Min søndag

En lang uke er snart over. Skal ikke sutre og klage over den, men heller fokusere på at det snart kommer en ny. Ser på bildet at jeg faktisk har spist både is og peanøtter i løpet av uken. Jeg må ta meg sammen!

 

Dro tidlig, til søndag å være, ned på jobb. Tror jeg var der i åtte-tiden eller noe. Liker å være der om morgenen før det kommer folk på butikkene. Ikke det at jeg hater folk, men jeg liker dem heller ikke. Neida, men godt med litt alenetid.

 

Starter alltid søndagen med varebestilling og tar snusen først. Alt er grønt, så sitter alltid ved snusskapet når jeg bestiller. Da har jeg oversikten.

 

Henter opp litt frysevarer. Det var mye kunder i går så vi rakk ikke gjøre det før stengetid i går. Da gjør jeg det nå. Godt med litt trim.

 

Heldigvis har vi papp-presse!

 

Min favoritthobby! Vasking av milkshakemaskin. Tar halvannen time til sammen, litt under hvis jeg er rask. I dag var jeg ikke rask.

 

Der var alt vasket, smurt og satt sammen igjen. Herregud jeg var nervøs første gang jeg gjorde dette. Nå kan jeg gjøre det omtrent i blinde.

 

Dagsoppgjør og gjennomgang av ukens kontanter. Dette er faktisk to ukers kontanter siden jeg ikke gjorde det forrige søndag. Det ser mye ut nå man legger det fram slik, men dekker faktisk bare lønn i en og en halv dag. Heldigvis betaler de fleste med kort.

 

 

Kjærest er litt bedre i dag, men ikke mye. Hun puster i alle fall. Det positive er at hun ikke snakker særlig.

 

Da kan jeg se litt på tv uten at hun gnæger og vil se et eller annet trash.

 

Egentlig er jeg ikke spesielt glad i sport, så gikk heller inn på kjøkkenet og sølte litt puffet ris. Det er alltid like artig.

 

Vi har ikke vært der på flere dager, men siden Kjærest var blitt litt bedre kom vi oss opp og tente lys. Det var koselig.

 

Takk gud for søndagsåpne butikker! Sier ikke hva som er i posen, men det er IKKE spesielt helsebringene i alle fall, men ny start i morgen! Nå skal vi kose oss litt. Det må da være lov på en søndag?

 

En fredfylt aften ønskes!

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg