse over arbeidslivets pinsler, flatulens, urinering, mer flatulens, påkledning og kaffe. Tok ingen bilder, heldigvis, men tok et da jeg kom ut i bilen. Jeg elsker den dama!

 

Småpjusk på jobb og la opp noen salater. Selger godt. Veldig godt.

 

Oi, glemte at jeg jeg blogget om boken min som kommer ut den 4. august før jeg dro på jobb, sorry! Den kan du bestille HER eller HER eller HER

 

To villaks. Kompis og jeg røyker sammen. Filetert og saltet i dag. Blir tørket i natt og i morgen. Røkt på mandag. Ja, blir blogg av prosessen 😉

 

Bedprosjekt. Det tar sin tid. Jeg kan bare jobbe med en arm og Kjærest har fått kraftig bekkenløsning etter at den hunden sprang på henne. “Den blinde stør den halte”. Tar lang tid, men blir bra til slutt. Berget dere ser er gravd fram de to siste ukene.

 

Ellers har jeg fått med meg at det er kjempeumoderne med billedtekster mellom hvert bilde. Skulle jeg vært trendy skulle jeg bare gitt dere en masse bilder uten en eneste kommentar mellom.  Er det ikke egentlig litt deilig at Norges mest populære blogg akkurat nå ikke bryr seg?  Jeg syns det!

 

Snart kommer Datter. Vi gleder oss. Skal spise klokka seks.

 

God helg! 🙂

 

10 kommentarer
    1. Disse salatene ser nydelige ut, synd jeg bor i sør🤪
      Blomsterbedene blir kjempefine, dere er flinke 👍
      Bestilte boka i dag, gleder meg til den kommer ut. Du kan bare fortsette med den «utrendy « bloggen din, den er helt innafor 😃😃
      God lørdag og kos dere.

    2. Åh.først og fremst må eg bare si at de salatene dine ser helt vanvittig god ut,ikke rart de selger godt😋👍. For noen nydelige blomsterbed dåkker har ordna til,elsker sånne bed med stein og litt treverk. Så fint der dåkker har renska rent helt ned på berget😍. Dåkker e jo et sabla godt team😊. Ha ei fantastisk flott helg ilag med datter💞. Kjærest e bra flink å vise kor glad ho e i deg❤.

    3. FORTSETT med å ha tekst mellom bildene! ELSKER det🤓🤩! Er der man finner mest interessant å lese, gjør det mer personlig🥰!
      Blomsterbedet blir nydelig. Salatene skjønner jeg godt blir solgt, de ser ordentlig fristende ut😋🤗

    4. Dåkker e driftig, blir kjempefint😍 Akkurat ferdig å spyle laksegarnan ren, fysj dem var fæl🙄 Men no e det helg, så god helg til dåkker toan🤗🌺

    5. Fint det blir i hagen😊, må ordne et staudebed også, så dåkker slipper å kjøpe sommerblomster til alle de bodene hvert år, tips.
      Go datterselskap og go lørdagskveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg