Morgen, dag 1

Når ungen din dør så ønsker du at hele verden skal stoppe opp i et minutt i resept og medfølelse for ham og din bunnløse sorg. Likeledes, bare motsatt når ungen din blir født. Det eneste du vil er å stille deg opp midt på torget og skrike i lykkerus til alle som går forbi at du har blitt pappa. Jeg har stått på “torget”, les bloggen, nå en uke og i går kunne jeg endelig skrike ut av full hals til hele verden at jeg var blitt pappa igjen!

 

Responsen har vært så overveldende at selv en kjepphøy kokk fra nord får klump i halsen. Tenk at vår etterlengtete lille skatt skulle bli møtt med begeistring og glede av så vanvittig mange mennesker.

175 000 sidevisninger fulgte Lillebror i går. Helt vilt!

Lillebror, min sønn, var Norges mest delte sak i går!

 

Og tusener på tusener på tusener av gratulasjoner, lykkeønskninger og gode ord. Det er nesten så man mister pusten og sliter med å ta at det gode inn over seg. Det er virkelig mange som bryr seg om oss, som har fulgt oss siden tragedien i fjor og som ønsker oss alt det beste som finnes i hele verden. Jeg vet det er mange som i dagevis har gått spent rundt som om det var noen i helt nære relasjoner som skulle føde. Slik er det. Lillebror har allerede flyttet inn i hjertet til veldig mange over hele Norge.

 

Det er riktignok ikke alle som er like imponert over verken den nye verdensborgeren eller kanskje aller helst, faren til gutten:

Deretter blokkerte hun meg for å kunne svare henne, så jeg må gjøre det her i stedet:
Tusen takk for gratulasjon! Kjærest var kjempeflink og har det etter forholdene bra. Vondt naturligvis, men lykkelig. Lillebror? Han spiser og spiser og spiser. Og sover. Og du, har forresten ikke vært i kontakt med Dagbladet i det hele tatt. De bare lagde en sak. Sorry!

 

Allerede dagen etter kjenner jeg at magen begynner å trekke seg litt tilbake. Målet er å være tilbake til normalen etter bare tre måneder. Det burde være et realistisk mål. 😉

 

Igjen, tusen, tusen takk for alle hyggelige meldinger og kommentarer!

 

<3

 

 

 

 

 

146 kommentarer
    1. Du gjør en så fantastisk viktig jobb med å sette ord på den største sorgen og den største gleden i ett følelsesliv. Takk<3 kos dere masse med lillebror og la han bli så overøst med den kjærlighet alle barn burde blitt overøst med. Dessuten er det faktisk stor dramatikk i d å føde barn. Det endrer hele hverdagen på godt og vondt, fysisk, psykisk og emosjonelt. Nyt livets Berg og dalbane😘

    2. Fantastisk!! Gratulerer så mye. Hvor er evnen til å glede seg med andre, akkurat nå??? Det er sånn at ingen enkeltmenneske kan redde hele verden uansett. Så folkens, vær nå litt rause da!!!!

    3. Jeg glemte gi deg en kommentar ang magen. For d første så må jeg si at jeg ikke er slik fryktelig opptatt av at alle skal se lik ut, at en må ha flat mage etc. Så lenge d ikke går utover helsa kan man se ut som man vil, og føler seg vel med. Men poenget mitt var egentlig, at når lillebror begynner krabbe, og etterhvert får fart på ustø bein så skal du se at du må opp av sofaen og løpe ræva av deg for å redde han fra alt interessant han møter på sin vei, for d vil være masse som han vil smake på, løfte på, en hel verden skal oppdages. I løpet av det første året som baby med evne til å komme seg frem overalt, og etterhvert også oppover i høyden så vil den magen forsvinne som en svisj og svosj.

      Skulle den ikke gjøre d, så er du faktisk levende reklame for all den gode maten du lager. Tenk på den. He he.. masse lykke, kos og latter ønskes dere. Aller helst skulle jeg ønske jeg kunne sende dere trygghet og ro på at alt skal gå bra. Men d vil hver dag som går, og gutten vokser til og blir stor og sterk hjelpe dere med. Alle gode tanker og ønsker for dere. Synnøve

    4. Heldige dere! Og lillebror som holder hånden foran ansiktet kunne jo være en hilsen til kvinneguiden sitt «politi» ang bilder av barn på blogg. ; ) Vel, skal ikke gi de vann på mølla. Ellers så er han selvsagt perfekt, og har jeg rett når jeg synes han ligner på pappaen? Ja, d var synsing fra meg. Det blir vel nok av meninger om d fra nærmeste slekta. He he. Er lykkelig i lag med dere. Endelig er han her. Hurra!! Klem til dere

    5. Gratulerer så sinnssykt mye😍unner dere dette mer og mest enn flest! Ingen svarer frekke og ufordragelige folk så bra som deg – i LOVE it 😂 og du e søkkheldig med Kjærest – men ho e no ganske heldig me dæ å! Ha ei fortreffelig fin barseltid ❤️ Hilsen fra utflytta finnmarking som har sjekka bloggen din daglig i hele 2020. Takk for at du fins 🤩

    6. Har følgt bloggen din ei god stund,og imponert over kor rå ærlig, sårbar,tøff og usensurert du e. Ett skikkelig friskt pust😘 Både på godt og ondt. Det står det stor respekt av. Tommel opp til heile familien ❤️

    7. Så LITEN han er 😻 Må innrømme at jeg misunner dere langt inni sjela 😊

      Egentlig rart at en person som henviser til en avisartikkel med bilde ikke får med seg hva som er PÅ bildet. Trodde hun du holdt i ei dokke? Rare greier… Håper du ikke lar kommentarer av den arten gå inn på deg. Kos deg med Lillebror og Kjærest 💐

    8. Gratulere så mye me lille fine gutten til dæ og Kjærest!! Og æ syns magen din e helt perfekt æ, så du trenge ikke å bruke energi på noka anna enn å kose me lille vænnen og kjærest❤️ Glede mæ til å høre om første møtet me storesøster og lillegutt🌸

    9. Vi gratulerer hjerteligst med den nye verdensborgeren!!
      Hilsen Janne, Lillian, Sissel, Heidi, Toril og Nina i Leksvik
      P.S. Vi har «møte» i leseringen vår i kveld, og har tilfeldigvis akkurat lest ferdig boka di! D.S.
      📕👍🏼

    10. Etter å ha mistet tvillinger halveis ut i svangerskapet, har jeg kjent på en ro etter å ha fulgt bloggen. Jeg har fått en gutt siden, men er nå gravid på nytt å har termin 23 november. Det har vært et vanskelig svangerskap med mye blødninger å redsel for å miste igjen…. At du setter ord på følelser som mange som har mistet tenker, men ikke sier er utrolig sterkt. Takk for at dere har delt opp turer å nedturer, å gratulerer så mye med lillebror❤

    11. Gratulerer så mye med den nydelige prinsen 💙 Er så glad på deres vegne og ønsker dere alt godt ❤

    12. Gratulerer så mye til dere alle, og masse gode ønsker for framtida 👍🎉🎊🧸

      Blir så utrolig paff over hva enkelte voksne mennesker kan få seg til å si på nett! Tror vi skulle hatt en nasjonal anti-mobbekampanje for VOKSNE, der vanlig folkeskikk og oppførsel tydeligvis må være 1.del av pensum…
      Flott håndtert av deg da👍

    13. Husker godt den følelsen av å ønske å rope ut at jeg hadde blitt mor😊
      Så den forstår jeg godt.
      Desverre er det alltid noen som bare må gulpe ut magegørr ved enhver anledning, slike må man bare glemme. Nyt lykkerusen og kos dere godt💖

    14. Gratulerer så mye med Lillebror! Endelig 💙 Jeg har fulgt dere en stund uten å legge igjen kommentar, men nå måtte jeg.
      Gratulerer igjen og kos dere masse med det lille vidunderet!
      Klem fra Bergen by

    15. Ja, nå har du klart å få noen av oss til å følge hvordan det går med magen din også i tillegg til den skjønne lille gutten. Venter spent på oppdateringer😊. Masse lykkønskninger til dere alle😊

    16. Både hjertet og øynene mine rant over igår da jeg leste at alt var bra og at lillebror er helt perfekt❤️ At man kan føle så mye for egentlig helt fremmede mennesker på andre kanten av landet! Jeg ønsker dere tre og søsken og alle nære alt, alt godt for fremtiden! Velkommen til verden, lillebror! ❤️❤️❤️🌹🌹🌹

    17. Gratulerer såååå mye med lillegutt. Dere er skjønne alle 3♥️ jeg dro fra h.fest i går. Hadde nesten ikke tid å gå ned flytrappa før jeg måtte sjekke blogg. Så rørende. Folk så no litt rart på meg der jeg gikk med tårer i øynene.😁 en lettelse at alt gikk bra. Kos dere masse med gullet. Og god tur ovet fjellet. Skal opp igjen i mars…må bla smake på rettene av reinkjøtt dere har. Æ glær mæ👍👍

    18. Gratulerer igjen, ikke bry deg om folk som ikke har noe godt og si, for det er bra alt det du har lagt ut av både bilder og tekst, og han er så nydelig, nyt denne tiden, den kommer ikke igjen, og plutselig så er de voksne, håper vi får flere bilder etterhvert, men vær hos kjærest, hun trenger deg.🌹🌹🌹🌹

    19. Grattis igen
      Det är når man är speciell man fått gaven att vare sterk også
      Når man pröver vare andre till lags og vare almindelig …det är då man börjer må dålig psykisk
      Hejja på deg man som törr vare deg sjelv i minus og i plus
      Det blir ikke kjedelig ett minut utom då du sover
      Hils kärestan og alle barna att våga väre sig själv är att Leva full Ut
      Unskyld min dålige norske All Lycke till dere allesammen

    20. Gratulerer så masse med «lillebror»til deg og kjæresten 😘 Fantastisk at du deler så mye av livet på godt og vondt. Stor respekt for det 😌 Kanskje «nett trollet» skulle satt seg inn i deres situasjon før han/hun la ut sin «sjalusi» Dere må bare heve dere over all slik dritt og kose dere med den lille 🤩

      1. Hælledussan kor liten han blir i arman dine 🙂 Klare nesten ikke å huske at mine va så små, å mindre enda😂Savne babylukta kjenne æ, men min svigersønn (i 1 1/2 uka nu) har lovd mæ barnebarn til neste jul😊så det e jo lov å håpe. Kos dokker begge to nu med lillebror, de blir så fort stor å vil plutselig ikke ha hjelp lengere. Babytia e bare deilig 💙

    21. Gratulerer så mye med nydelig liten gutt 💜 Har ventet spent i maaange dager 😊 Dere blir en fantastisk familie 🥰 Du må hilse Kjærest så mye og gratulere fra meg i Kalix. Alt godt til dere alle sammen og nyt hverandre og hold godt fast på kjærligheten ❤️

    22. Blir så lei meg på dokkers vegne, kor ekkel enkelte kan være.
      Prøv å ikke bruk energi på nett-troll.
      Nyt spedbarnstida❣️
      Koselig å følge dokker❤️
      Masse lykke til videre❤️

    23. Hev deg over slike tilbakemeldinger, og fortsett å skriv om “livet mellom måltidene”. Vi er maaaaaange som setter pris på det!!!!! Nyt denne tiden til fulle og hils kjærest med gratulasjon 🥰 Godt jobba 😉

    24. Velkommen til verden lillebror ❤️ du har to fantastiske foreldre (uten at jeg kjenner de, baserer meg på det jeg har lest 😉) Hør på det faren din sier, og lær deg gjerne litt av det mora di driver med av håndarbeid, så tror jeg du får passe bra ballast i livet. Gratulerer så mye Kokkejævel og Kjærest 🙂

    25. Gratulerer så masse med nytt gull 👼💖 Nei koffor skal man lese nøye nåkka før man sleng ut eder og galle. Blir jo ikke nå artig å være nettroll hvis det e saklige kommentarer 😍

    26. Gratulere så mye med den lille! Her har et helt student-kollektiv i karantene fulgt med på den “spesielle” uken dere har hatt:) Masse til lykke med det lille mirakelet deres:)

    27. Gratulerer så masse med en liten prins❤️🌺 Ikke tenk på den magen, den skrumper vel inn før eller siden😂 Nyt barselperioden🥰 masse lykke til med den lille, og gratulerer til alle søsken også❤️

    28. Så hyggelig! Gratulerer til dere begge 🙂
      Leste i VG eller DB at du ikke ville røpe navnet, har dere ombestemt dere? 🙂

    29. Hjertelig til lykke med lillebror.😊 I disse dager er det fantastisk å lese om glede andre opplever. Være gode med hverandre og ta vare på hverandre i opp og nedturer. Ønsker deg og dine alt godt, og fortsett å skriv, mange setter oris på det.

