Mitt aller første blogginnlegg

12.09.19 kl. 17:10 postet jeg mitt aller første blogginnlegg.  Ville gjøre Sønn stolt og bli litt sånn “kul” blogger. Hadde ikke i min villeste fantasi drømt om at det skulle ta sånn av. Kul blogger ble jeg riktignok aldri, men tror jeg traff en nerve hos veldig mange, både på godt og på vondt, som har holdt meg helt i toppen hver eneste dag i snart fire måneder.

 

Hele tiden har jeg prøvd å være personlig uten å være for privat. Har ønsket å dele det som har skjedd og det som jeg har vært opptatt av uten å utlevere verken meg selv eller de rundt meg. Tror jeg stort sett har lyktes med det. De rundt meg føler seg i alle fall ikke utlevert. Irritert kanskje, siden jeg har brukt så mye tid på dette, men aldri utlevert. Det er jeg stolt over, for det er lett å tråkke over grensen når jeg skriver så personlig som jeg gjør.

 

Har registrert at enkelte som så på meg som et friskt pust i starten nå mener jeg har blitt til dårlig ånde, men tror det ofte er slik mange mennesker er. Vi heier folk til topps, men blir de værende der for lenge gleder vi oss minst like mye hvis vi ser dem falle. Slik er det og det bryr jeg meg ikke det minste om, men det er en interessant observasjon.

 

Skal ikke skrive så mye nå, må jo på jobb, men kommer til å bruke resten av 2019 til litt mimring og tilbakeblikk. Oppsummere året, for det har vært et voldsomt år. Et forferdelig år som jeg gleder meg vilt til å legge bak meg, men også et år som har sådd optimisme og framtidstro på en måte som jeg ikke i min villeste fantasi så for meg da jeg slo opp øynene 1. januar 2019.

 

Med ønske om en god dag og en vakker avslutning på årets siste dager!

(PS! Illustrasjonsbildet, mitt “terningkast seks”, er tre dager gammelt, men var ikke like artig å bruke dagens liste, for der er jeg “bare” på 2. plass 😉 )

 

Les mitt aller første blogginnlegg HER

13 kommentarer
    1. Eneste bloggen jeg leser. Det aller meste blir for virkelighetsfjernt for meg. Takk for at du får meg til å tenke at man ikke er alene om å ha det tung. Å faktisk jævlig. Men likevel er vi hær. Tar det som kommer…Livet.

    2. Eneste bloggen jeg følger😊Gleder meg til hvert eneste innlegg fra deg👏👏Følger deg også inn i 2020,og gleder meg til fantastisk lesning.Ønsker deg og din flotte familie et Godt nytt år🎉🎉

    3. Eneste bloggen jeg følger😊Gleder meg til hvert eneste innlegg fra deg👏👏Følger deg også inn i 2020,og gleder meg til fantastisk lesning.Ønsker deg og din flotte familie et Godt nytt år🎉🎉

    4. Er en av dem som er blitt bloggleser pga deg❤️Men leser fortsatt bare din, og kommer til å holde meg til den❣️Godt nytt år til deg og dine🎊❤️👏

    5. Du er den eneste bloggen jeg følger, og jeg vil fortsette å lese den. Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår😊

    6. Den eneste bloggen jeg følger er din og jeg gleder meg over hvert innlegg. Du er fantastisk god til å skrive.

    7. Hei og takk for innleggene dine i år. Jeg vil følge deg trofast neste år og ❤️
      Ønsker så inderlig at 2020 blir et riktig godt år for deg og dine 🎉🎉

    8. Ser fram til mange flere, både med latter og litt alvor, i bloggen din. Sist men ikke minst kokeboka di – blir årets høydare 👍🏻👍🏻👍🏻
      Så ønsker jeg deg, Kjærest og Datter en nydelig start på 2020-måtte det nye året bringe masse lys og glede 🌹🌹🌹
      GODT NYTTÅR

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg