Mitt navn er Sandøy, Asbjørn Pedersen Sandøy!

Reklame | The Kokkejævel

Foto: TS Foto Design

I dag våknet jeg som en gift mann. Jeg trodde ikke det skulle føles så bra, men det gjør det. Den siste brikken er plassert der ned skal. Alt føles helt riktig. Har en veldig god følelse i kroppen nå. Til tross for alt, så fikk vi til slutt en helt magisk dag. Det ble slik det ble, og det ble fantastisk!

 

Foto: TS Foto Design

Hvis dere sitter på en pc så ser dere at dette bare er bitte små bilder som jeg faktisk måtte “stjele” fra fotografens, TS Foto Design, sin  FB-side, for bildene er sendt til KONEMOR sin epost, og hun ligger fortsatt å purker og sover, men jeg lover dere masse bilder i løpet av dagen, så bare følg med 🙂

 

Foto: TS Foto Design

Fotografen sa hele tiden: “Asbjørn, se glad ut, ikke gal!”. Forsto aldri hva hun mente… 😉

 

Foto: The Kokkejævel

Det er veldig mange av dere som har sendt meg melding og ønsker å gi oss en bryllupsgave. Det setter vi ufattelig stor pris på, og er både beæret og rørt over at vi, KONEMOR og meg selv, kan bety så mye for så mange av dere, men jeg skal svare alle at hvis de vil gi noe, så vil jeg også gi noe tilbake, derfor: Ønsker dere å gi oss en bryllupsgave, så kan dere klikke dere inn HER og kjøpe dere en valgfri oppskrift. Det er gave nok for oss 🙂

 

Foto: The Kokkejævel

Og, mens vi er inne på å gi noe tilbake: Tusen, tusen, tusen takk for titusenvis av lykkeønskninger og gratulasjoner. Det er helt fullstendig overveldende for oss, og vi blir liksom bare litt satt ut over hvor mange det er som bryr seg, både om oss og om Lillebror, så derfor tenkte vi, i god kremmerånd, at for å takke for alle lykkeønskningene gir vi dere hele 25% rabatt på HELE krydderserien min! Det vil si at hver fjerde boks er gratis. Det føles godt å kunne gi noe tilbake. Klikk HER for å ta i mot vårt takk. <3

 

Foto: Litt usikker faktisk. Kan det være Konemors forlover?

Tenk at jeg er en gift mann! Jeg er så glad, og gleder meg til jeg får bildene og kan dele noen av dem med dere. Da vil jeg også fortelle mer om dagen, for eksempel dramaet, (og fortvilelsen), som oppsto da bryllupssminkøren ennå ikke var dukket opp da det bare var en time til avgang til kirken, og han hen heller ikke tok telefonen da Konemor, tidl. Kjærest, litt mer desperat for hver gang, ringte flere ganger. Egentlig en sinnsyk historie som er artig nå i ettertid, men ikke veldig artig da den skjedde 😉

 

Vi skal heller ikke glemme at dette også var Lillebror sin store dag, og han var bare så helt utrolig nydelig der han kom skridende ned kirkegulvet i armene på bestemor. Han var så flink hele dagen og sover faktisk fortsatt, enda klokka er kvart på ni.

 

Nei, tror faktisk jeg skal stikke og lure meg inn under dyna igjen. Hvem vet, kanskje skjer det mirakler, selv om vi er gift. 😉

 

Tusen, tusen takk, alle sammen!

 

 

 

99 kommentarer

Siste innlegg