    30. Gratulerer så mye med lillebror! 🥰❤️🤩
      Kos dere masse nå, og skit i tullebukker som poster kommentarer til feil mottaker. Klage på aviser skal jo til avisa som du sier! 🙂
      Kjør fint da dere reiser hjem! Like mange raringer på vegen som i kommentarfelt. 😮

    31. Gratulerer såååå masse til deg og kjærest❤️❤️ Ikke minst lillebror som har fått så flotte henrykte foreldre❤️❤️ Og ikke glem storesøster❤️❤️ Håper dere klarer å utestenge alle kvalme uttalelser!! Di er nok bare sjalu💪🏻 Gled dere over lillemann og lykke til videre❤️❤️Klem💝

    32. Eg kan ikke få sagt det tydelig nok,GTATULERER NOK EN GANG MED EN SÅNN SKJØNN LITEN GUTT💙❤. Hils datter så mye ,gratulerer som storesøster💕. Sånne kommentarer som den dama lire av seg,kan dåkker heve dåkk høyt over. Ikke alle som har den evnen å kunne glede seg på andres vegne😕. Selv har eg hatt gleden av å få lov å følge dåkker her på den fantastiske reisen dette har vært,helt til den nydelige prinsen ble født i går💙. Ønsker dåkker en nydelig tid framover ilag med hele familien når dåkk e tilbake i Alta💙❤💙❤

    33. Himmel og hav, du må jo skjønne at med slike lesertall, så kan DU bestemme hva desken i Dagbladet skriver til enhver tid, hvordan de formulerer clickbaitene sine, og hva de har tenkt å skrive om fremover når det gjelder deg og dine.

      Du må jo ha en mediaplan, og hvis man skal følge tankegangen til vedkommende som sendte deg melding, så bør nok hele planen legges ut på Jodel for godkjenning av anonyme skribenter.

      Det virker som det er eneste veien å gå, for da kan de stemme over planen, og i etterkant så kan de i utg pkt ikke klage på det som blir publisert, men tar man historien til jodel brukerne som et referansepunkt, så glemmer de nok fort, og klager allikevel. Det er sånn de vokser. Ved å trykke andre ned.

      Jeg gratulerte dere ikke i går, jeg var sikkert redd for at dere skulle overse den i mengden…, så jeg GRATULERER heller i dag ❤️

      Tusen takk for at vi har fått følge dere på denne reisen, og ja, vi var nok flere som kjente innbilte pressrier i går…

    34. Så glad på deres vegne!

      Heldigvis er det få tall av oss som sprer sånn negativitet rundt som den personen.
      Helt fantastisk at dagbladet sett stor fokus på positive ting! Altfor mye negativitet på nett til dags, så helt flott at dem lagde sak!

    35. Sånn ser en kjempestolt pappa ut! Nydelig bilde av skatten og pappaen! Vi har venta så mye på han vi også! Kos dere og snus den lille skatten i nakken fra meg!

    36. Det er bare å prøve å hevde seg over,de som ikke vil en godt, no e det jo lillebror og mor som trenger all god oppmerksomhet som finnes i verden, nyt dagen 🥰❤💙💙

      1. Jeg hever meg langt over det, men de verste trolla liker jeg å slippe sola på 😉 Lillebror får mye kos, men han sover enormt mye, så har tid til litt trolljakt også 😉

    37. Gratulerer til dere alle med prinsen. Og så fint pakket inn i Marys royale teppe, en etterlengtet pris verdig.

      Kos dere, nyt de første, spesielle dagene, nyfødtdagene, de beste dagene.
      En stor klem sendes oppover landet til kjærest💕

      Jeg synes det er ganske spesielt at noen, som liksom ikke bryr seg, tar seg tid til å skrive melding til deg. Hva er det med sånne folk? Jeg blir ikke klok på dem, hun står i samme klasse som ei viss anna.

      1. He he, ja det er nesten ikke til å tro. Komisk spør du meg, og blir ikke lei meg, vil bare la sola skinne litt på trollet. Ikke gi den “visse andre” mer publisitet. Det fortjener hen ikke i det hele tatt. Tenk å vie et helt ÅR på å trakassere en annen person, ofte flere ganger om dagen. Fascinerende. Takk for gratulasjoner 😀

    38. Noen vil alltid ha behov å spre negative saker. Vel, lov det.
      Jeg heier på deg/dere, har stor sans for hva du poster.
      Og for en nydelig, sterk liten gutt som er kommet til dere, kos dere, og masse lykke videre😊❤

    39. Gratulerer nok en gang.
      Du må ikke bry dæ om alle som skriver syke/frekke ting til deg.
      Ser ut som du har det perfekt nu med dokkers lille prins.
      Kos dokker og hils din kjære.
      Ha en fin dag💕💕

    40. Gratulerer med den lille nyfødte sønnen og lykke til med her og nu og fortsettelsen på alt det nye, fantastiske og altomfattende
      meningsfulle i livet dokkers. All verdens gode tanker og ønsker herifra.
      Hipp hurra for familien og livslykken 😍

    41. D e fint at du deler sorger og glæder me oss😊❤️ Drit i misunnelse og uvitenhet, d sir alt om dæm og ingenting om dæ🤔😍 Nyt livet, Kjærest og Lillebror❤️

    42. Gratulere nok en gang 💙 Den mamma magen din blir du nok kvitt etter vært 😀 Artig bilde 😅😅

    43. Eg fødte min første for 58 år siden, magen min har enda ikkje trekt seg tilbake. 😳 Men ingen er større optimist enn du, så eg har trua. 😂😂😂 Gratulerer til dere begge to med skjønne lillebroren. Ønsker dere alt godt videre. 🍼

    44. Det er så hyggelig å lese om noe positivt for en gangs skyld.
      GRATULERER MED LILLE GUTT 💕👍
      Lykke til videre til dere alle, negative meldinger, ren og skjær SJALUSI
      Heier på deg og dine 👏💕🌹

    45. GRATULERER!! Ble selv bestemor for 12 uker siden!
      Stor lykke å få følge en bitte liten skapning fra fødselen av. Utviklingen går i lynfart. Bare å nyte øyeblikket!
      Livet er her og nå!
      Gratulerer til Kjærest for den fantastiske jobben hun har gjort ❤️

      Og du, Kokkejævel……bare gi loddrett blaffen i alle nettroll! Dem som er greit oppegående vet at aviser elsker dramatiske overskrifter. Store overskrifter!
      Det er ikke ditt problem.
      Avindssyken er ikke lett å få bukt med.

      Kos dere med den lille ! ❤️❤️❤️

    46. Når avisen skriver om deg og dine er det jo fordi det Norske folk vil lese om dere. Ingen hemmelighet at avisen skriver om det de ser at folk vil ha og hva folk leser. Vi, leserne, er jo overvåket til alle tider om vi vil eller ei og det vi klikker på og leser får vi mere av! Sånn er det bare!

      Og sånn blir det nyheter og du og bloggen din kommer på førstesiden 👏👏👏😁😊

      Når det er sagt -GRATULERER SÅ MYE MED LILLEBROR 😍💕🍼🌹🎈🎈🎈
      – en tøff men fantastisk reise for dere det siste tiden men trur vel dere er fornøyd med resultatet😙😄😄
      Ønsker dere lykke til videre og måtte dere få tid til å kose dere med den lille 😙👍💪💪💪
      Jeg unner dere alt godt å gleder meg til å lese blogger din hver dag😍

    47. Nyt dagen og tiden me kvær andre ❤💙 og ikke la netttroll skygge over dagen🤗 ønsker dokker 3 en fantastisk fin dag 💙❤💙

    48. Fantastisk beskrevet lykkerus. Vekker gode minner. Huska veldig at jeg ble faktisk litt overrasket og en smule fornærmet når alle mennesker i køa på Rema, som jeg møtte på gata, ikke smilte og gratulerte meg 😉

      Kremt…. men du, du skriver at tusener på tusener på tusener har gratulert deg. Mulig jeg ikke har greie på dette med hvor alle plattformer/kanaler i sosiale medier befinner seg. 175 000 klikk er jo vanvittig som du skriver, men hvor er de tusen på tusen på tusenvis av gratulasjoner, gode ord og lykkeønskninger skrevet? På bloggen i går var det noen hundrede, inkludert min som kommer her 😉

      1. Han har facebook med et sted mellom 4000 – 5000 kommentarer under innlegget så ja det er vel tusenvis da??

      2. 4900 kommentarer under innlegget på facebook, og sikkert noen på instagram og her i bloggen også, så sikkert godt over 5000 til sammen. Det er tusenvis spørr du meg 🙂

      3. Ho hadde sikkert en VEEELDIG dårlig dag den dama der…
        Gratulerer så masse til alle, det gledes til å følge reisen videre 👍😊

    49. Hahaha, herlig måte å takle nettrollet på! Fantastisk 😁 Gratulerer så mye til dere og alle andre nære med lillebror ❤️

      1. Huff at folk kan få seg til å skrive slik, jammen godt du er litt tøff og harhudet…
        Vern om kjærest og bitteliten, det er ikke bare lett å takle slike innlegg som du har delt over her, for en nybakt mamma, hvor hormoner sliter for å finne sin plass i cellene i kroppen.. still deg opp og beskytt det beste du har i livet. Kjærest, bitteliten og storesøsteren.. masse lykke til med barseltid og oppgavene som starter for fult når dere er trygt hjemme i deres egen stue…

    50. Æ blir stum over hva enkelte klarer å bryte utav seg. Håper dere ikke tar inn over dere dette, men heller velger å lese alle de flotte og gode kommentarene. Det har vært en glede å følge dere, du har virkelig gjort ventetiden underholdende for oss med alle dine sprell.
      Å så e jo gaven en nydelig liten guttebaby 🙂

    51. Helt utrolig hva folk kan klare å vrenge ut av seg. 😳😳😳Sett ei stor strek over dem og kos dere nå slik dere fortjener det. 🥰Hils kjærest og si at jeg har de beste maskemarkører. 🤩Gratulerer igjen med prinsen. 🥰💙🍼👣

    52. Gratulere igjen🌺No e det bare og kose sæ me det lille nurket dåkkers,kjenne på den silkebløte huden og snuse inn den gode babylukta🤱Ønsker dåkker all lykke💞

    53. Ikke så mye annet å si enn at folk er rare og at misunnelsen rår 😁 tenker at det kun er en grunn til at folk befinner seg anonymt på Jodel, har aldri vært innom selv men har forstått det som at det er en plass for fri utfoldelse av eder og galle. Hva hensikten med å sende deg Messenger med også eder og galle er kan jeg ikke forstå men jeg har skjønt av noen kommentatorer her inne at de er hevet over alle og enhver og har all rett til å heve pekefingeren og fortelle hva som er rett og galt . Ikke bare for dem, nei helst for alle andre😂. Du har en fantastisk blogg og kanskje magen har skrumpet litt..😁. Men du- gratulere så mye

    54. 🤣 Klarer ikke annet enn å le. Du har en egen evne til å snu negativt til positivt. Stå på, hev deg over de sjalue som skjuler seg bak et tastatur. Kanskje de er negative for de de selv ikke tørr å stå frem på samme måte, men har en våt drøm om det.. Bare overse de, nettroll blir lettest stoppet med taushet 😉

      Kos dere med Lillebror. Blir spennende å se om du klarer å stramme opp igjen magemusklene innen tre måneder 🤣 blir spennende lesning 🤣
      Ha en flott dag alle tre 👨‍👩‍👦

      1. Gratulerer så masse med lille prinsen🥰💐ønsker dere alt godt å kos dere masse med gutten❤️

    55. Ja alt skal en nå få høre å fra enkelte😳😢 noen MÅ bare slenge dritt. Kansje den personen ikke har hatt det så bra oppigjennom tia🤔 Nei kos dåkker masse med litjgutn🥰 å det kan ta tid for deg å få vekk den gravidmagen😂🤣 snakker av erfaring🤪 Klæm fra me😘😘😘 Gla i dåkker🥰

    56. Sjalusi fra vedkommende. Syns det er flott at Dagbladet, VG, og alle andre skriver om hvor positivt dere endelig har det.
      Misunnelse er trist.

    57. Gratulerer så mye med den lille gutten ❤️

      (Jeg fikk foresten venne forespørsel av en profil som utgir seg for å være der og har lagt ut ett innlegg om at den gir bort penger til utvalgte, vær obs!)

    58. Jeg synes det har vært fantastisk å følge reisen deres! Ikke bry dere om nettrollene,de har ikke bedre å gjøre.
      Gratulerer begge to med en nydelig gutt❤️Nyt tiden fremover🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg